Paljonko olet joutunut miestäsi opettamaan?
Itse olen saanut koulia aika paljon, oli aika mölli lapsuuskotinsa takia mutta nyt alkaa olla seurapiirikelpoinen.
Kommentit (22)
Paljon, kaikkia niistä. Mutta ihan älyttömän hankalaa se on, ja tuntuu ettei vain mitään järkeä hommassa ole.
Kyllä oli aika vanhanaikaisia näkemyksiä nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Paljon ja koulutus jatkuu. Jos erotaan, niin joku saa pitkälle koulutetun miehen.
Oletko saanut hänet ottamaan tiukan eron äitiinsä? Ens sunnuntaina joudun taas tiukasti vahtimaan ettei kuitenkin soita äidilleen. En laske roskia viemään puhelimen kanssa.
En yhtään. Ihan pärjäävä ja aikuinen mies oli ja on kyseessä.
No sen olen saanut istutettua päähänsä että mihinkään synttäri-illanistujaisiin ei mennä tyhjin käsin. Hänen kaveripiirissään on edelleen ihan normaalia olla viemättä mitään.
En yhtään.
Anoppi on hyvin kasvattanut poikansa.
Miksi olisin ottanut jonkun joka olisi pitänyt kouluttaa?
No 32 vuotta Olen kouluttanut. Olen onnistunut saamaan hyvän siivoojan, pyykkää ja laittaa parempaa ruokaa kuin minä ( se tosin ei ole vaikeata) mutta: EN ole onnistunut :
hakemaan postia ja viemään roskat! Se on aivan liian monimutkaista ja toivottoman vaikeaa 😳
Naiset eivät lähtökohtaisesti yhtään sen enemmän oikeassa kuin miehetkään. Elää voi niin monella tavalla. Naisilla on sen sijaan paljon miehiä voimakkaampi taipumus pyrkiä muokkaamaan puolisoa. Ja voimaantua sitten tästä ominaisuudesta, jota miehet lähinnä olosuhteiden pakosta sietävät.
Vierailija kirjoitti:
Paljon, kaikkia niistä. Mutta ihan älyttömän hankalaa se on, ja tuntuu ettei vain mitään järkeä hommassa ole.
ei ole miehetkään tainneet pitää manipuloinnistasi, kun sinulla on usein mies vaihtunut.
Paljon opetin. Kun tavattiin oli 36v. kaljamahainen, taksilla liikkuva ja huonolla itsetunnolla varustettu kaveri. Nyt 47v. pyöräilevä, raitis ja kahden pikkutytön isä. Tein siis hyvän työn sille häntä 12 vuotta nuoremmalle vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään.
Anoppi on hyvin kasvattanut poikansa.
Miksi olisin ottanut jonkun joka olisi pitänyt kouluttaa?
Sana tilanne itselläni. Tosin nykyisen puolison löysin itselleni n. 35-vuotiaana, joten ei ollut enää itsekään niin kokematon ja sinisilmäinen kuin vielä parikymppisenä ensimmäisessä parisuhteessani. Tosin hänkin oli hienosti kasvatettu nuorimies :)
Me olemme kouliintuneet yhdessä vuosien myötä. Paljon olemme oppineet elämästä, rakkaudesta ja parisuhteesta.
Opetin pyyhkimään pyllyn ja käyttämään antiperspiranttia.
Otin aviomieskoulun käyneen niin ei ole tarvinnut opettaa paljoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät lähtökohtaisesti yhtään sen enemmän oikeassa kuin miehetkään. Elää voi niin monella tavalla. Naisilla on sen sijaan paljon miehiä voimakkaampi taipumus pyrkiä muokkaamaan puolisoa. Ja voimaantua sitten tästä ominaisuudesta, jota miehet lähinnä olosuhteiden pakosta sietävät.
Täysin tämä! Sitten naiset aina jauhaa tasa-arvoisesta parisuhteesta ja että mies ei kanna korttaan kekoon parisuhteessa. Se naisten ymmätämä tasa-arvoisuus on toisin sanoen täysin sitä, että suhde on tasa-arvoinen, jos mies tekee niin kuin nainen haluaa. Milloin nainen antaa esim miehen päättää, että koska on seuraava siivouspäivä? Aivan, ei koskaan. Tasa-arvoisessa suhteessahan myös toisen pitäisi välillä saada päättää näitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on mies joka kouluttaa. Nyrkeillä jos ei nartulle puhe tehoa
No sinä saat vaimosta vaan haaveilla.Good luck 🍀
Olen joutunut opettamaan miehelleni, miten imuroidaan, miten pestään pylly, ettei kalsarit ole paskassa ja ylipäätään kaikkea hygieniaa. Deodoranttia ei ole oppinut käyttämään eli haisee aina hielle ja pitää samoja vaatteita liian kauan.
Muuten on kyllä aika hyvä tyyppi. Luulen ettei kuitenkaan kukaan muu jaksaisi häntä katsella. Komea kylläkin on, joten kaunis katsella, kallis pitää. Lapsemme rakastavat isäänsä.
Epäilen, että jos nainen kokeneempana rupeaa opettamaan miestä niin siitä seuraa että miehestä tulee tossu lopuksi elämää. Voinko olla oikeassa?
Paljon ja koulutus jatkuu. Jos erotaan, niin joku saa pitkälle koulutetun miehen.