Miksi joku ei pese hampaita?
Kommentit (33)
Koska hampaiden pesu on ajantuhlausta, ei minua häiritse pahanhajuinen hengitys, tilaakin saa kun haukottelee
Kannattaisi pestä, koska hammastulehdukset ovat riski sydämelle.
Miksi hyvin monet ei pese suositusten mukaan eli 2 x päivässä ja lankaus kerran päivässä?
Yököttää ajatella, että miehistä suositusten mukaan hampaansa hoitaa alle puolet ja noista likahampaista pitäis löytää kumpaani, jota pussailla - ei ikinä!
Mä harjaan pelkällä vedellä. En tykkää hammastahnan peppermintti mausta. Hengenhaju ihan ok.
Ei oo kukaan sanonu mitään ja kieltä saan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvin monet ei pese suositusten mukaan eli 2 x päivässä ja lankaus kerran päivässä?
Yököttää ajatella, että miehistä suositusten mukaan hampaansa hoitaa alle puolet ja noista likahampaista pitäis löytää kumpaani, jota pussailla - ei ikinä!
Mun näkemäni mukaan juuri näillä epäsiisteillä on usein tyttöystävät.
En jaksa pestä ja nyt siihen on kynnys kasvanut ja tuntuu ahdistavalta aloittaa taas. Ette te terveet sitä ymmärrä. Kyllä haluaisin pestä ja olen huolissani hampaistani mutta en vaan jaksa.
Voisin kyllä pestä ne tänään. Nyt tuntuu että jaksaisin. -8
Kyllä miehen suu pitää maistua mieheltä eli paskalta. Naisen suu on se mikä maistuu makealta.
Minulle hampaidenpesu on aina ollut vastenmielistä ja turhauttavaa, mutta pesen silti kahdesti päivässä. Joskus tapailin miestä, joka pesi hampaitaan harvoin, kerran-pari viikossa. Hänellä ei ollut koskaan ollut reikiä ja hengitys tuoksui ihan tavallisen hyvältä, hampaat eivät olleet edes keltaiset. Hyvät geenit kai ja pakko olla vielä hyvä purenta, jossa ruoka ei pääse varastoitumaan hampaiden väleihin. Ei kuulemma vain jaksanut pestä ja peseminen tuntui turhalta.
Siinä syy miksi olen saanut kammon suutelemiseen!
Todella kammoan. Kauheaa tuntea se löyhkä ja nähdä se limainen kieli ja keltaisenruskeat hampaat, ne mitä niitä on enää jäljellä!
Suomalaiset on maailmalla tunnettu huonoista hampaista.
Vierailija kirjoitti:
Siinä syy miksi olen saanut kammon suutelemiseen!
Todella kammoan. Kauheaa tuntea se löyhkä ja nähdä se limainen kieli ja keltaisenruskeat hampaat, ne mitä niitä on enää jäljellä!
Suomalaiset on maailmalla tunnettu huonoista hampaista.
Siihen vielä päälle keltainen kate kielen päällä
Keskushermosto ei ole tottunut hammastahnaan ja tulee jotain sellaista mitä epätasa-arvolla julistetaan turhaksi mutta pitäväksi. Monet saa rauhoitettua mielensä niin että syö terveellisesti ja pitää sitä pääruokanaan ja usein sellaiset terveysruoat auttavat pitämään hampaita kunnossa vaikka niitä ei pesisi mutta minä pesen koska siinä on asennetta ja minulle ei koitu ongelmia siitä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa pestä ja nyt siihen on kynnys kasvanut ja tuntuu ahdistavalta aloittaa taas. Ette te terveet sitä ymmärrä. Kyllä haluaisin pestä ja olen huolissani hampaistani mutta en vaan jaksa.
Tsemppiä. Jaksat kuitenkin roikkua täällä. Tässä ajassa olisit jo pessyt ne hampaat.
Joillakin ihmisillä (en puhu nyt itsestäni) on niin herkkä oksennusrefleksi, että hampaiden peseminen aiheuttaa pahoinvointia.
Takuueläkken korotus 9e on vanusten häpäisyä Suomessa elävät köyhyysrajan alapuolella
Minun exäni ei pessyt hampaitaan, oli 24-vuotias. Aivan käsittämätöntä. Yritän edelleen ymmärtää, miksi ei pessyt, ja kysyinkin asiaa tuhansia kertoja!
Aivan järkyttävät hampaat ja se löyhkä herätti öisinkin, jos satuimme kasvot vastakkain. Hampaat olivat keltaiset ja töhnän peitossa. Oli vielä asiakaspalvelutyössä, mistä huomautinkin.
Ei vaan pessyt. Aivan uskomatonta.
Ja on siis exä...
Vierailija kirjoitti:
Minun exäni ei pessyt hampaitaan, oli 24-vuotias. Aivan käsittämätöntä. Yritän edelleen ymmärtää, miksi ei pessyt, ja kysyinkin asiaa tuhansia kertoja!
Aivan järkyttävät hampaat ja se löyhkä herätti öisinkin, jos satuimme kasvot vastakkain. Hampaat olivat keltaiset ja töhnän peitossa. Oli vielä asiakaspalvelutyössä, mistä huomautinkin.
Ja on siis exä...
Suutelitteko? Miten pystyit
Vierailija kirjoitti:
Minulle hampaidenpesu on aina ollut vastenmielistä ja turhauttavaa, mutta pesen silti kahdesti päivässä. Joskus tapailin miestä, joka pesi hampaitaan harvoin, kerran-pari viikossa. Hänellä ei ollut koskaan ollut reikiä ja hengitys tuoksui ihan tavallisen hyvältä, hampaat eivät olleet edes keltaiset. Hyvät geenit kai ja pakko olla vielä hyvä purenta, jossa ruoka ei pääse varastoitumaan hampaiden väleihin. Ei kuulemma vain jaksanut pestä ja peseminen tuntui turhalta.
Mulla oli myös nuorempana poikaystävä joka ei pessyt hampaitaan varmaan edes kerran viikossa, mutta mitenkään sitä ei hänen suustaan huomannut, ei haisevaa hengitystä, hampaat näytti ihan puhtailta, eikä reikiäkään ikinä ollut. Tuntuu ihan käsittämättömältä, kun itsellä tuntuisi, että hampaat on ihan töhnäisen näköiset ja hengitys haisee, jos yksikin pesukerta jää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja on siis exä...
Suutelitteko? Miten pystyit
Ei suudeltu. Seksikin jäi.
Olematon suuhygienia ei ollut varsinainen eromme syy, mutta yksi niistä.
Samma här.
Tunnen muutamia, jotka eivät kuulemma ikinä pese hampaita illalla mennessään nukkumaan! Huhhuh.