Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin aloitte mielestänne näyttää vanhalta (nuoruuden hehku kadonnut)?

Vierailija
29.08.2018 |

Siis kun itse olen vasta 29 ja olen huomannut muutoksen omassa ulkonäössä 25 ikävuoden jälkeen. Jotenkin siis en vaan näytä hehkeältä ja kauniilta kuten monet muut nuoret naiset tuntuu näyttävän. Mulla ei ole omia lapsia eli ei siis yövalvomisiakaan synnytyksiä yms. mutta muuten on ollut tosi raskas elämä ja mietin johtuuko tää siitä. Mites muut samanikäiset? Ja vanhemmatkin saa kommentoida! On vaan tosi hämmentävää nähdä itsensä peilistä ja tyyppi joka sieltä katsoo tuntuu ihan eri ihmiseltä kuin joksi olen itseni aiemmin niin pitkään ulkoisesti mieltänyt. Peilikuva ei vastaa enää nuorta minää ja piirteet muuttuu

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v. ja viimeisen kahden vuoden aikana on tullut juonteita otsaan ja nenän molemmin puolin mutta ei haittaa.

Vierailija
2/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka luulin että 30v, kahden lapsen jälkeen. Sitten taas löysin itseni, hyvinvoinnin ja hehkun, mutta seuraava herääminen tuli 35v (ruuhkavuodet, rakettina noussut ura, isän kuolema, syöpädiagnoosi ja jopa aviomies nosti kytkintä). Saa nähdä vieläkö joskus löydän hehkun vai onko tää riutunut bitch-look ihan pysyvä 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 enkä ainakaan vielä ole huomannut moista. Toivottavasti en vielä vuosiin. Lapsia alkoi siunaantua 20 vuotiaana ja heitä kolme, eivät ole tehneet vanhan ja väsyneen näköiseksi.

Vierailija
4/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja nyt huomaa selvän muutoksen, piirteet roikkuvat ja yleisilme on nuupahtanut vaikka mitä tekisi.

En halua vähätellä tuntemuksiasi mutta luulen että olet vielä hyvinkin hehkeä, voiko olla niin että katsot itseäsi liian kriittisesti?

Vierailija
5/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään hehkua oo ikinä ollutkaan, vanhana syntynyt :D

Vierailija
6/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 16-vuotiaana aloin tajuamaan, että tästä on suunta vain alaspäin.

Vierailija
7/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuli siinä 33-vuotiaana. Sen jälkeen ei ole tullut sitä tunnetta, että olisin jotenkin viehättävä, hehkeä tai edes nätti enää. - Elämä näkyy, vaikka rankat vuodet eivät ole olleet minun valintani.

Vierailija
8/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt- 84 ja nyt näkyy sellaiset naururypyt ja jotenkin naama on valahtanu alaspäin. Inhottavaa kun perusilme on jotenkin tuima jos en hymyile. Muistutan kuuskymppistä isääni vuosi vuodelta enemmän. Olisinpa saanu joskus sellaisen elämänvaiheen, että olis ollu hehkuva iho. Olen kärsinyt yli 20 v finneistä ja nyt alkaa olla jo juovia lisäksi . No en valita kun olen terve sisältä ja ulkoa 😊

Vierailija
9/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole tullut ryppyjä eikä juuri roikkumistakaan. Oon 41. Oon kuullut, että vaihdevuosien aikaan tulee totaalirupsahdus. Sitä odotellessa sitten 😀

Vierailija
10/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42

Vierailija
11/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v. :D Enkä ole ikinä kovasti hehkunut. Toisaalta, ei tarvitse surra ulkonäön menetystä kun ei ole koskaan ollut mikään suuri kaunotar. Jotkut nuorena tosi kauniit kaverit näyttää nykyään melkein eri ihmisiltä, ei edes tunnistaisi samaksi tyypiksi jos ei tuntisi. Ehkä helpompaa olla koko elämä semi-ruma.

Vierailija
12/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45 ja nyt huomaa selvän muutoksen, piirteet roikkuvat ja yleisilme on nuupahtanut vaikka mitä tekisi.

En halua vähätellä tuntemuksiasi mutta luulen että olet vielä hyvinkin hehkeä, voiko olla niin että katsot itseäsi liian kriittisesti?

Hmm olen kyllä huomannut et nykyään näkee jo nuorena rupsahtaneita. Varsinkin ne, ketkä paahtaa auringossa, harrastaa himoliikuntaa&syö vähärasvaisesti ja käyttää usein alkoholia. Itse satuin lukemaan joskus kauan sitten, ettei kannata nukkua kuin selällään. Niin ei kasvot rytisty tyynyä vasten yöllä. No oon tehnyt niin vuositolkulla ja ei oo ryppyjä. Oon yli 40.

Vierailija
13/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 ja hehku katosi noin 5 vuotta sitten, kun elämä alkoi potkia urakalla päähän. On vaikea hehkua vaikeuksien keskellä.

Vierailija
14/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt 30v ja huomaan, että iho on jotenkin valahtanut ja tullut sameaksi ihan viime kuukausien aikana. Luulen, että vanheminen tapahtuu rypäyksittäin. Nyt saan toivottavasti olla vuoden pari rauhassa ennen seuraavaa rypäystä :9

Vierailija
15/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että olen alkanut hehkua sitä enemmän mitä vanhemmaksi olen tullut. Syynä lienee se, että nuoruuteni oli täynnä vaikeuksia, mutta nyt ne on selätetty ja tunnen itseni päivä päivältä onnellisemmaksi. Mieliala vaikuttaa hyvin paljon ulkonäköön.

Vierailija
16/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän 34 ja tässä parin vuoden aikana on tapahtunut pientä nuupahtamista (ei ole lapsia). Mulla on aika paksu ja rasvainen iho, mutta silmien alle on tullut rypyt, huokoset korostuu entistä rumemmin mattameikkivoiteen kanssa ja kun sellainen "nuoruuden pyöreys" suli kasvoilta pois vasta lähempänä kolmeakymppiä, niin kasvot näyttää jotenkin roikkuvammilta perusilmeellä. Toki hymyillessä omenaposket nousee esiin ja näyttää ehkä vielä suht nuorelta, mutta kyllä noita ikääntymisen merkkejä on.

Ja niinkuin sitä parikymppisenä odotti että pyöreys lähtee kasvoista veks, olin mielestäni "kamala pallonaama" ja nyt olen sitten sellainen puoliksi tyhjentynyt ilmapallonaama :D

Vierailija
17/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 33 v. Ei rypyt ym vaikuta niin paljon kuin naaman veltostuminen/valahtaminen.

Vierailija
18/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena. Olen 42. Syynä stressi, allergia ja

yhtäkkiä iskenyt tunne vanhenemisesta. Jos olisin iloinen, peilikuvakin näyttäisi toisenlaiselta.

Vierailija
19/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänne tapahtui vähän yli kolmekymppisenä. Siihen saakka piirteet miehistyivät ja lihakset kasvoivat. Sitten hiukset alkoivat harventua ja posket roikkua. Siitä on jo 15 vuotta, mutta huonomminkin voisi asiat olla. Montaa kanssaihmistä elämäntavat ovat runnelleet paljon enemmän.

Vierailija
20/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 ja ehkä siinä 37v alkoi nuupahdus, ehkä myös sekin on pilannut ulkonäköä kun noita kiloja kertyy vaan ihan sikana! järkkyä! oon lihonut 10vuodessa melkein 20kg! järkyttävää. Luulen että siis pahinta on se vaivihkainen lihominen, eihän 2kg vuodessa vielä edes oo huomattavaa. Käykää punnitsemassa itsenne!