Mikä on ollut elämäsi suurin saavutus jossa olet onnistunut?
Kerro se nyt tässä ja seuraavan kerran työhaastattelussa.
Kommentit (22)
Vaihdoin vaimoni parikymmentä vuotta nuorempaan
Joka vuosi tulee erilainen saavutus ja ne aina rakentuvat edellisen pohjalle. En olisi tässä, jos viime vuonna ei olisi tapahtunut jotain.
Ei niitä voi tärkeysjärjestykseen laittaa, kun omenoita ja päärynöitä ei voi verrata.
Pääsin kuin pääsinkin läpi Java-ohjelmoinnin peruskurssin. Toisella yrittämällä ja koodauslopputyön kolme kuukautta deadlinen jälkeen toimittaneena - mutta sainpas toimimaan kumminkin!
Ajattelin mielessäni, että jos tästä oikeasti selviän, selviän mistä tahansa elämässä. Ja kutinsa on pitänyt!
Olin liki kahdeksan vuotta työttömänä!
Valmistuin koulusta hyvin arvosanoin. Mitään muuta en ole elämässäni saavuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Valmistuin koulusta hyvin arvosanoin. Mitään muuta en ole elämässäni saavuttanut.
😂😂😂 Looseri 😂😂😂
En osaa päättää. Voitto SM- turnauksessa? Ylioppilastodistus? Oma perhe? Ylennys työpaikalla? Oma yritys? Lapset valmistuivat lukiosta?
Sain kauniin normaalipainoisen venäläisen vaimon
Join puolitoista vuotta putkeen...
Pääsin opiskelemaan Helsingin yliopistoon. Se varmaan.
Sain ostettua käytetyn auton ilman velkaa
Sain säästettyä sen verran rahaa, että uskalsin muuttaa ulkomaille. Se poiki runsaasti elämänkokemusta, hyvän kielitaidon, paljon uusia kavereita ja lopulta vaimonkin. Elämäni paras päätös!
Olen yhä hengissä, vaikka olen kokenut elämässäni järkyttävän kriisin, jonka muisto yhä toisinaan vaivaa minua. Eteenpäin sinnittelemisen sijaan voisin olla yhtä hyvin myös päättänyt päiväni silloin, kun elämältä putosi kerralla pohja pois.
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsee työhaastatteluun?
Tai mitä jos kaikki nyt alkavat kertoa saavutuksiaan, niin miten sitten voi erottautua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsee työhaastatteluun?
Tai mitä jos kaikki nyt alkavat kertoa saavutuksiaan, niin miten sitten voi erottautua?
Tuskin kaikkien saavutukset ovat samanlaisia, kannattaa myös kertoa omis tatavotteista, mielenkiinnonkohteista ja harrastuksista. Brändäö ja myy itsesi. Siitä on kyse.
No jaa.
Olen edelleen ihan normaali ihmisten silmissä vaikka äitinikin aikoinaan ilmoitti minun olevan niin "outo ja erilainen". Tosin varmaan olenkin mutta osaan peittää sen hyvin.
Voitin 5 € Ässä-arvasta.