Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkitkaa käytös: Kävin jokunen aikaa sitten hakemassa pankista

Vierailija
31.08.2018 |

asunto-osakekirjat jotka he luovuttivat rakennusyhtiön toimesta minulle. Pankki on siis asiakassuhteessa rakennusyhtiöön, ei minun oma pankkini ja miespäällikkö joka hoiti luovutuksen oli minulle entuudestaan tuntematon. Mies oli jotenkin hämillään ja ikään kuin ujosteli ja selvästi vaivautunut. Kun tulin taksisin työmaalle tarkistin ensin onko jokin ulkonäössä pielessä,räkää nenässä tai pippurin palanen hampaan välissä, mutta ei. Mikä siis miestä vaivasi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menkkojesi tuulahdus meni hänen sieraimiinsa ja sai hänet vaivaantuneeksi.

Vierailija
2/5 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaa ja sisäpiirin tietoa: mies meni kauneutesi takia ihan sijoiltaan. Aikoi jopa kosia samantien, mutta tuli äkillinen lamaannus. Soita heti miehelle ja kysy mikä kirkko varataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se kerta, kun hameesi takaosa oli sukkahousujen sisällä. Yli puoli p*rsettä näkyi.

Vierailija
4/5 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asunto-osakekirjat jotka he luovuttivat rakennusyhtiön toimesta minulle. Pankki on siis asiakassuhteessa rakennusyhtiöön, ei minun oma pankkini ja miespäällikkö joka hoiti luovutuksen oli minulle entuudestaan tuntematon. Mies oli jotenkin hämillään ja ikään kuin ujosteli ja selvästi vaivautunut. Kun tulin taksisin työmaalle tarkistin ensin onko jokin ulkonäössä pielessä,räkää nenässä tai pippurin palanen hampaan välissä, mutta ei. Mikä siis miestä vaivasi?

Kai ne yleensä lähetetään lainanpantiksi ostajan omaan pankkiin. Mies oli häkeltynyt sun taloudellisesta tilanteesta kun sait ostettua asunnon käteisellä. Sitään sä tulit aloituksellasi kehumaan.

Vierailija
5/5 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ne yleensä lähetetään lainanpantiksi ostajan omaan pankkiin. Mies oli häkeltynyt sun taloudellisesta tilanteesta kun sait ostettua asunnon käteisellä. Sitään sä tulit aloituksellasi kehumaan.

Luulisi että pankinjohtajat tapaavat varakkaita ihmisiä jatkuvasti?