Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla - sinkut esittelyssä. Tästä se alkaa!

Kommentit (1271)

Vierailija
81/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on ollut Äijä-kissa.

Vierailija
82/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa miten ihmiset pelkäävät sanaa feministi. Suurin osa järkevistä ja normaaleista koulutetuista naisista on feministejä. Ja toimittajahan tuon esittelyn on kirjoittanut, ei tuo ihminen itse ole sanonut, että kutsukaa mua sitten feministiksi.

Kyllä minä miehenä vaatisin oikaisua juttuun, jos minua jutussa väitettäisiin sovinistiksi, mutta en olisi itseäni sellaiseksi määritellyt.

Pointtini oli siihen, kun täällä muutamat olivat, että jos noin korostaa olevansa feministi, niin ongelmia edessä tms. Toimittaja sen tuohon nosti.

Mistä tiedät, että se oli toimittaja eikä hän itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa miten ihmiset pelkäävät sanaa feministi. Suurin osa järkevistä ja normaaleista koulutetuista naisista on feministejä. Ja toimittajahan tuon esittelyn on kirjoittanut, ei tuo ihminen itse ole sanonut, että kutsukaa mua sitten feministiksi.

Kyllä minä miehenä vaatisin oikaisua juttuun, jos minua jutussa väitettäisiin sovinistiksi, mutta en olisi itseäni sellaiseksi määritellyt.

Pointtini oli siihen, kun täällä muutamat olivat, että jos noin korostaa olevansa feministi, niin ongelmia edessä tms. Toimittaja sen tuohon nosti.

Täytyykö näin itsestäänselviin asioihin edes vastata? Koska toimittaja on kirjoittanut jutun, ei tuo kys. henkilö. Kyllä hän varmasti silti on itse kertonut olevansa feministi, huoli pois.

Vierailija
84/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka noista muka on yhtä tasokas kuin Rosa? Eetu varmaan on se valittu sille.. eetua varmaan häiritsee Rosan lyhyt tukka, mutta lienee kuitenkin tyytyväinen veikkaisin.. kuitenkin liikunnallinen ja sairaanhoitaja. Yleensä niillä on mies jo saatu. 😂

Sairaanhoitajissa on monenlaista tallaajaa. Osa yksinkertaisia ja laiskoja ja osa tehokkaita ja itsestäänhuolehtivia. Tämä taitaa olla jälkimmäisiä.

Se ei poista sitä faktaa, että sairaanhoitajat ovat todella haluttuja parisuhdemarkkinoilla.

ei miehet valitse naisia ammatin mukaan.

Vierailija
85/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä juron mököttävän miehen joka on huolissaan lentomatkailun aiheuttamista päästöistä avoituvan avoimen feministi matkustushullu naisen kanssa

Vierailija
86/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki vaikuttaa kiinnostavalta. Pikkuisen hälyttävää tuo hänen tarpeensa "päästä välillä vetäytymään omaan luolaansa" eli onko super-introvertti, joka ei jaksa edes kumppanin seuraa, mutta kuitenkin noista miehistä ainoa, joka herättää kiinnostukseni.

Naisista Miina on ehdottomasti suosikkini. Sporttimimmi on valtavan kaunis (kauniita ovat kaikki), sen sijaan tuohon lastenhoitajaan en oikein "saa otetta".

Spirttimimmi on tosiaan valtavan kaunis ja täällä joku jo ehti olla huolissaan kun keskiverto+ Eetulle ei löydy riittävän hyvännäköistä naista....

Toisin kuin feministinaiset luulevat niin suuri osa miehistä ei viehäty naisen lyhyistä hiuksista

Vierailija
87/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Minä irtisanoudun jyrkästi. Olen tasa-arvon puolella. Feminismi on kaukana siitä.

Feminismi nimenomaan tarkoittaa sukupuolten tasa-arvoa. Se ei ole sovinismin naisvastike.

Vierailija
88/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki vaikuttaa kiinnostavalta. Pikkuisen hälyttävää tuo hänen tarpeensa "päästä välillä vetäytymään omaan luolaansa" eli onko super-introvertti, joka ei jaksa edes kumppanin seuraa, mutta kuitenkin noista miehistä ainoa, joka herättää kiinnostukseni.

Naisista Miina on ehdottomasti suosikkini. Sporttimimmi on valtavan kaunis (kauniita ovat kaikki), sen sijaan tuohon lastenhoitajaan en oikein "saa otetta".

Spirttimimmi on tosiaan valtavan kaunis ja täällä joku jo ehti olla huolissaan kun keskiverto+ Eetulle ei löydy riittävän hyvännäköistä naista....

Toisin kuin feministinaiset luulevat niin suuri osa miehistä ei viehäty naisen lyhyistä hiuksista

Minä olen feministi, jolla on pitkät hiukset, koska ne ovat helpoimmat ja tähän naamaan ei lyhyet hiukset sovi. Olen kateellinen Rosalle sekä hänen kasvoistaan että hiuksistaan. Sitä en ymmärrä, miten hiukset feminismiin liittyvät.

Vierailija
89/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, Eetu on "romantikoksi tunnustautuva sydämellinen ja hyväntuulinen pohdiskelija." Ulkonäköasiat on herralle tärkeitä, miten veikkaan että hänen "hyväntuuliset pohdiskelunsa" on jotakin "hei se on vaan läppää!" -heittoja tyyliin "jos voisit olla enemmän x ja vähemmän z ja sitten tota niinku vähän voisit panostaa enemmän ulkonäköös"

En kyllä taaskaan hiffaa, että onko osa ihmisistä vaan niin sokeita omalle ulkonäölleen, että olettaa olevansa hyvinkin komean/kauniin näköisiä, jos ulkonäköasioita on varaa painottaa muiden suhteen?

Vierailija
90/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset Eetut kuulu tähän ohjelmaan, miksi hänet on edes valittu? Noin pinnalliset ihmiset vain aiheuttavat mielipahaa puolisossa, eivätkä kykene tasapainoisiin suhteisiin ja sitoutumaan. Kai tässä halutaan aiheuttaa turhaa draamaa. Mutta missä valitsijoiden vastuu?

Vierailija
91/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö näin itsestäänselviin asioihin edes vastata? Koska toimittaja on kirjoittanut jutun, ei tuo kys. henkilö. Kyllä hän varmasti silti on itse kertonut olevansa feministi, huoli pois.

Sinähän et tiedä, vaikka korostaisi tätä entistä enemmän irl. Et voi tietää kumpaakaan suuntaan, vaikka oletkin kovin vakuuttunut. Nähtäväksi jää.

Vierailija
92/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Eetu painottaa ulkonäköasioita? Tyyppi on niin tavallisen näköinen suomalainen pallinaama kuin olla ja voi, tosin sillä erotuksella ettei ole edes sen vertaa luustoa (poskipäitä), mitä monella suomijampalla. Syvällä ja lysyssä olevat piirteet!

Vierailija
93/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä todettakoon, että lyhyttukkainen sporttitytsy (nimi ei jäänyt mieleen) on nätti. Mutta lyhyt tukka tietysti kaipaisi kasvattamista. 

Muuta ohjelmasta ei tarvitsekaan tietää. 

Vierailija
94/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiset Eetut kuulu tähän ohjelmaan, miksi hänet on edes valittu? Noin pinnalliset ihmiset vain aiheuttavat mielipahaa puolisossa, eivätkä kykene tasapainoisiin suhteisiin ja sitoutumaan. Kai tässä halutaan aiheuttaa turhaa draamaa. Mutta missä valitsijoiden vastuu?

Onko näin yksinkertaisia ihmisiä olemassa?

Vierailija
95/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tuollaiset feministimiinat. Kuka mies jaksaa kuunnella alituiseen sitä kuinka epäta-arvoista on elää naisena maassa jossa miehillä on asevelvollisuus ja naisilla on siihen halutessaan oikeus

Vierailija
96/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

reino röppänen kirjoitti:

Näin miehenä todettakoon, että lyhyttukkainen sporttitytsy (nimi ei jäänyt mieleen) on nätti. Mutta lyhyt tukka tietysti kaipaisi kasvattamista. 

Muuta ohjelmasta ei tarvitsekaan tietää. 

Montakohan kertaa sinäkin olet vinkunut naisten pinnallisuudesta.

Vierailija
97/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin tähän ohjelmaan persoonallisempia ihmisiä. Kaikki on aina kuin samasta muotista, harmaata massaa.

Yhdellä aiemmalla kaudella haastateltavien joukossa oli sellainen mustiin pukeutunut, pidempihiuksinen taiteilijamies, joka vaikutti ihanan erilaiselta ja kiinnostavalta! Eikö voisi olla edes yksi persoonallisempi pari?

Vierailija
98/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Eetu painottaa ulkonäköasioita? Tyyppi on niin tavallisen näköinen suomalainen pallinaama kuin olla ja voi, tosin sillä erotuksella ettei ole edes sen vertaa luustoa (poskipäitä), mitä monella suomijampalla. Syvällä ja lysyssä olevat piirteet!

Juu, onneks sä et arvota ihmisiä ulkonäön perusteella...

Vierailija
99/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän et tiedä, vaikka korostaisi tätä entistä enemmän irl. Et voi tietää kumpaakaan suuntaan, vaikka oletkin kovin vakuuttunut. Nähtäväksi jää.

Sinulta on nyt mennyt asian lähtökohtainen pointti täysin ohi. Sinä jauhat puuroista, kun keskusteltiin velleistä.

Vierailija
100/1271 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tuollaiset feministimiinat. Kuka mies jaksaa kuunnella alituiseen sitä kuinka epäta-arvoista on elää naisena maassa jossa miehillä on asevelvollisuus ja naisilla on siihen halutessaan oikeus

Eikä olisi edes oikeutta halutessaan jollei olisi tullut naispuolista puolustusministeriä. Mutta mitä jos pysyttäisiin asiassa ja perustaisit aiheelle oman ketjun. Siellä voit vaikka pähkäillä miten todennäköistä on että Miina alituiseen kuunteluttaa ketään.