Mulla on vahva epäilys, että yritys jossa olin töissä kusettaa
Kommentit (10)
Saat sä niille verotarastuksen järjestettyä kun kantelet verottajalle, mutta ei se sua auta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Saat sä niille verotarastuksen järjestettyä kun kantelet verottajalle, mutta ei se sua auta mitenkään.
Siinä ne jäis kiinni.....ap
Epäilykö vain, mihin perustuva? Onko kyse isoista asioista vai epäiletkö tyyliin kerran ehkä nähneesi että kuittia ei annettu.
Vierailija kirjoitti:
Epäilykö vain, mihin perustuva? Onko kyse isoista asioista vai epäiletkö tyyliin kerran ehkä nähneesi että kuittia ei annettu.
Kuitissa vain yksi alvi kun pitäs olla kaksi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ne jäis kiinni.....ap
No jaa... Usein työntekijöiden mielestä firma kusettaa verottajaa. Käytännössä ne käyttää korkeintaan kirjanpidollisia kikkailuja, jotka (yllätysyllätys) on täysin laillisia. Olen itse kirjanpitäjä ja tilinpäätöksessä on mahdollista saada tulos näyttämään aikalailla siltä miltä yrityksen johto haluaa sen näyttävän. Ihan laillisesti. Tietyt kirjaukset tosin vaikuttaa sitten myös tulevina vuosina tuleviin kirjauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut hotellissa töissä ja yritys merkkaa vain majoituksen alv:n 10 % eikä erittele aamupalaa jonka alv on 14 %? Ihan laillista, jos on päätetty että aamiainen sisältyy majoitukseen ja sen hinta on 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toihan on ihan helppo todistaa kusetukseksi. Mistä tuotteesta ne verottaa väärän alvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut hotellissa töissä ja yritys merkkaa vain majoituksen alv:n 10 % eikä erittele aamupalaa jonka alv on 14 %? Ihan laillista, jos on päätetty että aamiainen sisältyy majoitukseen ja sen hinta on 0.
Tuo ei kyllä mitenkään voi mennä läpi noin -ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ehkä täällä pohjosessa on sitten eri lait kun etelässä. Ap
Anna vinkki verottajalle, niin se selvittää.