Mitä pelottavaa lapsenne on sanonut?
Mitä niskakarvat pystyttävää lapsenne on sanoneet?
Ei siis tarvitse olla mitään "yliluonnollisia" juttuja, yleensä jutut kun selittyvät lapsen mielikuvituksella ja aiemmin keskustelluilla jutulla. Vaan saa ne silti toisinaan kauhuleffatunteen aikaan.
Omani:
Minulla on kaksivuotias poika, joka puhumaan opittuaan hölöttänyt yhtenään. Kerran oltiin kävelty päiväkodin ohi päiväuniaikaan, ja olin sanonut leikkisästi lapselle, että nyt on oltava hiljaa kun lapset nukkuu.
Ei ollut enää yhtään niin leikkisä lausahdus, kun eräänä päivänä hautausmaan ohi kulkiessa poika katsoi hautausmaalle, sitten katsoi minuun ja nosti sormen huulilleen sanoen "äiti, shh! Lapset nukkuu".
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä lapsi heräsi ja herätti minut. Äiti minusta tuntuu, että täällä on joku.
Pomppasin hereille ja selvisi, että kyse oli painajaisesta.
Hyi hitto, voi kuvitella tuon p*skahalvauksen 😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä lapsi heräsi ja herätti minut. Äiti minusta tuntuu, että täällä on joku.
Pomppasin hereille ja selvisi, että kyse oli painajaisesta.Hyi hitto, voi kuvitella tuon p*skahalvauksen 😯
Niinpä. Vieläkin jotenkin kammottaa.
Äiti, äiti kuka tuo on tuo hopeanvärinen mies sinun takana? Hyi helvetti että menee kylmät väreet vieläkin selässä.
Oli aika paha kun lapsi möläytti mummulle että meillä kävi musta mies kun isi oli töissä. Sain käännettyä sen niin että kyse oli siivoojasta. Kerran piti selittää lapselle miksi äidin luona kävi palomies ja lapsi sitten kertoi kaikille ylpeänä että palomies kävi sammuttamassa äidin tulipalon. Voi noita kultasia :) <3
"Äiti, muutetaanko me joskus isin toiseen kotiin?"
Pikkusen otti kurkusta :D
Kaksivuotias katsoi ohi taakseni. "Kato, moi setä.. eiku enkeli" ... eikä sielä mitään näkynyt. Toisaalta ihan kiva ajatus.
Teini rupesi kyselemään, että jos hän ottaa brasilialaisen vaimon, niin mitä kieltä hän sitten puhuu lapselle. Muutenkin suunnittelee ulkomaille muuttamista. En haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Teini rupesi kyselemään, että jos hän ottaa brasilialaisen vaimon, niin mitä kieltä hän sitten puhuu lapselle. Muutenkin suunnittelee ulkomaille muuttamista. En haluaisi.
Kuulostaa siltä että teini keskittyy tärkeimpiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Kaksivuotias katsoi ohi taakseni. "Kato, moi setä.. eiku enkeli" ... eikä sielä mitään näkynyt. Toisaalta ihan kiva ajatus.
Mä käytän tota kun pitää selittää muksuille vieraat naiset vaimon ollessa töissä. Sanon että ne on enkeleitä. Se on kiva ajatus ja hauska ku pennut sitten kulkee kertomassa kaikille että meillä kävi taas enkeli. Musta on hyvä että lasten ei tarvii valehdella vanhempine puolesta.
Kertoi, että keittiön pöydällä seisoo "kikakika" ja nauraa. Vähän creepyä. Kysyi myös eräänä päivänä: "äiti, miksi sinä et kuole?" Tosin isomummonsa oli kuollut joku aika sitten ja mietiskeli asioita.
Olin nukuttamassa poikaa (3 vuotias) ja poika katsoi ohitseni ikunaa takanani sanoen "ikkunan takana katsoo setä". Kyllä kuumotti katsoa taakseni ja miettiä kuka ikkunasta tuijottaa. Ei siellä ketään ollut, tai en ainakaan nähnyt.
Poikani sanoi keskellä yötä nopeasti "heräten" i can see dead people. Oli unessa mutta ponnahti istuaalteen hetkeksi ja pisti melkein heti päänsä takaisin tyynyyn. Oltiin tuolloin mökillä, joten omaa huonetta ei ollut. Poika silloin 7 vuotta.
Myös minun 2-vuotiaani osoitti kerran taakseni ja sanoi, että oho, enkeli. Käännyin enkä nähnyt mitään.
Meidän huoneessa käy joku yöllä kun te nukutte. -poika 3v. Ei osannut kertoa enempää että kuka siellä käy mutta kuulema joku
Pomppasin hereille ja selvisi, että kyse oli painajaisesta.