Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut elämäsi suurin saavutus jossa olet onnistunut?

Vierailija
30.08.2018 |

Kerro se nyt tässä ja seuraavan kerran työhaastattelussa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin lopettamaan sekä tupakanpolton että alkoholin käytön ihan kokonaan 6 vuotta sitten. Reilu 20 vuotta tulikin savuteltua ja läträttyä.

N41

Vierailija
22/22 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti sanottuna; Tulen perheestä, jossa vanhempani olivat teinivanhempia ja pitkäaikaistyöttömiä. Lapsia meitä oli liuta. Rahaa ei koskaan edes lähellekään tarpeeksi. Silti; tunnen että lapsuus oli hyvä, vaikka sitä leimasikin jatkuva köyhyys. Kaikkea kun ei saa rahalla. Näistä lähtökohdista kasvoin, opiskelin, työllistyin. Opin kotoa kuitenkin periksi antamattomuutta, kärsivällisyyttä ja sen, että ketään ei saa katsoa nokan vartta alaspäin.

Tilanne siihen mennessä kun mittarissa oli 31-vuotta; Minulla oli kaksi tervettä lasta, vakivirka, kaunis koti, raha-asiat kunnossa, välit vanhempiini lämpimät ja arvostavat, valitsin puolisoni hyvin (vaikka nuorena mekin aloimme seurustella), hän on hyvä puoliso ja isä ja kaikkeen tähän olen päässyt enempi vähempi kovasti töitä tekemällä ja valitsemalla viisaasti. Mitään en ole valmiina saanut. Siksi kai tämä tavallinen elämä tuntuukin niin hyvältä, enkä ota sitä itsestäänselvyytenä, että minulla on esimerkiksi varaa ostaa lapselleni hänen toivomansa lippis tai käydä koko perheen voimin lomamatkalla kesäisin.

Nyt ikää siis 35v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi