Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko meikkipossu?

Meria
30.08.2018 |

Käytätkö paljon pakkelia naamaasi?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juuri enään ollenkaan. Viihteelle mennessä käytin ja nyt kun ei oikein ole sitäkään niin. En kyllä ymmärrä ihmisiä kuinka joku edes jaksaa laittaa joka aamu ja sit kun sitä pitää koko ajan korjata.

Ei mun tarvitse korjata meikkiä koko ajan jos olen sisätiloissa enkä vedä hikijumppaa. Eihän meikki yhtä hyvä ole enää illalla kuin aamulla juuri laitettuna, mutta ihan hyvin pysyy kun käyttää hyviä tuotteita ja pohjustaa meikin hyvin.

Niin no siis kyllä jos sä meikin laitat niin saat katsella naamaa pitkin päivää. Jos puolestaan et laita mitään niin aamupesu riittää ja rasva ja ehkä jotain kulmakynää vähän. Näyttää hyvältä. Ja tuo meikkaaminen edellyttää myös sen että saat lutrata kaiken maailman rasvoilla pitkin elämää. En ymmärrä tuota touhua. Meikillä saa ihmisen niin eri näköiseksi. Missä tarvii olla toisen näköinen? Sirkuksessa?

Mitä surkeita meikkejä sinulla on ollut viihteelle mennessäsi ? En ymmärrä mitä korjailemista meikissä olisi normipäivänä ? Onko ihosi tosi öljyinen ja vuotavatko silmäsi erityisen paljon ?

Vierailija
22/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän meikkiä päivittäin ja osaan meikata. Olen ollut muoti- ja kauneusalalla.

Meikkaamisen lisäksi käyn kauneusklinikalla ottamassa timanttihionnat, mikrobladingit, ja nykyaikaiset peroksidittomat hampaidenvalkaisut. Otan myös täyteainetta suupielten juonteisiin ja botoxia silmien väliin ja ohimoille, joka ehkäisee ryppyyntymisen lisäksi myös tehokkaasti migreeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina, kun naiset väittävät, että heidän ei tarvitse korjailla meikkiään päivän aikana. Itse vaikka käytän kiinnityssuihketta, joudun vähintään lounaan ellen jo aamukahvin jälkeen fiksaamaan huulimeikin ja monesti ripsiväri on vähän tuhrinnut silmänalusia tai silmäkulmaan on kertynyt kyynelnesteen mukana sellainen ällö musta rihma. Nenänpieletkin yleensä kiiltelevät iltapäivästä.

Vierailija
24/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on osoitus siitä miksi maailmankuulun Sephoran kaltaiset kauneusputiikit eivät tule koskaan avaamaan liikkeitään Suomeen koska täällä naiset eivät pahemmin huolehdi itsestään ja kasvoistaan ja lähtevät ulos sen näköisinä että navetasta päivää!

Esim. Ruotsissa on ainakin 6 Sephoran liikettä kaikkien muiden kosmetiikkaketjujen lisäksi ja siellä ne menestyvät sillä valtaosa ruotsalaisnaisista meikkaa, laittaa hiuksiaan ja hoitaa vartaloitaan. Suomessa on joku ihme ylpeys ja muotia näyttää joltain vastenmieliseltä lipeäkalanaamaiselta allergikolta joka kuvittelee olevansa allerginen jopa muiden kasvoissa oleville meikeille.

Modernit pistoshoidot ovat todella yleisiä Ruotsissa, eli ihmiset haluavat kosteuttavat kasvohoidot hyaloronihappopistoksina suoraan ihon pinnan alle ja jotka kestää puolisen vuotta. Suomessa ollaan Niveamarkettirasvatasolla jollaisia hierotaan ihoon niin että se jopa veltostuu, ja sen huonolaatuisten tuotteiden käytön huomaa suomalaisnaisten huonoista, tunkkaisista ja epätasaisen värisistä ihoista.

Onneksi Suomessakin on laadukkaita paikkoja joista noita pistoshoitoja saa, muuten joutuisin käydä Ruotsissa, Norjassa tai Tanskassa hoidattamassa ihoani.

Vierailija
25/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on osoitus siitä miksi maailmankuulun Sephoran kaltaiset kauneusputiikit eivät tule koskaan avaamaan liikkeitään Suomeen koska täällä naiset eivät pahemmin huolehdi itsestään ja kasvoistaan ja lähtevät ulos sen näköisinä että navetasta päivää!

Esim. Ruotsissa on ainakin 6 Sephoran liikettä kaikkien muiden kosmetiikkaketjujen lisäksi ja siellä ne menestyvät sillä valtaosa ruotsalaisnaisista meikkaa, laittaa hiuksiaan ja hoitaa vartaloitaan. Suomessa on joku ihme ylpeys ja muotia näyttää joltain vastenmieliseltä lipeäkalanaamaiselta allergikolta joka kuvittelee olevansa allerginen jopa muiden kasvoissa oleville meikeille.

Modernit pistoshoidot ovat todella yleisiä Ruotsissa, eli ihmiset haluavat kosteuttavat kasvohoidot hyaloronihappopistoksina suoraan ihon pinnan alle ja jotka kestää puolisen vuotta. Suomessa ollaan Niveamarkettirasvatasolla jollaisia hierotaan ihoon niin että se jopa veltostuu, ja sen huonolaatuisten tuotteiden käytön huomaa suomalaisnaisten huonoista, tunkkaisista ja epätasaisen värisistä ihoista.

Onneksi Suomessakin on laadukkaita paikkoja joista noita pistoshoitoja saa, muuten joutuisin käydä Ruotsissa, Norjassa tai Tanskassa hoidattamassa ihoani.

Tämä ja oikein leveillään sillä, että ei joko käytä mitään ihonhoitotuotteita tai sitten se on tyyliä palasaippua ja jotain vanhaa vauvan pyllyrasvaa naamaan. Sitten kun joku muu kertoo nauttivansa ihonhoidosta ja meikkaamisesta ja huomaa eron ihonsa kunnossa hoitamatta jättämisen ja aktiivisen hoitamisen välillä niin pidetään pinnallisena mainoksen uhrina ja kehuskellaan, kuinka itsellä on niin hyvät geenit, ettei mitään rasvoja ole ikinä tarvinnut :D

Vierailija
26/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina, kun naiset väittävät, että heidän ei tarvitse korjailla meikkiään päivän aikana. Itse vaikka käytän kiinnityssuihketta, joudun vähintään lounaan ellen jo aamukahvin jälkeen fiksaamaan huulimeikin ja monesti ripsiväri on vähän tuhrinnut silmänalusia tai silmäkulmaan on kertynyt kyynelnesteen mukana sellainen ällö musta rihma. Nenänpieletkin yleensä kiiltelevät iltapäivästä.

No huulimeikkiä tottakai pitää korjata, ellet sitten käytä mattapintaista nestemäistä huulipunaa, joka kyllä sekin liukenee rasvaisen ruuan mukana, mutta muihin ongelmiisi auttaa vedenkestävä ripsiväri ja hyvä pohjustusvoide meikkivoiteen alle. En mä kyllä jotain pientä nenänpielen kiiltelyä pidä isonakaan pysyvyysongelmana, sen voi korjata vaikka ihan vaan painamalla varovasti wc-paperia imemään ne öljyt pois, jos ei esim. puuteria jaksa kantaa mukana.

Vierailija
27/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja ylpeä siitä!

Vierailija
28/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juuri enään ollenkaan. Viihteelle mennessä käytin ja nyt kun ei oikein ole sitäkään niin. En kyllä ymmärrä ihmisiä kuinka joku edes jaksaa laittaa joka aamu ja sit kun sitä pitää koko ajan korjata.

Ei mun tarvitse korjata meikkiä koko ajan jos olen sisätiloissa enkä vedä hikijumppaa. Eihän meikki yhtä hyvä ole enää illalla kuin aamulla juuri laitettuna, mutta ihan hyvin pysyy kun käyttää hyviä tuotteita ja pohjustaa meikin hyvin.

Niin no siis kyllä jos sä meikin laitat niin saat katsella naamaa pitkin päivää. Jos puolestaan et laita mitään niin aamupesu riittää ja rasva ja ehkä jotain kulmakynää vähän. Näyttää hyvältä. Ja tuo meikkaaminen edellyttää myös sen että saat lutrata kaiken maailman rasvoilla pitkin elämää. En ymmärrä tuota touhua. Meikillä saa ihmisen niin eri näköiseksi. Missä tarvii olla toisen näköinen? Sirkuksessa?

Mitä surkeita meikkejä sinulla on ollut viihteelle mennessäsi ? En ymmärrä mitä korjailemista meikissä olisi normipäivänä ? Onko ihosi tosi öljyinen ja vuotavatko silmäsi erityisen paljon ?

Minun ihoni on öljyinen ja silmäni vuotavat aina kun tulee pienikin tuulenvire. Joudun korjailemaan meikkiäni vähintään kahden tunnin välein, kun rasva puskee meikin läpi ja luomivärit huitelevat tie missä. Meikkaan silti koska ilman meikkiä näytän ihon kunnon takia epäsiistiltä. Lisäksi pidän meikkamisesta ja eri tyyleillä leikittelystä. Harmittaa vain kun meikkini näyttää aina illalla eriltä kuin mitä aamulla

T. Eri

Vierailija
29/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki suojaa kasvoja ilmansaasteilta. Minä olen aina meikannut jopa ulos roskia viemään, identtinen kaksoissiskoni ei juuri koskaan.

Minulla on tänä päivänä 8-10 vuotta nuoremman näköinen kasvojen iho kuin hänellä.

Eli siinä teille enemmän kuin tieteellinen todiste asiasta :)

Vierailija
30/38 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis nimenomaan ole possu tai possunaamainen nainen, koska meikkaan.

Vierailija
31/38 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan päivittäin.

Ainoat ns. feikkikaunistautumisjutut joista en pidä, ovat sellaiset kotkan kynsien malliset pitkät rakennekynnet, sekä ripsijatkeet jotka rehottavat joka suuntaan.

Vierailija
32/38 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

M40

Vierailija
33/38 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla jokin luontainen tarve yrittää näyttää joltain muulta kuin omalta itseltään, on push-uppia, kiristyspöksyä, hiusväriä, meikkiä, tekoripsiä-,rintoja-,neniä ja mitähän vielä... miksi? Ette tunne itseänne kauniiksi ilman?

Ei, oikeasti? Miksi kukaan käyttäisi tekonenää? :D Ellei sitten ole Pelle Hermanni tai näyttele italialaista mafiaveljeä?

Vierailija
34/38 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meria kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Näin tykkään laittautua, olla siisti ja huoliteltu kun olen ihmisten ilmoilla. Koen, että se on kohteliasta, ja mulla on itsellä varmempi ja kauniimpi olo laittautuneena.

Joo mutta et kai mitään överimeikkejä laita? Sopiva kevyt korostusmeikki ok.

Oletko ammatiltasi naamapoliisi? haluaisitko antaa sakkoja ihmisille, jotka eivät meikkaa sinun hyväksymäkllkäsi tavalla? Tulee mieleen ne tytöt jotka koulussa aina kantelivat opettajalle, kun joku ei ollut tehnyt läksyjä. Niistä kasvaa juuri tuollaisia ihmisiä aikuisena.

Sori jos tämä kolahti jollekin meikkipossulle, sori.

Naamapoliisia taitaa itseään harmittaa kun ei osaa/uskalla laittautua. :,(

Vierailija
35/38 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rempannut naamani sen näköiseksi kui olen aina halunnut, ja minä myös meikkaan naamani sen näköiseksi kuin haluan. Koska minulla on varaa.

Jäikö jotain vielä epäselväksi....?

Vierailija
36/38 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole meikki possu, käytän tosi hillitysti ja hyvin vähillä tuotteilla pärjään. Kevyt bb-voide ja ripsiin hieman väriä ja sävytetty huulikiilto. Sillä pärjää päivän ja miksei jopa illan. 

Vierailija
37/38 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isä tuli kerran käymään t-paita päällä jossa iso ruuvin kuva ja siinä luki että Screw me! (Hässi mua!) :DDD

Äiti oli fiksuna ajatellut että siinäpä isälle kiva remonttipaita!

Vierailija
38/38 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^sori, piti mennä nolo-paita ketjuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi