Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin paniikkiin ja valehtelin naapurille olevani töissä. Mitä mä nyt teen? :(

Vierailija
31.08.2018 |

Kyseessä yksi puolituttu naapuri joka täysin yllättäen kysyi multa rapussa, että missä olen töissä.. aloin selittää ihan päättömänä että olen eräässä tehtaassa töissä.. Miksi en vain sanonut että en missään.. hävettää kamalasti. Mitä mä nyt teen. En tajua mikä paniikki mulle tuli :(

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö numero 1. Kestävä hyvä naapuruus syntyy siitä kun tukahduttaa uteliaisuutensa. Liiallinen uteliaisuus osuu omaan nilkkaan.

Vastaavasti naapurin tekemiset alkavat kiinnostaa negatiivisesti.

Jos haluaa olla itse rauhassa tarvittaessa niin se ei onnistu jos aloittaa kyyläyskulttuurin.

Vierailija
42/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä yksi puolituttu naapuri joka täysin yllättäen kysyi multa rapussa, että missä olen töissä.. aloin selittää ihan päättömänä että olen eräässä tehtaassa töissä.. Miksi en vain sanonut että en missään.. hävettää kamalasti. Mitä mä nyt teen. En tajua mikä paniikki mulle tuli :(

Älä huolehdi. Ensi kerralla kun näette olet saanut potkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyy että miten olet aina kotona, niin sano että teet etänä.

Tämä on hyvä.Siinä onkin naapurilla miettimistä, mitkä työt tehtaassa ovat sellaisia että niitä voi tehdä etätyönä.

Vierailija
44/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä.Siinä onkin naapurilla miettimistä, mitkä työt tehtaassa ovat sellaisia että niitä voi tehdä etätyönä.

No eihän se sitä jää miettimään vaan suoraa kysyy. Ja ap taas kusisukassa tokasee jotain että hänellä on paperikone kotona tai pyörittää sahaa yksiössään tai pienimuotosta panimoa💡

Vierailija
45/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapuri kehtaa alkaa udella vieraan ihmisen asioita niin sinä kehtaat aivan hyvin valehdella. Itse olen työtön mutta olen antanut naapurin vanhan rouvan ymmärtää että opiskelen :)

Vierailija
46/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät valheesta kiinni niin sanot että et halunnut loukata ja sanoa ettei sulle kuulu mun asiat.

Jos itse en halua kertoa totuutta niin valehtelen tai sanon etten halua puhua yksityisasioistani.

Vierailija
47/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se sitä jää miettimään vaan suoraa kysyy. Ja ap taas kusisukassa tokasee jotain että hänellä on paperikone kotona tai pyörittää sahaa yksiössään tai pienimuotosta panimoa💡

:DD

Vierailija
48/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano et olet ummetuksen takia saikulla.

Vierailija
49/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet töihin

Vierailija
50/80 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rehellisyys on niin vaikeaa? Miksi jotkut kehottavat korjaamaan valhetta toisella valheella? Aika sairasta touhua.

Vierailija
51/80 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano olevasi lentokone?

Vierailija
52/80 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rehellisyys on niin vaikeaa? Miksi jotkut kehottavat korjaamaan valhetta toisella valheella? Aika sairasta touhua.

Miksi jollekin uteliaalle, tuntemattomalle naapurille, pitäisi olla rehellinen? 

Miksi on niin vaikeaa käyttäytyä tahdikkaasti ja olla urkkimatta ventovieraiden yksityisasioita?

Vierailija
53/80 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla, kun näet ko naapurim, niin ala sinä udella häneltä kaikenlaista yksityisluonteista ja kiusallista asiaa, ystävälliseen sävyyn tietenkin ja oikein sitkeästi ja peräänantamattomaksi. Ei muuta kuin ideoimaan kysymyksiä :)

Tämä oliai hyvä, mutten keksi mitään kiusallisia sellaisia kysymyksiä. Mitähän voisi kysyä?

Vierailija
54/80 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla, kun näet ko naapurim, niin ala sinä udella häneltä kaikenlaista yksityisluonteista ja kiusallista asiaa, ystävälliseen sävyyn tietenkin ja oikein sitkeästi ja peräänantamattomaksi. Ei muuta kuin ideoimaan kysymyksiä :)

Tämä oliai hyvä, mutten keksi mitään kiusallisia sellaisia kysymyksiä. Mitähän voisi kysyä?

Oletko alkoholisti?

Onko sinulla henkisiä ongelmia?

Onko sinua lapsena hyväksikäytetty?

Onko sinulla ollut sukupuolitauteja/peräpukamia/pieruvaivaa/jalkasientä?

Löytyyhän näitä.

Vierailija
55/80 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo alkaa väsyttää.

Vierailija
56/80 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on raivostuttavan utelias naapuri. Lapsen kanssa ulos mennessämme hihkaisi yksi kerta ”töihinkö menossa?”, mitä ihmettä se sille kuuluu? Muutenkin välttelen ko. naista, tuntuu tietävän kaikista naapureista kaiken

No TODELLAKIN! Mun entisestä naapurikyylätalosta

-Jaajaa, töihinkö menossa, kun lähden 06-12 välillä kotoa. 

-jaajaa, töistäkö tulossa, kun saavun kotiin 13-19 välillä.

-että kauppaan menossako? kun poistun kotoa klo 12-17

-jaa että prismasta tulossa! kun saavun kotiin kädessäni prisman kassi. Olin kyllä tulossa vanhempieni luota ja äitini antamassa prisman muovipussissa kannoin villalankoja jotka hän minulle lahjoitti.

Vierailija
57/80 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se todennäkösesti siitä enään mitään kysy ja jos kysyy, niin ensinnäkään ei oo mitään väliä mitä sanot, mutta jos asia häiritsee, oothan voinu olla vaikka sijaisena tai lyhyen pätkän mikä loppu jo :) tai sitte voit valehella jonku toisen työpaikan :D ei oo mitää väliä mitä muut kuvittelee. Ei ne tiiä kuitenkaan.

Vierailija
58/80 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi kysyt? Mihin sinä sitä tietoa tarvitset?"

Vierailija
59/80 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko alkoholisti?

Onko sinulla henkisiä ongelmia?

Onko sinua lapsena hyväksikäytetty?

Onko sinulla ollut sukupuolitauteja/peräpukamia/pieruvaivaa/jalkasientä?

Löytyyhän näitä.

Päivän piristys! Mun yhet tutut kysyy uusilta tuttavuuksilta suunnilleen toisena kysymyksenä paljonko sun palkka on? Tuli mieleen vaa :::D eräänki kerran tehny vieressä mieli vajota maan alle. Ei tämmösissä tarvi olla rehellinen jos kyseessä on joku kyylä.

Vierailija
60/80 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mähän sanoisin, että en oo koskaan mitään sellasta sanonut, jos eukko ottais myöhemmin asian puheeksi julkisesti, esim. toisten naapureiden läsnäollessa! Kysyisin vielä silmät suurina, että mistä ihmeestä hän sellasta on saanut päähänsä. Ei se nainen voi koskaan todistaa että olisit niin hänelle sanonut, jos kerran ihan kahden kesken alunperin puhuitte. Että ota ihan rennosti vaan! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi