Ensitreffit alttarilla - sinkut esittelyssä. Tästä se alkaa!
Kommentit (1271)
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa miten ihmiset pelkäävät sanaa feministi. Suurin osa järkevistä ja normaaleista koulutetuista naisista on feministejä. Ja toimittajahan tuon esittelyn on kirjoittanut, ei tuo ihminen itse ole sanonut, että kutsukaa mua sitten feministiksi.
Kyllä minä miehenä vaatisin oikaisua juttuun, jos minua jutussa väitettäisiin sovinistiksi, mutta en olisi itseäni sellaiseksi määritellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa miten ihmiset pelkäävät sanaa feministi. Suurin osa järkevistä ja normaaleista koulutetuista naisista on feministejä. Ja toimittajahan tuon esittelyn on kirjoittanut, ei tuo ihminen itse ole sanonut, että kutsukaa mua sitten feministiksi.
Niinpä. Jos otsikossa ja kuvatekstissä lukisi "opiskelija" tai "lentokentän asiakaspalvelija" tai "harrastaa vapaaehtoistyötä ja kuntosalia", ei kukaan pitäisi häntä minään pirttihirmuna.
Niin? Mikä sun pointti on?
Jos Eetusta lukisi vain "palotarkastaja", kukaan ei haukkuisi häntä pinnallisen barbin etsijäksi... Nämä kaikki antaa itsestään jotain, jonka perusteella ihmiset tekevät (hataria) päätelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jos otsikossa ja kuvatekstissä lukisi "opiskelija" tai "lentokentän asiakaspalvelija" tai "harrastaa vapaaehtoistyötä ja kuntosalia", ei kukaan pitäisi häntä minään pirttihirmuna.
Jos Eetusta lukisi vain "palotarkastaja", kukaan ei haukkuisi häntä pinnallisen barbin etsijäksi... Nämä kaikki antaa itsestään jotain, jonka perusteella ihmiset tekevät (hataria) päätelmiä.
Niin ei haukkuisikaan. Pointti on nimenomaan taas tuoda esiin se, miten lehtijutut saavat korostamalla tiettyjä asioita ihmiset ja tilanteet näyttämään sellaisilta, mitä ne eivät välttämättä ole. Eli jälleen kerran sitä lähdekritiikkiä tässä haen. (Ei ole ensimmäinen kerta tällä palstalla.)
Muistakaa nyt jo tässä vaiheessa, et joka kerta mennään metsikköön, kun tehdään näitä päätelmiä ensimmäisten tietojen perusteella. Mikä tarve teillä on heti alkaa leimaamaan ihmisiä ja kuvitella tietävänne enemmän kuin tiedätte? Mikä vaikeus siinä on, että jaksaa odottaa aina sitä mukaa kun sitä tietoa irtoaa? Aina sama juttu, eikä mitään opita edellisestä kerrasta.
Vesa ja sini - vois olla tämän kauden unelmapari. Sini tosin ei viehäty vesan matemaattisesta ajattelusta.
Miina ja heikki - samantyylisiä ihmisiä, mutta jompi kumpi ärsyyntyy silti, kun omista tavoista pudetään kynsin hampain kiinni
Rosa ja eetu - jompi kumpi pettyy ulkonäköön niin, ettei homma vaan etene. Kommunikaatioyhteys ei aukene, vaikka periaatteessa tykkäävät samoista jutuista.
Sellaset spekulaatiot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ei haukkuisikaan. Pointti on nimenomaan taas tuoda esiin se, miten lehtijutut saavat korostamalla tiettyjä asioita ihmiset ja tilanteet näyttämään sellaisilta, mitä ne eivät välttämättä ole. Eli jälleen kerran sitä lähdekritiikkiä tässä haen. (Ei ole ensimmäinen kerta tällä palstalla.)
Tai sitten tuo oli vain lievä ilmaisu ja pahempaa on luvassa, niinkin voi käydä
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt jo tässä vaiheessa, et joka kerta mennään metsikköön, kun tehdään näitä päätelmiä ensimmäisten tietojen perusteella. Mikä tarve teillä on heti alkaa leimaamaan ihmisiä ja kuvitella tietävänne enemmän kuin tiedätte? Mikä vaikeus siinä on, että jaksaa odottaa aina sitä mukaa kun sitä tietoa irtoaa? Aina sama juttu, eikä mitään opita edellisestä kerrasta.
Mun mielestä on hauskaa tehdä tyhmiä ja liian pitkälle meneviä päätelmiä heti. Jännittävää sitten nähdä että osuiko oma arvaus yhtään kohdilleen, vai meninkö aivan metsään. Sehän se idea tässä on tuottajillakin, kun julkaisevat osallistujat ennen ohjelman alkua.
Kukahan noista on tuotannon tuttu tai jonkun edellisen osallistujen sukulainen?
Rosa on kaunis ensiavun sairaanhoitaja ja urheilun harrastaja. On sen tason naisia ettei noista miehistä kyllä yksikään yllä samalle tasolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on hauskaa tehdä tyhmiä ja liian pitkälle meneviä päätelmiä heti. Jännittävää sitten nähdä että osuiko oma arvaus yhtään kohdilleen, vai meninkö aivan metsään. Sehän se idea tässä on tuottajillakin, kun julkaisevat osallistujat ennen ohjelman alkua.
Silläkin uhalla, että loukkaat toista? Oletko edes yhtään pahoillasi, jos teet vääriä johtopäätöksiä ihmisestä ja arvostelet häntä tuntematta? Vai onko oma viihtyminen niin paljon tärkeämpää?
Kuka noista muka on yhtä tasokas kuin Rosa? Eetu varmaan on se valittu sille.. eetua varmaan häiritsee Rosan lyhyt tukka, mutta lienee kuitenkin tyytyväinen veikkaisin.. kuitenkin liikunnallinen ja sairaanhoitaja. Yleensä niillä on mies jo saatu. 😂
Vierailija kirjoitti:
Rosa on kaunis ensiavun sairaanhoitaja ja urheilun harrastaja. On sen tason naisia ettei noista miehistä kyllä yksikään yllä samalle tasolle!
Eli nyt sitten muulla ei olekaan väliä, kuin ulkonäöllä? :D ja Eetua haukutaan tämän ulkonäkökeskeisyydestä? (Todennäköisesti vielä samat ihmiset, jotka tuota kommenttia innoissaan yläpeukuttaa...)
Vierailija kirjoitti:
Miinalla on väärän väristä meikkivoidetta? Miksi ammattimeikkaaja on valinnut hänelle tuollaisen sävyn?
Tai sitten on luonnostaan punakat kasvot, joita ei ole meikattu kokonaan toisen värisiksi? Mullakin on luonnostaan kasvot ja kaula ihan eri väriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin, että pettymyksiäkin alttarilla koetaan, eli toistuukohan Aliisalle ja Esalle käynyt. Onko noista kukaan ns. naimanaamat, sillä kun on oikeasti merkitystä. Itse en ole koskaan ihastunut mieheen, jolla ei ole kasvoissa samanlaisia piirteitä kuin itselläni. Aika narsistista tavallaan, mutta näin se on vain mennyt, eikä järki tässä auta.
Yöks taas näitä kommentteja. Tuo "naimanaamat" on jo sanana yksi oksettavimpia mitä tiedän ja sitten ihan tosissaan täällä puhutaan naimanaamojen tärkeydestä. "Naimanaamoilla" on yhtä paljon merkitystä kuin horoskoopeilla.
Kyllä naimanaama on ihan totta, mutta hieman pervoa:
Miehille äitejä
https://www.menshealth.com/sex-women/a19539970/are-you-dating-your-mom/
ja naisille veljiä
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4500024/Women-partners-l…
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista muka on yhtä tasokas kuin Rosa? Eetu varmaan on se valittu sille.. eetua varmaan häiritsee Rosan lyhyt tukka, mutta lienee kuitenkin tyytyväinen veikkaisin.. kuitenkin liikunnallinen ja sairaanhoitaja. Yleensä niillä on mies jo saatu. 😂
Sairaanhoitajissa on monenlaista tallaajaa. Osa yksinkertaisia ja laiskoja ja osa tehokkaita ja itsestäänhuolehtivia. Tämä taitaa olla jälkimmäisiä.
Palotarkastaja ja ensiavun sairaanhoitaja menee varmasti kimppaan 😂 millon tää alkaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajissa on monenlaista tallaajaa. Osa yksinkertaisia ja laiskoja ja osa tehokkaita ja itsestäänhuolehtivia. Tämä taitaa olla jälkimmäisiä.
Se ei poista sitä faktaa, että sairaanhoitajat ovat todella haluttuja parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin, että pettymyksiäkin alttarilla koetaan, eli toistuukohan Aliisalle ja Esalle käynyt. Onko noista kukaan ns. naimanaamat, sillä kun on oikeasti merkitystä. Itse en ole koskaan ihastunut mieheen, jolla ei ole kasvoissa samanlaisia piirteitä kuin itselläni. Aika narsistista tavallaan, mutta näin se on vain mennyt, eikä järki tässä auta.
Yöks taas näitä kommentteja. Tuo "naimanaamat" on jo sanana yksi oksettavimpia mitä tiedän ja sitten ihan tosissaan täällä puhutaan naimanaamojen tärkeydestä. "Naimanaamoilla" on yhtä paljon merkitystä kuin horoskoopeilla.
Kyllä naimanaama on ihan totta, mutta hieman pervoa:
Miehille äitejä
https://www.menshealth.com/sex-women/a19539970/are-you-dating-your-mom/
ja naisille veljiä
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4500024/Women-partners-l…
Kyllä, mä olen anopin näköinen ja kyllä, oli aika creepyä nähdä anoppi ekaa kertaa.
Entä jos oletkin väärässä? Mistä päättelit, et ulkonäön tarvitsee olla maailmanluokan misukan tasolla? Minua viehättää ulkonäöllisesti hyvin eri tyyppiset, ei sitä aina osaa selittää mitkä ratkaisee. Kokonaisuus on tärkeää. Älä tuomitse ennen kuin tiedät. Äläkä laita sanoja toisen suuhun.