Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä roskis vessassa? monella ystävälläni ei ole niin on tosi hankalaa olla heillä esim. kuukautisten aikana??

Vierailija
03.05.2006 |

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos teidän vierailla on tapana vaihtaa siteitä/tamponeja olohuoneessa tai eteisessä, niin suosittelen kyllä ripottelemaan niitä roskiksia ympäri taloa.

Vierailija
62/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ikinä lavuaarin reunalla mainitsemiasi asioita. Myöskin ylipäänsä roskaa meillä syntyy ilmeisen vähän teihin verrattuna. Esim nestesaippuapulloja ei tarvitse myötäänsä olla vaihtelemassa, joten sen vieminen muutaman metrin päähän roskiin ei ole ollut meistä kenellekään ylivoimaista.

Onko se ihan mahdotonta käsittää, että toisilla tarpeet vaan on erilaiset? Joku saa aikaan paljon jätettä vessassa, joku selviää vähemmällä. Mutta kaikilla on oltava roskis vessassa koska meillä on???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tämä on sittenkin vain verisiä siteitä ja tamponeita varten tämä koko roskisjuttu?

No niin arvelinkin. Ihan totta, ostakaa kuukuppi niin ei tartte punastella, jos niitä rättejä kerran ylipäänsä on alettava just kylässä vaihtelemaan.

Vierailija
64/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Pieni ja allaskaapissa piilossa. En minäkään halua että, sinne kukaan jättää verisiä siteitään tai tamponejaan. Harvemmin edes minä itse. Keittiöön kiitos, jos on pakko vaihtaa se juuri kylässä olessanne.

Huoh, onneksi mun kavreihini ei kuulu tuollaisia. Olet varmaan kello kaulassa kun teillä on joku kylässä? Ettei vaan ole niin kauan, että vessaakin pitää käyttää. Kyseletkö myös uusilta tuttavuuksilta heidän kuukautistensa kestoa, ennen kuin kutsut heidät kylään?

En mä ainakaan lähtis kyläilemään, jos perse vuotais kun valtameren kokoisia lammikoita.

Vierailija
65/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa on talon säännöt ja tavat.

Vierailija
66/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

]

En mä ainakaan lähtis kyläilemään, jos perse vuotais kun valtameren kokoisia lammikoita.

[/quote]

Kyllä toiset osaa tehdä elämästä vaikeaa!!!!

Vierailija
67/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ette laittaisi siihen yhtään sidettä tai tamponia, niin yllätytte taatusti miten paljon roskaa vessassa syntyy.

Vierailija
68/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saa kyläillä, kun on kuukautiset????????????!!!!!!!!!!!!!!

Miten tämmöisessä kohtuullisen sivistyneessä valtiossa voi olla näin idiootteja naisia???????????????????????????????

Vierailija
69/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että palstalla väitellään polttavista kysymyksistä, mutta tämä on kyllä keskusteluista parhain.

Arvon naiset, kuvitelkaapa itsenne vaahtoamaan roskis-vessakysymyksestä esimerkiksi kahvipöytään työpaikalle tai mihin hyvänsä. Netin anonyymiys antaa mahdollisuudet vaikka mihin.

Ihanaa!

Vierailija
70/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ei kyläpaikka kelpaa kun siellä ei ole roskista joka huoneessa, niin ehkä paras pysyä sitten kotona.

Vierailija
71/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaisiin varmaan henkilökohtainen kokemus, että monille ihmisille menisi tällainen yk-sin-ker-tai-nen viesti perille.

Vierailija
72/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuukuppi, mutta en ole tykännyt sitä käyttää. (Osaan kyllä käyttää jne... Ei ole siitä kyse.) Ja siis oon 80.

Enkä kyllä haluaisi rajoittaa kenenkään vessan käyttöä meillä käydessä - " Vain kuukupillisille/kierukankäyttäjille/raskaanaoleville tai muille, joilla ei kuukautisia ole."

Mutta kukin tyylillään. Itse sopeudun millaisiin käytäntöihin tahansa, enkä ala kylässäkään protestoimaan, jos roskista ei löydy.

Vierailija
73/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen menkkojen haju! tiedättekö?

Saati sitten että vessaan jätettäis ne käytetyt intiimisuojat!

Vierailija
74/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mulla on kuukuppi, mutta en ole tykännyt sitä käyttää. (Osaan kyllä käyttää jne... Ei ole siitä kyse.) Ja siis oon 80. "

No ei kai noin vanhat tartte enää kuukuppeja eikä tamponeitakaan. Ei ihme jos tuntuu epämukavalta, kyllä 80-vuotiaan limakalvot on jo niin ohuet.

Vierailija
75/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin naisvaltaisilla työpaikoilla, joissa niitä laitetaan viemäriin PALJON! WC-paperi hajoaa matkalla jätevedenpuhdistamolle, ei jää edes välppään (ensimmäinen sihti siellä jätevedenpuhdistamolla). Tamponi voi tukki turvonneena pumpun. Pumppuissa " väylä" ei ole yhtä suuri kuin putkissa. Ja kaatopaikalle ne kortsutkin sieltä jätevedenpuhdistamolta menevät, jäävät siellä välppään.

Vierailija
76/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" No ei kai noin vanhat tartte enää kuukuppeja eikä tamponeitakaan. Ei ihme jos tuntuu epämukavalta, kyllä 80-vuotiaan limakalvot on jo niin ohuet."

Nyt on kyllä jollain mennyt herne liian syvälle nenuun... Hei, nyt mä oon jo yli 90!!

Vierailija
77/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No niin arvelinkin. Ihan totta, ostakaa kuukuppi niin ei tartte punastella, jos niitä rättejä kerran ylipäänsä on alettava just kylässä vaihtelemaan.

Vierailija
78/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Mulla on kuukuppi, mutta en ole tykännyt sitä käyttää. (Osaan kyllä käyttää jne... Ei ole siitä kyse.) Ja siis oon 80. "

No ei kai noin vanhat tartte enää kuukuppeja eikä tamponeitakaan. Ei ihme jos tuntuu epämukavalta, kyllä 80-vuotiaan limakalvot on jo niin ohuet.

ei tainnut ihan tuota tarkoittaa tuo 80....

Vierailija
79/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan vanupuikoista! Ne menevät läpi välpästä, kelluvat ja tarttuvat mittareiden antureihin ja keräävät kaiken muunkin moskan mukaansa. Laittakaa pliis kaikki ylimääräinen roskiin eikä viemäriin! Niitä ei ole kiva putsailla siellä vedenpuhdistamolla laitteista! Tamponeita ei siellä muuten näkynyt, joten kaikki kai jääneet matkalle, pumppuihin tai putkenmutkiin. (Ollut töissä jätevedenpuhdistamolla).

Vierailija
80/92 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vessassa käydään vain vessassa, ei pestä pyykkiä tai hampaita tms. Vessapaperihylsyjä en roskikseen laittaisi vessaan muutenkaan, koska suurperheessä kulutus on niin suurta, että saisin tyhjentää roskiksen joka päivä. Siteitä tulee, mutta ne viedään keittiöön roskikseen. Eli meilläkään ei ole roskista vessassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä