Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko meikkipossu?

Meria
30.08.2018 |

Käytätkö paljon pakkelia naamaasi?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri enään ollenkaan. Viihteelle mennessä käytin ja nyt kun ei oikein ole sitäkään niin. En kyllä ymmärrä ihmisiä kuinka joku edes jaksaa laittaa joka aamu ja sit kun sitä pitää koko ajan korjata.

Vierailija
2/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ja jouluna laitan ripsaria ja bb-voidetta. Eli en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole koskaan edes opetellut meikkaamaan.

Vierailija
4/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Näin tykkään laittautua, olla siisti ja huoliteltu kun olen ihmisten ilmoilla. Koen, että se on kohteliasta, ja mulla on itsellä varmempi ja kauniimpi olo laittautuneena.

Vierailija
5/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Näin tykkään laittautua, olla siisti ja huoliteltu kun olen ihmisten ilmoilla. Koen, että se on kohteliasta, ja mulla on itsellä varmempi ja kauniimpi olo laittautuneena.

Joo mutta et kai mitään överimeikkejä laita? Sopiva kevyt korostusmeikki ok.

Vierailija
6/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olis ahdistavaa olla joku maski päällä.. nykyään kasvojen iholle laitetaan ihan älyttömästi eri tuotteita, ennen oli tyyliin puuteri ja rohkeimmilla meikkivoidetta. Meikkivoide muuten kuuluu mun inhokkiin.

Vierailija
7/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole meikkipossu, vaikka meikkaankin huolellisesti joka päivä. Pidän meikkaamisesta, se on rentouttavaa ja nautin lopputuloksesta. Meikkini on hillitty, vaikkakin ns. full face. 

Vierailija
8/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole possu :D taitava meikkaaja kyllä riippuu aamusta, mikä on fiilis. Joskus laitan pelkän pohjusteen, peitevoiteen, poskipunan ja korostevärin sekä kulmat (ripsissä on hyvin luonnollinen ja kevyt kestopidennys, koska olen niin vaalea, että näytän ilman meikkiä ihan vanupuikolta). Joskus sitten meikkaan kunnolla meikkivoiteineen ja silmämeikin kera. Osaan meikata useilla tuotteilla hyvin kauniin ja kuultavan lopputuloksen, eikä todella mikään instagram kulmia. 

Olen aina huoliteltu, se on osa minuutta, päivärutiinia, josta en ole luopunut edes kotona ollessa. Aina laitan hiukset, pukeudun siististi (urheiluliikkeistä saa todella tyylikkäitä siistejä, mukavia, joustavia kotiasuja esimerkiksi, kun joku aina luulee, että siisti = epämukava), meikkaan kevyesti. Hoidan ihon joka päivä, värjään ja siistin kulmat kerran viikossa jne.  Ulkona käytän usein korkoja ihan koska nautin siitä. Ajasta se ei ole kiinni, koska meillä on perheessä ollut tapana, että kumpikin vanhempi saa omaa aikaa. 

Sellainen, joka haukkuu ja mieltää kaikki miekkiä käyttävät sioiksi, omaa kYllä jonkintason MT ongelmia. Joko se on synkkää kateutta, että joku osaa/haluaa käytää aikaa ja rahaa. Tai sitten kyseessä on näitä samoja ihmisiä, joilla on jatkuvasti mielipide siitä, miten muiden tulisi elää ja näyttää. Huoh, en ymmärrä, miten kenelläkään on edes intoa ja mielenkiintoa muodostaa mielipiteitä muiden naamoista ja meikkaamisesta. 

Vierailija
9/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on meikkipossu? :D En käytä "pakkelia", vaikkakin useampaa tuotetta arkimeikissä, mutta kohtuullisesti niin, ettei siitä muodostu "pakkelia". Tykkään, että meikki saa kasvot näyttämään fressiltä ja virkeiltä eli vältän mattaisia ja peittäviä meikkivoiteita ja tummia sävyjä, mutta muuten meikkaan kyllä.

Vierailija
10/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ammatiltasi naamapoliisi? haluaisitko antaa sakkoja ihmisille, jotka eivät meikkaa sinun hyväksymäkllkäsi tavalla? Tulee mieleen ne tytöt jotka koulussa aina kantelivat opettajalle, kun joku ei ollut tehnyt läksyjä. Niistä kasvaa juuri tuollaisia ihmisiä aikuisena.

Vierailija
11/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käytän ripsiväriä, jos kestovärjäys on ehtinyt haalistua ja sävytettyä huulirasvaa. Juhliin saatan laittaa luomivärirajauksen. Ihoa en meikkaa koskaan, koska en tykkää meikin tunnusta kasvoilla.

Vierailija
12/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt livenä kun vihreätyttö meikkasi miltei tunnin " nudelookkiaan", joten kyllä moni muka luonu on itse se meikkipossu.

Vierailija
13/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ammatiltasi naamapoliisi? haluaisitko antaa sakkoja ihmisille, jotka eivät meikkaa sinun hyväksymäkllkäsi tavalla? Tulee mieleen ne tytöt jotka koulussa aina kantelivat opettajalle, kun joku ei ollut tehnyt läksyjä. Niistä kasvaa juuri tuollaisia ihmisiä aikuisena.

Sori jos tämä kolahti jollekin meikkipossulle, sori.

Vierailija
14/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juuri enään ollenkaan. Viihteelle mennessä käytin ja nyt kun ei oikein ole sitäkään niin. En kyllä ymmärrä ihmisiä kuinka joku edes jaksaa laittaa joka aamu ja sit kun sitä pitää koko ajan korjata.

Ei mun tarvitse korjata meikkiä koko ajan jos olen sisätiloissa enkä vedä hikijumppaa. Eihän meikki yhtä hyvä ole enää illalla kuin aamulla juuri laitettuna, mutta ihan hyvin pysyy kun käyttää hyviä tuotteita ja pohjustaa meikin hyvin.

Vierailija
15/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvitse korjata meikkiä koko ajan jos olen sisätiloissa enkä vedä hikijumppaa. Eihän meikki yhtä hyvä ole enää illalla kuin aamulla juuri laitettuna, mutta ihan hyvin pysyy kun käyttää hyviä tuotteita ja pohjustaa meikin hyvin.

Sitä varten on myös kiinnityssuihkeet. Ei todella tarvitse mitään korjailla, kestää mulla jumpatkin meikki hyvin. Jos osaa meikata, ei ole ongelmaa.

Vierailija
16/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meria kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No epäilen kyllä, että enemmän sellanen on sian näköinen nainen, joka kyttää kateellisina muiden meikattuja kasvoja ja siitä olemusta ja siitä jaksaa rutista ja valittaa, kuinka hekin eivät ole samanlaisia luomulehmiä, kuin itse ovat. Ei ole ainakaan oikeassa elämässä sellaista kaunista naista nähty, joka muiden naamoja kyttää naama viturallaan ja mieli pahoitettuna. 

Vierailija
17/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no siis kyllä jos sä meikin laitat niin saat katsella naamaa pitkin päivää. Jos puolestaan et laita mitään niin aamupesu riittää ja rasva ja ehkä jotain kulmakynää vähän. Näyttää hyvältä. Ja tuo meikkaaminen edellyttää myös sen että saat lutrata kaiken maailman rasvoilla pitkin elämää. En ymmärrä tuota touhua. Meikillä saa ihmisen niin eri näköiseksi. Missä tarvii olla toisen näköinen? Sirkuksessa?

Vierailija
18/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meria kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No epäilen kyllä, että enemmän sellanen on sian näköinen nainen, joka kyttää kateellisina muiden meikattuja kasvoja ja siitä olemusta ja siitä jaksaa rutista ja valittaa, kuinka hekin eivät ole samanlaisia luomulehmiä, kuin itse ovat. Ei ole ainakaan oikeassa elämässä sellaista kaunista naista nähty, joka muiden naamoja kyttää naama viturallaan ja mieli pahoitettuna. 

Jaa, no kiitos kuitenkin  kommentistasi. 

Vierailija
19/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiilismeikkaaja, välillä kuljen kokonaan ilman meikkiä, joskus on pohja (pohjustusvoide, meikkivoide, puuteri) ja toisinaan koko homma, eli pohja, kulmissa kynää ja geeliä, silmissä luomi- ja ripsiväriä ja huulilla värillinen rasva tai huulipunaa. Pidän vaihtelusta, niin on kiva, ettei aina tarvitse näyttää samalta.

Vierailija
20/38 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla jokin luontainen tarve yrittää näyttää joltain muulta kuin omalta itseltään, on push-uppia, kiristyspöksyä, hiusväriä, meikkiä, tekoripsiä-,rintoja-,neniä ja mitähän vielä... miksi? Ette tunne itseänne kauniiksi ilman?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi