Ensitreffit alttarilla - sinkut esittelyssä. Tästä se alkaa!
Kommentit (1271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista muka on yhtä tasokas kuin Rosa? Eetu varmaan on se valittu sille.. eetua varmaan häiritsee Rosan lyhyt tukka, mutta lienee kuitenkin tyytyväinen veikkaisin.. kuitenkin liikunnallinen ja sairaanhoitaja. Yleensä niillä on mies jo saatu. 😂
Mitä tasokkuutta siinä on? Amk-tutkinto ja liikuntaharrastuksia, jes. Se että osaa uida, pyöräillä ja juosta ei ainakaan mun silmissä tee kovin tasokkaaksi. Miehistä kuitenkin yksi tekee väikkäriä ja toinen on suorittanut vaativan matematiikan opettajan tutkinnon
No minun mielestäni ensiavun sairaanhoitaja on paljon hienompi ammatti kuin matematiikan opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista muka on yhtä tasokas kuin Rosa? Eetu varmaan on se valittu sille.. eetua varmaan häiritsee Rosan lyhyt tukka, mutta lienee kuitenkin tyytyväinen veikkaisin.. kuitenkin liikunnallinen ja sairaanhoitaja. Yleensä niillä on mies jo saatu. 😂
Sairaanhoitajissa on monenlaista tallaajaa. Osa yksinkertaisia ja laiskoja ja osa tehokkaita ja itsestäänhuolehtivia. Tämä taitaa olla jälkimmäisiä.
Se ei poista sitä faktaa, että sairaanhoitajat ovat todella haluttuja parisuhdemarkkinoilla.
Joo kyllä kelpaa!
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasokkuutta siinä on? Amk-tutkinto ja liikuntaharrastuksia, jes. Se että osaa uida, pyöräillä ja juosta ei ainakaan mun silmissä tee kovin tasokkaaksi. Miehistä kuitenkin yksi tekee väikkäriä ja toinen on suorittanut vaativan matematiikan opettajan tutkinnon
Taas tämmönen perus katkera juntti jonka mielestä ketään ei saa kehua. MINUN mielestäni hän on tasokas! Sinä saat olla ihan toista mieltä jos haluat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun mielestäni ensiavun sairaanhoitaja on paljon hienompi ammatti kuin matematiikan opettaja.
Jos laitetaan matikanopet suorittamaan sh-tutkintoa, likimain kaikki selviytyisivät. Jos laitetaan hoitsut opiskelemaan matematiikkaa, harva pääsisi edes perusopintoja läpi
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset tasokkaita.
Mies ja nainen arvottaa nämä eri tavalla. Itse kiinnostuisin ehkä tuosta sh:sta, mutta toivon naiselta pitkiä hiuksia. Nuo kaksi taas ovat ulkonäöllisesti mitäänsanomattomia, enkä kiinnostuisi heistä. Ja tuon toisen mamutusja feminismi jutut estäisivät kiinnostuksen täysin.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa miten ihmiset pelkäävät sanaa feministi. Suurin osa järkevistä ja normaaleista koulutetuista naisista on feministejä. Ja toimittajahan tuon esittelyn on kirjoittanut, ei tuo ihminen itse ole sanonut, että kutsukaa mua sitten feministiksi.
Kyllä minä miehenä vaatisin oikaisua juttuun, jos minua jutussa väitettäisiin sovinistiksi, mutta en olisi itseäni sellaiseksi määritellyt.
Pointtini oli siihen, kun täällä muutamat olivat, että jos noin korostaa olevansa feministi, niin ongelmia edessä tms. Toimittaja sen tuohon nosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitetaan matikanopet suorittamaan sh-tutkintoa, likimain kaikki selviytyisivät. Jos laitetaan hoitsut opiskelemaan matematiikkaa, harva pääsisi edes perusopintoja läpi
Varmasti näin, mutta lainaamallasi kirjoittajalla on silti oikeus ihailla ammatteja haluamillaan kriteereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt jo tässä vaiheessa, et joka kerta mennään metsikköön, kun tehdään näitä päätelmiä ensimmäisten tietojen perusteella. Mikä tarve teillä on heti alkaa leimaamaan ihmisiä ja kuvitella tietävänne enemmän kuin tiedätte? Mikä vaikeus siinä on, että jaksaa odottaa aina sitä mukaa kun sitä tietoa irtoaa? Aina sama juttu, eikä mitään opita edellisestä kerrasta.
Mun mielestä on hauskaa tehdä tyhmiä ja liian pitkälle meneviä päätelmiä heti. Jännittävää sitten nähdä että osuiko oma arvaus yhtään kohdilleen, vai meninkö aivan metsään. Sehän se idea tässä on tuottajillakin, kun julkaisevat osallistujat ennen ohjelman alkua.
Silläkin uhalla, että loukkaat toista? Oletko edes yhtään pahoillasi, jos teet vääriä johtopäätöksiä ihmisestä ja arvostelet häntä tuntematta? Vai onko oma viihtyminen niin paljon tärkeämpää?
Viihdeohjelmaan mennään viihdyttämään toisia. En hyväksy asiatonta haukkumista, mutta kohteliaassa sävyssä esitettyjä arvailuja tulee sietää.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kenetköhän sille ulkonäkökeskeiselle palotarkastajalle on paritettu? Hirvittää jo etukäteen sulhasen ilme alttarilla, sillä kukaan tämän kauden naisista ei ole mitenkään erityisen kaunis eikä vaikuta kauheasti panostavan ulkonäköönsä. Asiallisen ja miellyttävän näköisiä ovat toki kaikki, mutta usein miehet, jotka ilmoittavat puolison ulkonäön olevan tärkeää, hakevat näyttävän näköistä, meikkiin, hiuksiin ja vaatteisiin panostavaa naista eivätkä naapurintyttöä.
No ei palotarkastaja itsekään ole mikään prinssi! Ihan söpö mutta kuitenkin vähän tuollaisia cro magnonin ihmisen piirteitä omaava. Toivottavasti ei ole ylisuuret luulot omasta ulkonäöstä!
Mun silmään naimanaamoja on:
Miina ja Eetu
Rosa ja Heikki
Vesa ja Sini
Kattokaa nyt tota pikkukuvaa, ihan samannäköisiä!
Jos en olisi nähnyt ikää, olisin kuvitellut tuon Miinan olevan lähempänä omaa ikääni. Ja olen kuitenkin jo 46...
Minullekin ulkonäkö on melko tärkeää. En nimittäin voi sietää sellaisia poikabändi-kiiltokuvakasvoisia miehiä, vaan kasvoissa pitää olla rosoisuutta, jotain kiinnostavaa. Myös bodareita kammoan. Eli joidenkin mielestä äärimmäisen lihaksikas tai kasvoiltaan söpö mies voi olla ykkösihanne, toisen mielestä taas kauhistus. Ulkonämieltumykset on henkilökohtaisia
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina keskiverto-Matteja ja Maijoja?
Miksei joskus niitä kakkoskierroksella olevia kypsempiä?
No ne kakkos- tai kolmoskierroksella olevat esiintyvät siinä TV2: n hääohjelmassa mukanaan edellisistä liitoista olevat jälkeläisensä.
Onko tämä palotarkastaja tämän kauden Roni? Hänestähän Tanja ei ollut tarpeeksi puoleensavetävä (itse kyllä tykkäsin).
Heikki vaikuttaa kiinnostavalta. Pikkuisen hälyttävää tuo hänen tarpeensa "päästä välillä vetäytymään omaan luolaansa" eli onko super-introvertti, joka ei jaksa edes kumppanin seuraa, mutta kuitenkin noista miehistä ainoa, joka herättää kiinnostukseni.
Naisista Miina on ehdottomasti suosikkini. Sporttimimmi on valtavan kaunis (kauniita ovat kaikki), sen sijaan tuohon lastenhoitajaan en oikein "saa otetta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajissa on monenlaista tallaajaa. Osa yksinkertaisia ja laiskoja ja osa tehokkaita ja itsestäänhuolehtivia. Tämä taitaa olla jälkimmäisiä.
Se ei poista sitä faktaa, että sairaanhoitajat ovat todella haluttuja parisuhdemarkkinoilla.
:D mihin tällainen väite perustuu? Joka toinen nainen nyt sattuu olee joku hoitaja, niin ei kai ihme, että pariutubat helposti
Vierailija kirjoitti:
Heikki vaikuttaa kiinnostavalta. Pikkuisen hälyttävää tuo hänen tarpeensa "päästä välillä vetäytymään omaan luolaansa" eli onko super-introvertti, joka ei jaksa edes kumppanin seuraa, mutta kuitenkin noista miehistä ainoa, joka herättää kiinnostukseni.
Naisista Miina on ehdottomasti suosikkini. Sporttimimmi on valtavan kaunis (kauniita ovat kaikki), sen sijaan tuohon lastenhoitajaan en oikein "saa otetta".
Spirttimimmi on tosiaan valtavan kaunis ja täällä joku jo ehti olla huolissaan kun keskiverto+ Eetulle ei löydy riittävän hyvännäköistä naista....
Vierailija kirjoitti:
Minullekin ulkonäkö on melko tärkeää. En nimittäin voi sietää sellaisia poikabändi-kiiltokuvakasvoisia miehiä, vaan kasvoissa pitää olla rosoisuutta, jotain kiinnostavaa. Myös bodareita kammoan. Eli joidenkin mielestä äärimmäisen lihaksikas tai kasvoiltaan söpö mies voi olla ykkösihanne, toisen mielestä taas kauhistus. Ulkonämieltumykset on henkilökohtaisia
Niinpä. Turhan kärkkäästi tuomittu taas mies, kun ette edes tiedä mitä hän on ulkonäkövaatimuksillaan tarkoittanut.