Mies on ollut kännissä lauantaista asti
Miehellä alkoi loma perjantaina ja lähti saman tien veljensä kanssa mökille tekemään remppaa. Lauantaina saunan jälkeen joivat kuulemma kunnon kännit ja veli lähti sunnuntai-iltana kotiin, mieheni jäi vielä jatkamaan töitä. Herra kotiutui äsken veljensä kyydissä, ei ollut saanut mitään tehtyä sunnuntain jälkeen, muuta kuin juotua. Suututtaa, ensinnäkin että toinen vetää itsensä tuollaiseen kuntoon vaikkei yleensä juo paljonkaan. Sitten se, kuinka valtava rahasumma kurkkuun on kumottu. Ja kuinka monta päivää krapula kestää, ei ole kivaa katseltavaa nyt ainakaan.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä muka oikein, että perheellinen tuhlaa neljäsosan lomastaan ryyppäämiseen ja krapulaan?
ap
Blaablaablaa. Mies ryyppäsi mökillä provosi mukaan.
Mitä sinä olet saanut aikaan viikon sisään? Maannut perse homeessa av-palstalla?
Mitä merkitystä paikalla on? Ryyppäsi silti lauantaista keskiviikkoon. Minä taas olen saman ajan huolehtinut yhteisistä lapsistamme ja kodista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuhlaatte elämäänne alkoholistin ryyppäämistä katsellen?
Mieheni ei ole alkoholisti. Hän ei juo kovin usein ja silloinkin yleensä vain kohtuullisesti. Jonkun kerran vuodessa enemmän kavereiden tai veljensä kanssa, mutta silloinkin se on vain yksi ilta.
ap
Jos mies muuten ei paljon juo eikä alkoholin käyttö normaalisti ole ongelma, niin miksi hän ei nyt saisi omalla lomallaan rentoutua kuten haluaa? Sitten kun siitä selviää ja krapulakin on parantunut, niin sitten on sun vuoro. Lähdet pitkälle viikonlopulle ystävän kanssa ja otatte rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Mene itse tekemään se remppa loppuun, juo omat lomarahasi ja tule rennompana ihmisenä takaisin kotiin, ihme nipottaja.
Älä ota kantaa, jos sulla ei ole fiksua sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuhlaatte elämäänne alkoholistin ryyppäämistä katsellen?
Mieheni ei ole alkoholisti. Hän ei juo kovin usein ja silloinkin yleensä vain kohtuullisesti. Jonkun kerran vuodessa enemmän kavereiden tai veljensä kanssa, mutta silloinkin se on vain yksi ilta.
ap
Jos mies muuten ei paljon juo eikä alkoholin käyttö normaalisti ole ongelma, niin miksi hän ei nyt saisi omalla lomallaan rentoutua kuten haluaa? Sitten kun siitä selviää ja krapulakin on parantunut, niin sitten on sun vuoro. Lähdet pitkälle viikonlopulle ystävän kanssa ja otatte rennosti.
Tuo haiseva punasilmäinen miehenkuvatus on kaukana rentoutuneesta. Imetän vielä nuorempaa, niin en voi lähteä kovin moneksi tunniksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä muka oikein, että perheellinen tuhlaa neljäsosan lomastaan ryyppäämiseen ja krapulaan?
ap
Mitä sinä olet saanut aikaan viikon sisään? Maannut perse homeessa av-palstalla?
Mitä merkitystä paikalla on? Ryyppäsi silti lauantaista keskiviikkoon. Minä taas olen saman ajan huolehtinut yhteisistä lapsistamme ja kodista.
ap
Mies oli mökillä ja on lomalla. Mitä merkitystä sillä on?
Sinä tietenkin muutenkin makaat kotona lasten varjolla ja mies raataa töissä niska limassa.
Eikö pirttihirmu saakaan miestään hyppimään pillinsä mukaan 24/7/365?
Nyhyy.
Mies oli mökillä tekemässä remonttia, mutta ei saanut sitä tehtyä juomisen takia. Hyvä tietysti ettei yrittänyt sahailla tai muuta siinä kunnossa. Minä en makaile kotona, vaan teen oman osuuteni yhdessä hankitun perheen hyväksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Hurmaavalle rentulle se on ihan ok, nyhverölle ei.
Ei tuommoisen takia juomista vielä kannata lopettaa. Hyvä känni menee hukkaan. Lisää viinaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mies oli mökillä ja on lomalla. Mitä merkitystä sillä on?
Sinä tietenkin muutenkin makaat kotona lasten varjolla ja mies raataa töissä niska limassa.
Eikö pirttihirmu saakaan miestään hyppimään pillinsä mukaan 24/7/365?
Nyhyy.
Mies oli mökillä tekemässä remonttia, mutta ei saanut sitä tehtyä juomisen takia. Hyvä tietysti ettei yrittänyt sahailla tai muuta siinä kunnossa. Minä en makaile kotona, vaan teen oman osuuteni yhdessä hankitun perheen hyväksi.
ap
Millä ihmeen oikeudella kuvittelet määrääväsi miehesi tekemisistä?
Sinä makaat kotona, itsehän juuri kerroit että olet imeväisikäisen lapsen äiti.
Mitä sinä olet tehnyt mökin eteen?
ap