Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhille pitäisi antaa suora mahdollisuus opiskella tt-tuella ilman opintolainaa

Vierailija
30.08.2018 |

Ja opintolainan nostaminen sijoitustarkoituksessa pitäisi kieltää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi keväänä on vaalit. Eikun äänestämään, tai peräti ehdolle.

Vierailija
2/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Siksihän sitä opiskellaan, että saadaan työpaikka, joten kyllä ne "köyhätkin" saa lainansa maksettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu edistää työllisyyttä joten mielestäni kaikesta opiskelusta tulisi saada työttömyysetuutta. Sen eväämiseen ei ole perustetta aktiivisen henkilön kohdalla joten toimeentulotuki ei tässä tule kyseeseen.

Vierailija
4/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Siksihän sitä opiskellaan, että saadaan työpaikka, joten kyllä ne "köyhätkin" saa lainansa maksettua.

Minulla on kaksi maisterintutkintoa. Opintolainaa on vähän vajaa 3000 euroa jäljellä. Nostettu kymmenisen vuotta sitten. 15 e kuussa on varaa ollut lyhentää. 

Jos minulla olisi ollut kristallipallo, olisin toki tajunnut, ettei lainaa kannata nostaa.

Vierailija
5/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pitäisi, ja rahansa saa pistää kyllä mihin tahtoo, ryypätä tai sijoittaa. Mikä vaan miellyttää. Köyhät ei tarvitse mitään erityiskansalaisoikeuksia. Köyhyys pitää vaan olla häpeä ja synti.

Vierailija
6/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten köyhät voisivat vain hakeutua suoraan töihin "opiskelijana" laiskottelun sijaan. Kaikkea sitä keksitään että voitaisiin vältellä töitä.

Vierailija
7/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä... Olen 47v, jäin työttömäksi alkuvuodesta, alallani ei ole tarjolla töitä, joten ainoa mahdollisuus olisi opiskella, kesto n 3,5 vuotta, eli valmistuisin, jos tammikuussa voisin aloittaa, 50 vuotiaana. Kuinka hyvät mahdollisuudet minun on silloin saada työtä? Millaisella palkalla, että voisin lyhentää sitä lainaa ja tuntea olevani hetken edes ei köyhä?

Vierailija
8/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin opintolainan nostaminen on hyvä syy valmistua nopeasti 😁 voisihan sitä koko loppuelämänsä istua siellä koulunpenkillä jos siitä vaan tukia saisi 😁

Vierailija
9/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko samaan ehto valmistumisesta ripeällä aikataululla?

Kuka on liian varakas tuohon vai katsotaanko se vanhempien tuloista?

Vierailija
10/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi maisterintutkintoa. Opintolainaa on vähän vajaa 3000 euroa jäljellä. Nostettu kymmenisen vuotta sitten. 15 e kuussa on varaa ollut lyhentää. 

Jos minulla olisi ollut kristallipallo, olisin toki tajunnut, ettei lainaa kannata nostaa.

Ei tarvita kristallipalloa että hölmömmänkin pitäisi tajuta ettei kahdella maisterintutkinnolla tee hevon huttua. Taisit roikkua yliopistolla vain kokeaksesi itsesi akateemiseksi ja AH niin paljon paremmaksi kuin muut.

Vierailija
11/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita kristallipalloa että hölmömmänkin pitäisi tajuta ettei kahdella maisterintutkinnolla tee hevon huttua. Taisit roikkua yliopistolla vain kokeaksesi itsesi akateemiseksi ja AH niin paljon paremmaksi kuin muut.

Jos ensimmäinen oli vaikka sukupuolentutkimuksesta, sitten hetki ennen valmistumista iski tajuntaan se mihin nämä päätyvät töihin (saisiko olla ateria plussana). Heti valmistumisesta sitten ripeästi alue- ja kulttuuritutkimuksen pariin...

Vierailija
12/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku roti kerjätessäkin pitäis olla...

Vierailija
13/13 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen pitää riippua tuloista eikä omaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä