Raskauspahoinvointi yöllä
Olen raskausviikolla 8, ja viime viikolla huomasin raskauspahoinvoinnin alkaneen. Syön päivällä tiheästi, sillä nälkä kurnii jatkuvasti ja mulle tulee sellainen heikotus. Varsinainen pahoinvointi on tullut kuitenkin öisin. Herään tuskanhikeen ja kuvotuksen aaltoon. Ämpäri varmuuden vuoksi sängyn vieressä sillä se ällöttävä olo tulee niin yhtäkkiä. Juon yöllä vettä ja yritän makoilla vaan paikoillani ja lopulta nukahdan. Aamulla sitten herätessä olo on väsynyt mutta kuvotus tipotiessään. Onko kellään ollut vastaavaa?
Kommentit (7)
Hyy...vedenjuonti oli ihan kauheata. Kannattaa syödä jotain pientä suolaista, kuten ylläkin kehoitettiin.
Ei tee mieli suolaista mutta oon vähän koittanut mutustaa kuivattuja aprikooseja mutta se ei ole oikein auttanut. "Onneksi" tää tulee sentään yöllä eikä töissä.. oon kyllä tosi väsynyt ja töissä olisi kaikenlaista uutta projektia ja (Suomen sisäistä) työmatkaa tiedossa. Plaah miten tästä selviää
Vierailija kirjoitti:
Ei tee mieli suolaista mutta oon vähän koittanut mutustaa kuivattuja aprikooseja mutta se ei ole oikein auttanut. "Onneksi" tää tulee sentään yöllä eikä töissä.. oon kyllä tosi väsynyt ja töissä olisi kaikenlaista uutta projektia ja (Suomen sisäistä) työmatkaa tiedossa. Plaah miten tästä selviää
Ei se väsymys kauaa kestä.. Kohta olet yhtä pirteä kuin ennenkin. Saattaa vaan yllättää se huono olo aamullakin, jos ei vatsassa ole mitään. Mites joku juotava välipalajuttu tms?
Kuivatuissa aprikooseissa on ihan hulluna sokeria, vaikea uskoa niiden auttavan pahoinvointiin. Mutta juu, sun pitää toki itse testata mikä yösyötävä helpottaa vai helpottaako mikään.
T: osastolla hyperemeesin takia
Akupunktio auttoi mulla. Poisti koko raskauspahoinvoinnin
On ollut ja olen joutunut yöllä lähtemään syömään, muuten aamu menee ihan pipariksi.
9 kk juoksin yön vessassa ja söin joka yö rahkan tms. Se on piiiitkä aika, se odottavan aika.. :)