Olisitko tyytyväinen palkkaan 3000 €
Tähän puhelinetu päälle ja reissupäivistä korvaus (noin kerran kuussa). Kevyt ja puhdas toimistotyö.
Kommentit (63)
Määpäs tienaan 200 000e kk hähhää!
Saan jo alle sen 2800 ja siitä verot.Olen siihen tyytyväinen.Naisala ei siivous.
jos työ on Helsingissä niin en olisi, itsellä on myös 10v työkokemusta. Sain vuonna 2008 bruttopalkkaa suunnilleen tuon verran, se oli vastavalmistuneen KTMn suosituspalkka silloin muinoin. Nyt se vastaava suositus on kai 3500eur. Toisaalta, jos ei suostu siihen mitä tarjotaan, voi vaihtoehtona olla työttömyys, että silleen ei kai tarvi miettiä palkkakuoppaansa, etenkin jos ei ole mitään erityisosaamista.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen korkeasti koulutettu ja alani ammattilainen. Nykyisessä kevyessä toimistotyössä palkka on 4400 joten aika kamalaa olisi tuo pudotus 3000 euroon
Unohdit mainita, että olet myöskin parempi ihminen kuin muut, ja halveksut ammattikoulun käyneitä, kannatat kokoomusta, inhoat köyhiä ja sairaita, pidät aktiivimallia toimivana, ja näet eläkeläiset turhana rahareikänä, kunnes olet itse sellainen.
Olisin, mutta olen myös tyytyväinen siihen, että te muut tienaatte tuon verran ja enemmänkin, ja elätätte minut, sillä en tule koskaan pääsemään itse töihin.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä olisi eihän silloin rahat vaan riittäisi millään nykyiseen elämäntasoon. Tällä hetkellä kun lompakkoa iloisesti joka kuukausi tervehtii 20 000€ palkka niin eihän tuolla 3000€ eläisi kauaa.
En usko hetkeäkään, että joku joka tienaa tuon 20.000e lällättelisi täällä kuin pikkulapsi :).
Erittäin tyytyväinen. Yksinelävä lesbo, joten rahat voin käyttää itseeni tai säästää kun lapsia ei ole tulossa. Tuosta jäisi asumisen ja muutaman laskun jälkeen mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen korkeasti koulutettu ja alani ammattilainen. Nykyisessä kevyessä toimistotyössä palkka on 4400 joten aika kamalaa olisi tuo pudotus 3000 euroon
No melko pienellä palkalla olet liikenteessä, kannattaiskohan päivittää LinkedIn profiili ja vaihtaa firmaa. Korkeastikoulutettu alan ammattilainen jos nyt yhtään on työkokemusta saa 6000€ helposti nyky työllisyys tilanteessa. Itsellä keskiasteen koulutus ja myöskin alani ammattilainen. Palkka 6600 ja tarjottu kilpailijalta 7200 + autoetu. Harkinnassa on vaihto.
Eli 3000:lle tonnille nauraisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä käsittää "korkeasti koulutettu"? Maisteri, tohtori?
Saan noin 3100e kuussa tällä hetkellä. Elän herroiksi tällä palkalla ja olisin oikein tyytyväinen tasan kolmeen tonniinkin.
Saan ton 3000 e bruttona jos teen väh 2 la töitä ja arkena n 5 h vkossa ylitöitä.
Kaikki menee mitä saan.
Olisi aivan kauheaa tippua 3000 nettopalkalle! Nyt 3500 € / kk ja bruttona 5360 €.
Olisi se parempi kuin nykyinen työttömyys, mutta voisi silti harmittaa kun ei ole enempää.
En niinkään hae työltä keveyttä, vaan mielenkiintoisuutta. Jos työssä pääsisin käyttämään ominta osaamistani ja ratkomaan älyllisiä pähkinöitä, niin silloin tuo palkka voisi olla ihan ok. Puhelinetua en kaipaa, mutta etätyömahdollisuus ja/tai vapaa työaika olisi etuus, jota vastaan pienempikin palkka kävisi.
Mulla on juuri tuollainen työ logistiikka alalla ja palkka tasan kolme tonnia. Olen tyytyväinen ja koen, että palkkani riittää vaikka mihin 😊
Vierailija kirjoitti:
Kahden palkansaajan taloudessa ihan Ok mulle, mies tienaa yli tuplat. Jos olisin yh tekisi tiukkaa.
Tuo on nettona n 2100 kuussa. Sama kuin minulla. Olen yh pk-seudulla ja pärjätään ihan hyvin. Vuokra 940, ei autoa enkä juo/polta. 1 lapsi ja koira.
Palkkani nyt on noin 2400e ja olen ihan tyytyväinen eli kyllä, olisin todella tyytyväinen tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti, tuollahan elelisi ihan herroiksi. Nimim. nettopalkka 1200e
Minulla noin 3000 € kk-tuloilla jää nettona n. 2200 €. Voin kertoa, että en elä herroiksi, koska "isotuloisena" maksan asumisen ja lasten päivähoidon omasta pussista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita, että olet myöskin parempi ihminen kuin muut, ja halveksut ammattikoulun käyneitä, kannatat kokoomusta, inhoat köyhiä ja sairaita, pidät aktiivimallia toimivana, ja näet eläkeläiset turhana rahareikänä, kunnes olet itse sellainen.
Ai niin. Olen myös parempi ihminen kuin suurin osa teistä. Ootte kuitenkin käyny vain amiksen, joka on luusereille. Äänestäkää muutkin seuraavissa kokoomusta, niin saadaan suomi nousuun (ja mulle lisää palkkaa). Köyhät ja sairaat saisi eristää muusta yhteiskunnasta, mua niin inhottaa, että ne saa kulkea vapaana meidän joukossamme. Tulisipa pian aktiivimalli 2 sillä aktiivimalli 1 onnistui täydellisesti. Eläkeiän voisi myös poistaa kokonaan kaikilta alle 10000 kuussa tienaavilta.
En. Olen korkeasti koulutettu, pitkä kokemus, esimiestehtävissä. Mielestäni nykyinen palkka 4800 on ihan kohdallaan.