Sinä nainen, miksi ajat posliiniksi?
Se ei näytä hyvältä. Vähän siistitty tai kiitorata on sexikkäämpi.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Juurihan uutisoitiin, että naiset hankkivat nykyään karvoitussiirrännäisiä, jotta saisivat kunnon puskan alapäähän.
Eikö ole helpompi laitta vaikka auton alle jäänyt supikoira vyöllä kiinni haaroihin, on karvaa navasta selkään asti ja näyttää juuri yhtä ihanalle kuin kallis siirrännäispuska.
Vierailija kirjoitti:
Ja kolmannekseen, posiini on luonnollinen lapsilla. Jos posliini kiihottaa, kannattaa ehkä miettiä tarvitsetko hoitoa tämän asian tiimoilta.
Noin typerän ihmisen kannattaa hakeutua hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
No enpä tee sitä sinun enkä muiden takia.
Käyn 1x kk sokeroinnissa, brassi.
Mulla on paksu, tiheä karvoitus. Loppui hiivat kun lähti karvat.
Milläs nyt sitten leivot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää toosakarvoista. Tosin en harrasta seksiä, joten ei tarvitse miellyttää ketään.
Harrastatko mitään, kun ei tarvitse miellyttää ketään?
Kyllä,pitsinnypläystä hämärässä komerossa.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta just nyt on tärkeämpiäkin asioita mietittävänä kuin se miksi ajan posliiniksi.
Kiitos, että kuitenkin priorisoit ylläolevan vastauksen laatimisen meidän tiedoksemme.
Vierailija kirjoitti:
No enpä tee sitä sinun enkä muiden takia.
Käyn 1x kk sokeroinnissa, brassi.
Mulla on paksu, tiheä karvoitus. Loppui hiivat kun lähti karvat.
Juuri näin. Reuhka on epähygieninen, ja siihen pitäisi puuttua terveydenhuollossakin, esimerkiksi gynekologin vastaanotolla, synnytyksessä ja neuvolassa. Itse työskentelen sairaalassa ja näen naisten alapäitä esim. katetroitaessa. Jos potilaalla on hoitamaton karvoitus, tarjoudun tuomaan kertakäyttöhöylän. Vähävaraisille olen joskus sujauttanut pari sellaista mukaankin, jotta intiimihygienia ei jäisi rahasta kiinni. Lisäksi minua ilahduttaa ajatus, että nämä ihmiset jatkossa saavat parempaa suuseksiä ja useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää toosakarvoista. Tosin en harrasta seksiä, joten ei tarvitse miellyttää ketään.
Ratsastusta ja käyn myös kuntosalilla. Tosin en ymmärrä miten kenenkään miellyttäminen liittyy harrastuksiin.