Mitä jos mies käyttäytyy kuten useimmat naiset baarissa?
Eli istuu hiljaa kaveriporukassa eikä huomioi lainkaan muita juhlijoita. Jos joku tulee juttelemaan, katsoo toiseen suuntaan eikä vastaa mitään tai sanoo jotain tyyliin "mitä v*ttua" tai "mitä selität". Jos jatkaa puhumista, haukkuu koko seurueen kuullen yleensä kehon tai vaatteet. Jos joku tarjoaa juotavaa, ottaa lasin ja häipyy paikalta sanomatta mitään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuo vastaanotto tulee sille miehelle, joka on jo etukäteen vähän turhan tuhdissa humalassa eikä ymmärrä mitä "kiitos ei" tarkoittaa. Montako kertaa olemme joutuneet tällaiselle rakkaudelle sanomaan, että haluamme viettää hauskan illan ystävien kesken ja tässä oli just joku juttu meneillään. Vaan ei, ei mene jakeluun. Ja lopulta mies loukkaantuu, haukkuu naiset mennessään ja takertuu seuraavaan. Nainen baarissa ei ole vapaata riistaa eikä millään muotoa sinulle siellä mukaan poimittavana.
Mitvit... "Rakkaudelle"?! Kiitos autocorrect, hakemani sana oli "takiaiselle". Mikä näitä laitteita vaivaa?! :D
Pil lun saanti on varmaa jos teet noin. Naiset tykkää itsevarmoista jännä miehistä. Mitä vähämmän kiinnitän huomiota, sitä enemmän kiinnostuvat.
No mitä ”mitä jos”? Maailma loppuu? Universumi räjähtää? M-juna aloittaa taas kulkemisen? Pliis kerro oikea vastaus!
Eiköhän tuollainen mies saa sen mitä tuollainen nainenkin, eli haluamansa: olla rauhassa. Vai oletatko, että lopputulos on miehelle jotenkin erilainen?
Miksi kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se juomien ostelu tuntemattomille. Se on säälittävää. Jos naista kiinnostaa, niin kiinnostaa ilman ilmaisjuomiakin.
Ihmeellistä logiikkaa, että ensin halutaan ostaa naiselta huomio (ja odotetaan vielä seksiä vastapalveluksena) ja sitten valitetaan, miten naiset ovat ahneita ja kalliita. Vakka ja kansi jne.
Ap vielä valittaa siitä, että nainen ottaa tarjotun juoman ja lähtee... Niin? Itse päätit juoman tarjota, ettekä sopineet mistään kaupoista. Ota ensi kerralla alle nimikirjoitus paperiin, jossa sovitte kaupan ehdoista, jos kerran tuollaista haluat. Ilman sopimusta ihan vapaaehtoisesti tarjoilet juomia tuntemattomille omasta pussistasi, eikä se velvoita heitä mihinkään.
Itse en ota juomia vastaan tuntemattomilta, ällöttää tuo koko touhu.
Ap taitaa olla sitä tyyppiä jollei ei voi sanoa mitään koska liimaantuu siihen kuin iilimato. Se että toinen rupeaa katselemaan seinille kun lähestyt on vinkki ettei kiinnosta. Et kuitenkaan ota kuuleviin korviisi, vaan jonkun on pakko haukkua sut ennen kuin älyät häipyä. Jollekin ei-kiinnostuneelle olet näköjään jankannut juoman oston ja mutta tämä ei ole jaksanut edes kohteliaisuudesta puhua sulle. Yrität nyt ihan vääriä naisia.
Tää on tää hassu ajatus AP:lla;
'Minä tämän naisen tällä drinkillä ostin, nyt se nainen on minun ja tulee minun mukaan ja minä saan tehä tälle ihan mitä haluan!'
Näinhän sä AP tän ajattelit?
Mitä moitittavaa siinä muka on, että istuu hiljaa omassa kaveriporukassa eikä huomioi muita juhlijoita? Onhan se tietysti hirveen epistä, että jotkut baarissa käyvät naiset eivät ole kiinnostuneita juuri sinun säkenöivästä seurastasi.
Miksi sinä yrität väkisin tunkea itsesi toisen seuraan?