Sinä nainen, miksi ajat posliiniksi?
Se ei näytä hyvältä. Vähän siistitty tai kiitorata on sexikkäämpi.
Kommentit (28)
No enpä tee sitä sinun enkä muiden takia.
Käyn 1x kk sokeroinnissa, brassi.
Mulla on paksu, tiheä karvoitus. Loppui hiivat kun lähti karvat.
Sori, mutta just nyt on tärkeämpiäkin asioita mietittävänä kuin se miksi ajan posliiniksi.
Juurihan uutisoitiin, että naiset hankkivat nykyään karvoitussiirrännäisiä, jotta saisivat kunnon puskan alapäähän.
Olen tämän täällä tainnut kertoa aiemminkin, mutta minulle ajelusta tai vahaamisesta tulee karvatupentulehduksia, ja ne eivät todellakaan näytä seksikkäiltä.
Toisaalta posliini ei ole kiitorata, joten ap:lla hommat hakusessa.
Ja kolmannekseen, posiini on luonnollinen lapsilla. Jos posliini kiihottaa, kannattaa ehkä miettiä tarvitsetko hoitoa tämän asian tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksu, tiheä karvoitus. Loppui hiivat kun lähti karvat.
Mitämitä?! Täällähän naiset aina toitottavat, että karvaturria ei saa nyppiä, koska ne kusen polttamat karvat suojaavat vaaginan hygieniaa!
Jotta luultaisiin et mul on kuuma seksielämä, koska on noloa kun sitä ei ole.
Yleensä trimmaan vain lyhyeksi, mutta nyt piti vahata kaljuksi kun gynekologi käski erästä kirurgista operaaatiota varten. Siis lääkärikäynnille, operaatiota varten, ja jälkitarkastukseen. Kyseessä siis häpyhuuliin tehtävä operaatio.
Vielä on jälkitarkastus jäljellä, reilun kolmen viikon päästä... Sinne vielä pitää vahata kaljuksi, sen jälkeen saa taas kasvatella.
Posliini ei edes ole mielestäni niin kaunis että haluaisin olla jatkuvasti kalju alapäästäni.
Mutta ikinä en höyläisi. Kerran olen senkin virheen tehnyt ja voi jestas sitä kutinaa kun sänki kasvoi. Vahauksen kanssa tuota ongelmaa ei onneksi ole kun karva on pehmeää ja harvaa.
Joskus ennen ajelin, koska exä tykkäsi siitä. Oli kieltämättä joskus rasittavaa, koska tokana päivänä aina kutitti ja ärsytti ihoa. Nykyään vain trimmaan tai siistin, ettei rehota. En ikinä ymmärtäisi mitään karvasiirroksia tuuheamman hankkimiseksi, huh.
Vierailija kirjoitti:
Ja kolmannekseen, posiini on luonnollinen lapsilla. Jos posliini kiihottaa, kannattaa ehkä miettiä tarvitsetko hoitoa tämän asian tiimoilta.
Sama pätee naisiin, jotka pitävät parrattomista miehistä. Hoitoon vaan senkin pedofiilit!!
Vierailija kirjoitti:
Se ei näytä hyvältä. Vähän siistitty tai kiitorata on sexikkäämpi.
Tuo on vain mielipide. Vain sinun mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän täällä tainnut kertoa aiemminkin, mutta minulle ajelusta tai vahaamisesta tulee karvatupentulehduksia, ja ne eivät todellakaan näytä seksikkäiltä.
Toisaalta posliini ei ole kiitorata, joten ap:lla hommat hakusessa.
Höpö höpö.
Ihmettelijä_321 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksu, tiheä karvoitus. Loppui hiivat kun lähti karvat.Mitämitä?! Täällähän naiset aina toitottavat, että karvaturria ei saa nyppiä, koska ne kusen polttamat karvat suojaavat vaaginan hygieniaa!
Vaagina? Mulla on ainakin Vagina.
Ps. Ohje oli suoraan gyneltä ja hyvin on toiminut 7 vuotta
Ihottaa ainainen imurointi, kun miehet syljeksivät karvoja lattialle.
Kuka helvetti enää lisäilee x ks tilalle? Aivan sama mitä mieltä tuollainen ihminen on seksikkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelijä_321 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksu, tiheä karvoitus. Loppui hiivat kun lähti karvat.Mitämitä?! Täällähän naiset aina toitottavat, että karvaturria ei saa nyppiä, koska ne kusen polttamat karvat suojaavat vaaginan hygieniaa!
Vaagina? Mulla on ainakin Vagina.
Ps. Ohje oli suoraan gyneltä ja hyvin on toiminut 7 vuotta
Tiedän. Yritin kirjoittaa hauskasti ilmeisen huonolla menestyksellä. Pointtina kirjoituksessani oli se, että täällä suurin osa tuntuu pitävän karvaturria ainoana oikeana mallina, koska se on luonnollinen ja mukamas suojaa arkoja paikkoja. Muita malleja kritisoidaan ja niistä pitävät miehet ovat automaattisesti pedofiileja yms. Luonnollisuus on tosiaan aika hassu perustelu, kun sittenhän kaikkien miestenkin kuuluisi olla varustettuja joulupukin parroilla ja massiivisella hiuspehkolla...
Anyways, kukin pitäköön sellaista posliinia/pehkoa, kuin itse haluaa, ja turha motkottaa muiden mieltymyksille.
Miehenä valehtelisin, jos väittäisin pitäväni ns. luonnontilassa olevista naisten lisääntymiselimistä. Onneksi oma vaimoni ei voi itsekään sietää liiallista karvoitusta.
Voisiko ap kertoa, että mikä ihme vimma sinulla ja muilla p*llukarva trolleilla on toisten karvoitukseen? Ihme pervoja.
Seksi tuntuu paremmalta. Siinä syy.
En tykkää toosakarvoista. Tosin en harrasta seksiä, joten ei tarvitse miellyttää ketään.
Koska tykkään olla posliini.