Aina näiden kipujen ja vaivojen takia
Mietin miten voisin mennä töihin? Koskaan kun en näiden sairauksien takia tiedä heräänkö aamulla hyvä vai huonokuntoisena tai saanko kipujen takia edes nukuttua.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No juu. Saathan sä aikasi kulumaan niinkin, hakemuksia lähettelemällä. Miten musta vaan tuntuu, että et ole lähettänyt sitä ensimmäistäkään... :)
Voisitko lopettaa tuon turhanpäiväsen lässyttämisen.
Voin lopettaa. Jos säkin lupaat lopettaa nämä turhanpäiväiset postauksesi palstalle, joka ei ole sinun henkilökohtainen päiväkirjasi.
Vierailija kirjoitti:
Voin lopettaa. Jos säkin lupaat lopettaa nämä turhanpäiväiset postauksesi palstalle, joka ei ole sinun henkilökohtainen päiväkirjasi.
Mikäköhän sua tässä aloituksessa niin ärsytti?
Et sä pääse eläkkeelle, kun et ole ollut pitkillä sairauslomilla. Nyt vaan lääkäriin valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Et sä pääse eläkkeelle, kun et ole ollut pitkillä sairauslomilla. Nyt vaan lääkäriin valittamaan.
Ei se auta. Nuorena olisin päässyt vaan en enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan tämä nimenomainen aloitus ärsytä. Vaan se, että olen lukenut tämän saman aloituksen samaiselta Ammattivalittajalta vuosien varrella satoja kertoja.
Aina sama valitus, aina sama asia, ei koskaan mitään kehitystä mihinkään suuntaan. Valittajan tilanne pysyy tuollaisena kuin on, eikä hän todellakaan pääse töihin (minkä hän on itsekin sata kertaa myöntänyt).
On siis aivan älytöntä syytää tänne tätä samaa valitusvirttä ikuisuuksiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan tämä nimenomainen aloitus ärsytä. Vaan se, että olen lukenut tämän saman aloituksen samaiselta Ammattivalittajalta vuosien varrella satoja kertoja.
Aina sama valitus, aina sama asia, ei koskaan mitään kehitystä mihinkään suuntaan. Valittajan tilanne pysyy tuollaisena kuin on, eikä hän todellakaan pääse töihin (minkä hän on itsekin sata kertaa myöntänyt).
On siis aivan älytöntä syytää tänne tätä samaa valitusvirttä ikuisuuksiin asti.
Vuoden dorka löydetty! Hittojako luet sen ketjuja??? Saati, että kommentoit niihin. En voi ymmärtää.
Kyllä kuule olen. Olen lähettänyt hakemuksia ympäri Suomea