Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä joita ei kiinnosta matkustus, vaikka eivät ole edes koskaan käyneet missään?

Vierailija
03.05.2006 |

Siis jos on matkustellut niin sitten voi sanoa että ei kiinnosta mutta jos ei ole niin miten voi kyseenalaistaa muita?

Mielestäni ovat aika ahdasmielistä porukkaa, sorry vaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kyseenalaistaa muita? Mua ei kiinnosta matkustelu, mutta en mitenkään kyseenalaista toisten ihmisten kiinnostusta ko. puuhaan. Joten mikä on ongelmasi?

Vierailija
2/7 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tunnen tällaisia ihmisiä. Mutta enemmän minua säälittää ihmiset jotka haluaisivat matkustaa mutta eivät koskaan saa sitä aikaiseksi.

Onhan maailma pullollaan ihmisiä jotka tuomitsevat jonkun asian tietämättä siitä mitään esim. minä en pidä oopperasta vaikka en ole sitä koskaan käynyt katsomassa. Eli samanlainen ahdasmielinen olen sitten minäkin oopperaihmisten silmissä. Varmasti sinäkin ap olet joidenkin mielestä ahdasmielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äitiä ei kiinnosta paini vaikkei se ole ikinä edes yrittänyt painia eikä mun miestä kiinnosta taideterapia vaikkei se ole koskaan käynyt. pitäiskö mun nyt sen perusteella aatella niistä jotain erityistä?

olisko mahdollista että kuvilemasi kaltaiset tyypit eivät ole matkustelleet koska heitä ei kiinnosta matkustelu?

Vierailija
4/7 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis reissailuun. Ei voi ymmärtää mitä ihanaa on olla jossain ulkomailla lomalla. Itse lomailevat vaan ja ainoastaan kotona. Ok mulle en mäkään heitä kummoksu että miten voitte olla aina vaan kotona.

Vierailija
5/7 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuntaan tai toiseen tai sanoa, ettei asia kiinnosta, kun ei ole siita kokemusta. Voi kylla sanoa, ettei halua matkustaa, mutta voisihan se alkaa kiinnostamaan jos kerran kokeilisi.

Itse ainakin tykkaan matkustella ja nayttaa uusia maisemia ja esitella uusia kulttuureja lapsilleni. mielestani se on hieno asia. jotkut haluavat omien pelkojensa tai mielihalujensa takia evata nama asiat myos lapsiltaan. sellaiset ihmiset pysyvat yleensa kotonaan, eivatka mielellaan lahde edes kauppaan tai naapuri kaupunkiin lastensa kanssa tai yksinkaan. voi lapsi parkoja...

Vierailija
6/7 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitukset tyyliä " miksi ihmeessä jotkut brassailee ja matkustelee" tai " mikä ihme siellä Thaimaassa kiinnostaa, varmaan vaan halpa hintataso" .

Plääh.

Vierailija
7/7 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kysyi aivan tosissaan, miten voimme asua siellä, kun siellä ei paista koskaan aurinko. Kuvitteli, että saastekerrokset peittävät auringon!

Intohimoisena matkustelijana minun on vaikea ymmärtää, että jollekin riittää pelkät kotiympyrät vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Tämän perheen lapset eivät ole käyneet koskaan 100 kilometriä kauemapana kotoa, esim. Hesassa, vaikka vanhin on 12 vuotta. Suloisia, kivoja lapsia ja ihan mukava perhe muutenkin, mutta elämme tyystin erilaista elämää kuin he.

Ystävässäni ärsyttää tietty ennakkoluuloisuus, joka paistaa läpi monessa. Hän esim. tietää tasan tarkkaan, minkälaisia hesalaiset ovat ja millaista Hesassa on asua, vaikkei ole käynyt siellä kuin muutaman kerran. En asu Hesassa itse perheen kanssa, mutta asuin opiskeluaikana, mutten jaksa edes sanoa mitään...kuuntelen vaan. Uskon, että matkustaminen avartaa niin lapsia kuin aikuisiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme