Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustaksi käristetyt kalapuikot

fisu stiksinen
31.08.2018 |

Olipa hyvää.
En ymmärrä miksi täällä aina haukutaan kalapuikkoja, minusta ihan kelpo sapuskaa ja vieläpä erittäin hyvää, kun käristää pannulla oikein rapeeksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemänä ruokana kalapuikot on ihan ok etenkin, jos niiden kanssa tekee uuniranskalaisia. On kuulemma lasten etu, kun on sellainen rento iskä. Naisen valmistamana kalapuikot ovat merkki siitä, että nainen on laiska eikä välitä lasten terveydestä.

Vierailija
2/5 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tekemänä ruokana kalapuikot on ihan ok etenkin, jos niiden kanssa tekee uuniranskalaisia. On kuulemma lasten etu, kun on sellainen rento iskä. Naisen valmistamana kalapuikot ovat merkki siitä, että nainen on laiska eikä välitä lasten terveydestä.

Onnittelut! Sait agendasi sotkettua keskusteluun päivän pisimmän aasinsillan kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän tuoreesta savustetusta harmaanieriästä. Vielä jos alkupaloiksi on siianmätiä punasipulilla ja smetanalla, itse tehdyllä saaristolaisleivällä.

Vierailija
4/5 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin olisi suurta herkkua. Toisin kuin omat kokkaukseni, joista lapsi sanoo että mitä tuo on älä anna minulle sitä.

Vierailija
5/5 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän enemmän tuoreesta savustetusta harmaanieriästä. Vielä jos alkupaloiksi on siianmätiä punasipulilla ja smetanalla, itse tehdyllä saaristolaisleivällä.

Anna kun veikkaan,. siianmäti ei saa olla suomalaista, punasipuliin ei saisi laittaa sipulia eikä smetana saa näkyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän