Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin paniikkiin ja valehtelin naapurille olevani töissä. Mitä mä nyt teen? :(

Vierailija
31.08.2018 |

Kyseessä yksi puolituttu naapuri joka täysin yllättäen kysyi multa rapussa, että missä olen töissä.. aloin selittää ihan päättömänä että olen eräässä tehtaassa töissä.. Miksi en vain sanonut että en missään.. hävettää kamalasti. Mitä mä nyt teen. En tajua mikä paniikki mulle tuli :(

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että teet etätöitä, hoidat koko tehtaan softwaren ja hardwaren himasta ja virtuaalipalvelimet etänä.

Vierailija
22/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai mitä menit tekemään ':(   Valheen jäljet on lyhyet ja silmukka alkaa kiristyä..   Ajatteles kun seuraavan kerran näette, kysyy naapuri millä osastolla olet ja kun sanot että [osaston nimi tähän] niin sanoo että siellähän on se hänen tuttunsa hra/rva xxx pomona varmaankin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä yksi puolituttu naapuri joka täysin yllättäen kysyi multa rapussa, että missä olen töissä.. aloin selittää ihan päättömänä että olen eräässä tehtaassa töissä.. Miksi en vain sanonut että en missään.. hävettää kamalasti. Mitä mä nyt teen. En tajua mikä paniikki mulle tuli :(

Jos seuraavan kerran kysyy niin sano sitten, että työt päättyivät. :D 

Vierailija
24/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyy että miten olet aina kotona, niin sano että teet etänä.

Niin, ap voi vaikka asentaa kotiinsa liukuhihnan, jossa pussittaa makeisia. 

Vierailija
25/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, voit olla leikisti pitkällä saikulla jos naapuri ihmettelee, miksi oot kotona. Tai lomautettuna tms

Vierailija
26/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miäkin olen nyt töissä, mutta määräaikainen työsopimukseni päättyy viikon päästä. Älä ota turhaan stressiä! 

Vierailija
27/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sanot, että saa... elin ääliö mitä se sulle kuuluu. Ehkä ei utele sen jälkeen.

Vierailija
28/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota Toinen asunto, jossa olet arkipäivät 8 - 16

Ei ole uskottavaa, jos olet suorittavassa työssä, etkä toimistotöissä/esimiehenä. Ehdotan, että suunnittelet itsellesi työvuorolistat (aamu-, ilta- ja yövuoroja) ja vietät sitten kakkosasunnolla nämä "työajat" ;)

Vierailija
29/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sanot, että saa... elin ääliö mitä se sulle kuuluu. Ehkä ei utele sen jälkeen.

Seuraavaksi se luulee saavansa.

Vierailija
30/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat vanhanaikaisen herätyskellon ja virität sen soimaan aamukuudelta vähintään kymmeneksi minuutiksi, jotta naapuri varmasti kuulee. 

Tunnin kuluttua tästä juokset suurieleisesti ikkunansa alta bussille tai vaihtoehtoisesti käynnistät autoa vähintään viisi minuuttia. Puhu luuriin koko ajan "työasioista". 

Sitten olet n. kahdeksan tuntia poissa maisemista. 

Tässä ratkaisu!

Vierailija
31/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä paras ketju pitkään aikaan!! 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
32/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilometritehtaalla?

Vierailija
33/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaisten toinen kysymys on aina, että missä oot töissä ? Jotenkin sillä aina määritellään ihmisen kiinnostavuus.

Vierailija
34/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, sama olen nainen, ja kerran yksi tuttu kysy multa kaupassa "mitä helvettiä sinä oikein teet" ja menin niin paniikkiin että kerroin olevan astronautti ostamassa atomeja marssin matkaa varten...

Sitten kotona Googlasin että se matka sinne kestää ainakin 2 vuotta ja saman verran takaisin... joten 4 vuoteen en uskaltanut mennä kauppaan ennen jää kiinni

No en jäänyt...menin vasta 5 vuoden päästä !!!

Mutta tälläisiä me naiset olemme.... näköjään kaikki...

Vierailija
35/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele lisää ja väitä että sait potkut.

Vierailija
36/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan uteliaita naapureita.

Vierailija
37/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin valehtelen tuollaisia uteleville naapureille ihan sujuvasti 😄. Mun talossa on sellainen juorukerho naisia ja ne utelee vastaantullessaan ihan käsittämättömiä asioita huomioiden, että ollaan vain naapureita, ei olla edes esittäydytty, en käy yhteisjutuissa, eikä naapureiden asiat kiinnosta minua. Lisäksi ne yrittää aloittaa juoruilun minulle muista naapureista. Joten hauskaa, että tuollaisille syötetään ihan sitä paksuinta pajunköyttä.

Vierailija
38/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta vaihtoehtoa kuib muuttaa pois tai hakeutua siihen tehtaaseen töihin.

Vierailija
39/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, ehkä otin asian turhan raskaasti. Ap :)

Vierailija
40/80 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näet kyseisen naapurin, kerro ettet halunnut sanoa olevasi työtön. Hae nyt kuitenkin sitä työtä. Tiedä vaikka naapuri tietäisi jonkun avoimen työpaikan. Kannattaa verkostoitua rehellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi