Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen takia viivästynyt pintaremontti

Vierailija
31.08.2018 |

Asumme kolmiossa hyvällä paikalla. Asunto on suht hyväkuntoinen ja siisti, mutta seinät pitää uusia edellisten asukkaiden jäljiltä. Olen nyt koko kesän odottanut, että jotain tapahtuu tai saisi tapahtua, mutta haaveeksi jää. Lastenhuone on nyt edelleen vaiheessa, koska meidän piti keskiviikkona hakea maalit ennen kuin mies lähtee työreissuun. Koska hän ei muka ehtinyt ajoissa, vaikka maalikauppa olisi ollut riittävän kauaa auki maalien hakuun, niin eilistä koskevat suunnitelmani karahtivat kiville. Tänään huone olisi jo kuiva, ja olisin päässyt jo kalustamaan huonetta. Tänäänkään mies ei ehdi hakemaan maaleja, koska hän ei ehdi ajoissa kotiin. Ensi viikolla jatkuu taas arki ja kaikki pintojen maalaamiset sun muut jäävät hamaan historiaan. Eniten raivostuttaa se, että joudun odottelemaan koko ajan toisten aktiivisuutta eikä pyynnötkään auta. Makkarin sentään saimme valmiiksi, mutta oli sekin työn ja tuskan takana, ja sillä aikaa kun mies tapetoi, hän ei antanut minun työstää olkkaria hänen hämärän työvaihelogiikkansa mukaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama.

Mutta en valita, sillä ihan yhtä lailla voisin men itse maalikauppaan, kysyä neuvoa sieltä ja valita maalit, jos miestä ei kiinnosta. En kuitenkaan ole vieläkään saanut aikaan.

Nainen, toimi! Älä odota miestä, vaan tee itse.

Vierailija
2/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama.

Mutta en valita, sillä ihan yhtä lailla voisin men itse maalikauppaan, kysyä neuvoa sieltä ja valita maalit, jos miestä ei kiinnosta. En kuitenkaan ole vieläkään saanut aikaan.

Millä teen? Lähden taksilla sinne maalikauppaan ja tuon sillä ne monen litran ämpärit? Sävyt ja kaikki on katsottu jo. Olen tyhjentänyt huoneen, teippaillut jo kaikki piiloon ja sit mies kusee aikataulut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tosiaan tee itse, kuten ensimmäinen kirjoitti. Jos mies ei toimi, mikset siis toimisi itse?

Ei se sen vaikeampaa ole. :]

Vierailija
4/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama.

Millä teen? Lähden taksilla sinne maalikauppaan ja tuon sillä ne monen litran ämpärit? Sävyt ja kaikki on katsottu jo. Olen tyhjentänyt huoneen, teippaillut jo kaikki piiloon ja sit mies kusee aikataulut. 

Vaikka. Tai sitten pyydät tutultasi kyydin ja maksat lounaan+bensat? Tämä tuttu voi vaikka innostautua maalaamaan kanssasi.

Vierailija
5/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas hiton iso huone se on, jos ämpärikaupalla tarvitsee monen litran maalit...? Pyydä joltain kamulta/sukulaiselle/naapurilta kyyti korvausta vastaan, jos et taksilla kehtaa.

Vierailija
6/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö auto muka koskaan ole käytössäsi maalikaupan aukioloaikoina?

Vierailija
7/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas palstamamma , jonka mielestä remontointiin tarvitaan penis. Aikaa on kuitenkin maata av-palstalla

Vierailija
8/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ajokorttia eikä autoa. Ei ole sellaisia tuttuja, jotka sinne kauppaan lähtisivät. Maaliämpäreitä ei hirveästi bussissa roudata, mielessä kävi sekin, mutta ei. Sitä paitsi tässä peräänkuulutan samalla sitä miehenkin vastuuta omasta asunnostaan: osallistu edes sen kyydin verran. 

Vierailija
9/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa maalit kotiin toimitettuna nykypäivänä.

Vierailija
10/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hamaan tulevaisuuteen, ei historiaan. Ja tee itse.

Vierailija
11/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen puoli lastenhuoneen laitossa on sekin, että kaikki henkilökohtaiset tavarani lähtivät poistolistalle, eli minua tavallaan siivotaan pois asunnosta. Kaikki henkilökohtaiset työvälineeni, mappini, kirjotelmani ovat nyt hujan hajan pitkin asuntoa, koska lapselle pitää olla huone. Nyt kun sitä huonetta pitäisi laittaa, niin miestä ei yllättäen näy mailla eikä halmeilla. En siis kaipaa penistä mihinkään muuhiun kuin kyytiin hakemaan niitä maaleja, koska lapsen kanssa en tuonne lähde minnekään koorautaan kahdestaan enkä varsinkaan rattailla, koska en saa runtattua niitä pönttöjä. Yhdelle ihmiselle kahden pänikän hakeminen ja pohjamaalit ja muut tarvikkeet on aika iso kannettava. 

Tämä on sinänsä toistuva kaava. Aina kun on jotain minun luotsaamaa menoa, niin mies katoaa tai se yritetään viimeiseen asti estää. Mies oli inoissaan tosta projektista, mutta hänellä on ihmeellinen usko siihen että istun kiltisti odottamassa koska hänelle passaa että tehdään jotain. Muuna aikana en saisi toimia. Olen nyt useamman viikon ellen kuukauden odottanut että saadaan puolivalmis olohuone tehtyä. Muutan tavarani takaisin tuohon lapsen huoneeseen ja alan tehdä nyt tuota olkkaria. -->

Vierailija
12/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna hakisin ne maalit vaikka taksilla jos ei saa netistä tilattua.Tuollainen mies kaipaa näpäytystä....Paras tapa on että teet rempat itse niin sitten voit kuittailla!

Vierailija
13/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen puoli lastenhuoneen laitossa on sekin, että kaikki henkilökohtaiset tavarani lähtivät poistolistalle, eli minua tavallaan siivotaan pois asunnosta. Kaikki henkilökohtaiset työvälineeni, mappini, kirjotelmani ovat nyt hujan hajan pitkin asuntoa, koska lapselle pitää olla huone. Nyt kun sitä huonetta pitäisi laittaa, niin miestä ei yllättäen näy mailla eikä halmeilla. En siis kaipaa penistä mihinkään muuhiun kuin kyytiin hakemaan niitä maaleja, koska lapsen kanssa en tuonne lähde minnekään koorautaan kahdestaan enkä varsinkaan rattailla, koska en saa runtattua niitä pönttöjä. Yhdelle ihmiselle kahden pänikän hakeminen ja pohjamaalit ja muut tarvikkeet on aika iso kannettava. 

Tämä on sinänsä toistuva kaava. Aina kun on jotain minun luotsaamaa menoa, niin mies katoaa tai se yritetään viimeiseen asti estää. Mies oli inoissaan tosta projektista, mutta hänellä on ihmeellinen usko siihen että istun kiltisti odottamassa koska hänelle passaa että tehdään jotain. Muuna aikana en saisi toimia. Olen nyt useamman viikon ellen kuukauden odottanut että saadaan puolivalmis olohuone tehtyä. Muutan tavarani takaisin tuohon lapsen huoneeseen ja alan tehdä nyt tuota olkkaria. -->

Sä olet se joka taannoin kyseli huonejärjestyksestä?

Vierailija
14/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en odottaisi. Hae vaikka kahdella eri bussireissulla ne maalit, jos kerran useamman purkin tarvit. Tai tosiaan tilaa suoraan kotiin nettikaupasta. Toimituksessa menee muutama päivä mutta se on silti ilmeisesti nopeampi kuin miehesi.

Vierailija
15/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna hakisin ne maalit vaikka taksilla jos ei saa netistä tilattua.Tuollainen mies kaipaa näpäytystä....Paras tapa on että teet rempat itse niin sitten voit kuittailla!

Kyllä, kannatan! Ymmärrän että turhauttaa tommonen saamaton äijä. Oikeesti - kato taloon com vaikka netistä, saa kaikki maalit ja vermeet, on värikartat ym listat mitä vaan. Pari päivää ja tuovat kotiin.

Vierailija
16/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ne maalit kotiin. Ei tarvitse hakea.

Mut miten toi kolmio hyvällä paikalla liittyy maalaamiseen? Eikö muualla maalata?

Vierailija
17/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko harkita ajokortin ajamista, niin et olisi jatkossa enää yhtä riippuvainen miehestäsi.

Vierailija
18/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sikamies, yhyy!"-tarinoita taas palsta pullollaan.

Vierailija
19/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti tää tarina kehittyy koko ajan. Aina kun johonkin ongelmaan annetaan ratkaisu niin heti tulee uusi ongelma, joka estää. Kyllä sä voit hakea ne pönikät sillä bussilla. Ostat 3 litra maalin ja pohjamaalin. Pystyy ihan hyvin rattaiden kanssa hakemaan vaikka olisi pari muksua mukana. Ja niitä tarvikkeita ei paljoa tarvitse. Ne voi sitten vaikka seuraavana päivänä hakea. Tai sitten tilast himaan kuten jo aiemmin ehdotettiin.

Vierailija
20/20 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama.

Minulla ei ole autoa, ja monet kerrat olen hakenut maalia tai muita tarvikkeita taksilla. Mikä siinä on ongelma?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi