Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy mitä vain rumalta mieheltä

Vierailija
29.08.2018 |

Nyt kun peruskomea ja komea ovat täällä vastaamassa, niin miksipä en sitten minäkin.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi/millä alalla olet?

Mahtuuko penis erektiossa vessapaperirullaan?

Vierailija
42/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Kenen mielestä olet ruma? (Tähän mennessä tulleiden vastaustesi perusteella voin kertoa, että minun mielestäni et ainakaan.)

Fyysisestä rumuudesta olen kuullut paljon. Mua kiusattiin sen ja pienen koon takia koulussa ja palautetta on tullut runsaasti. Mun äitini sanoi pari vuotta sitten, ettei mua voi pitää edes miehenä. Exät on myös arvostelleet mua aika julmasti.

Noh, Tyrion Lannister on on mun lempifantasiahahmoni ikinä. Olen pääasiassa lukenut kirjoja, kun ei ole tv:tä ja kirjat nyt on pääasia muutenkin.

Nykyisinkin olen vaan pieni ja oudon näköinen. Joskus juttunikin menee vähän yli.

ap

Eikä ole äitisi voinut sanoa noin! (sivusta)

Näin hän sanoi. Äidillä on paljon manipuloivia piirteitä yms. Jälkikäteen olen huomannut, että siellä takana on joku paniikki jostain. Kuka tietää, mistä ja miksi. Äidiltä pääsee noita sammakoita kun hän tuntee, ettei hallitse tilannetta. Perheen hiljainen sopimus on se, että annetaan anteeksi, vaikka lähes kaikilla on varmasti jäänyt jotain hampaankoloon. Äidillä on rankka tausta.

Mutta kyllähän se sattuu. Perheessä mä olen ainoa, jolla on tällainen näkyvä heikko kohta. Äiti iskee helposti siihen, kun paha olo iskee, ja niin on ollut aina.

Tilanne on vähän rauhoittunut kun äiti on tajunnut, että mä olen ainoa, joka voi lopulta turvata hänelle hyvän vanhuuden. Totta kai mä teen sen. Sanotaanko, että olen rikkinäisen uusioperheen tuotos, ja äiti kuitenkin tarjosi mulle rauhallisen paikan kaikesta huolimatta. Se toinen "perhe" oli pahempi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että tykkäisin susta livenä. Oon romantisoinut sinut jo kirjoitustes perusteella💕

Vierailija
44/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kasvosi ns rottanaama look:ia?

Ehkä enemmän päinvastoin. Mulla on liian lyhyt nenä, mutta suht hyvä leuka. Lisäksi on pistävä katse ja korkea otsa. Silmät on aika isot, mutta muut naamani osat on ikäänkuin liian pieniä ja liian keskellä.

Mulla ei ole mitään epämuodostumia aiheuttavaa sairautta, mutta oudot kasvuongelmat lapsena ehkä edesauttoi asiaa.

ap

Tuli Kai Mykkänen mieleen, näytätkö tältä?

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3172779/Mykkanen+Suomi+auttaa+syyriala…

Tuo on hyvä pohja! Joo, suurinpiirtein näytän tuolta, mutta silmät on lähempänä toisiaan, suu on pienempi ja nenä vähän "sirompi". Hiusraja on täsmälleen sama kuin mulla. Ja mun naama on myös hyvin epäsymmetrinen.

ap

Vierailija
45/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kärsinyt ihan s**tanallisesta korvakivusta (korvatulehdus)? Ai juma että sattuu. Milloin tämä menee ohi? 

No mutta kysytään sitten jotain kivaakin.

Minne kolmeen maahan matkustaisit jos saisit valita mitkä tahansa ja raha ei olisi este?

Joskus lapsena mulla oli sarja korvatulehduksia. Muistan sen kivun. Nykyäänkin mulla on kaiketi lievä kuulovamma. Toivotaan, että sulla menee ohi.

Nämä ei oke kaikki maita tai yleisi matkakohteita, mutta mennään näillä... Matkustaisin ensin Etelänavalle. Voisin asua siellä vuoden tutkijana. Se on haaveeni. Sitten menisin elämään jonkun sademetsässä asuvan heimon kanssa. Taas ehkä vuodeksi. Se olisi upeaa. Sitten kävisin kuussa.

ap

Vierailija
46/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä ole yleisellä mittapuulla komistus tai "standardimallinen" mies, mutta kuvailujesi perusteella et kuulosta kyllä rumankaan näköiseltä. Jos olisit oikeasti ruma, niin asenteesi tuskin olisi noin positiivinen. Hyvä että et ryve itsesäälissä, koska silloin saattaisit näyttää muiden/naisten silmin vain vastenmielisemmältä. Ei se komeus pelkästä hyvästä asenteesta kellään tietenkään johdu, mutta itseään häpeilevä olemus (kuten toisaalta ylimielisyyskin) vaikuttaa kyllä miehen viehättävyyteen kielteisesti.

Mutta niihin kysymyksiin:

1. Mitä harrastat?

2. Montako kertaa olet seurustellut?

Vierailija
47/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä julkkista tms muistutat ulkonäöllisesti? (Kiinnostaisi nähdä oletko oikeasti "ruma" vai vain omasta mielestäsi. Oletan että et halua linkittää omaa kuvaasi, jotta voisimme sanoa mielipiteen asiasta joten linkkaa joku joka muistuttaa sinua.) 

En osaa sanoa, mutta tuolla Kai Mykkäsellä on jotain mun piirteitäni, mutta niitä tosiaan on myös esim. Keira Knightleylla. Joskus opiskeluaikoina laitoin hassut tekoviikset naamaan ja tuntemattomat tuli sanomaan, että näytän ihan Hitleriltä. Ihan täsmälleen. Olen vain joku outo kääpiöversio. Herätin niin paljon huomiota, että läjdin vaan kotiin lopulta. Olin nuori ja epävarma.

En ole ikinä löytänyt ketään, joka näyttäisi multa oikeasti. Ehkä mulla on vain liian pienet luut tai jotain.

ap

Vierailija
48/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ap. ja mistäpäin? T. Nainen 157 cm, jolle lyhytkin kelpaisi, kunhan on aivot päässä.

Kolmekymppinen etelästä, mutten ihan etelästä, idästä tai lännestä. Tulevaisuudessa haluaisin asua pohjoisemmassa. Kainuussa, Pohjois-Pohjanmaalla tai vielä pohjoisemmassa.

Mulla on aivot, tosin ajoittain oudot.

ap

Voi ei, oot aivan liian nuori mulle sitten. Olen itse 43v. Mutta ihan varmasti kelpaat jollekin lyhyelle naiselle ja meitähän on.  Rohkeasti vaan ja kaikkea hyvää. Oot ihana!

No, onnea sullekin! Kaikkea hyvää sinnekin!

ap

Vierailija
49/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet työksesi/millä alalla olet?

Mahtuuko penis erektiossa vessapaperirullaan?

Tekniikan alalla. Laskin kädessä.

En kommentoi toiseen kysymykseen. ;)

ap

Vierailija
50/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin oot ihanuus💕

Vierailija
51/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä ole yleisellä mittapuulla komistus tai "standardimallinen" mies, mutta kuvailujesi perusteella et kuulosta kyllä rumankaan näköiseltä. Jos olisit oikeasti ruma, niin asenteesi tuskin olisi noin positiivinen. Hyvä että et ryve itsesäälissä, koska silloin saattaisit näyttää muiden/naisten silmin vain vastenmielisemmältä. Ei se komeus pelkästä hyvästä asenteesta kellään tietenkään johdu, mutta itseään häpeilevä olemus (kuten toisaalta ylimielisyyskin) vaikuttaa kyllä miehen viehättävyyteen kielteisesti.

Mutta niihin kysymyksiin:

1. Mitä harrastat?

2. Montako kertaa olet seurustellut?

Ehkäpä oudon näköinen ja ruma eivät ole synonyymeja. Monelle ne on, mutta ei ehkä kaikille.

Naiset on jänniä olentoja. Olen tavannut paljon naisia ja jutellut lukuisten naisten kanssa. Hyvin paljon niiden kanssa, joista en ole edes kiinnostunut fyysisesti, mutta tykkään keskustella. Ehkä ihmisiä ja naisiakin on monenlaisia. Toiset analysoivat henkilön välittömästi pinnallisiin seikkoihin perustuen, eikä tuomio enää muutu ja toiset on varovaisempia.

Harrastan taidemaalausta ja erään soittimen soittamista.

Olen seurustellut vakavammin kolme kertaa. 4kk, 2 vuotta ja 5 vuotta.

ap

Vierailija
52/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä enemmän päinvastoin. Mulla on liian lyhyt nenä, mutta suht hyvä leuka. Lisäksi on pistävä katse ja korkea otsa. Silmät on aika isot, mutta muut naamani osat on ikäänkuin liian pieniä ja liian keskellä.

Mulla ei ole mitään epämuodostumia aiheuttavaa sairautta, mutta oudot kasvuongelmat lapsena ehkä edesauttoi asiaa.

ap

Tuo on hyvä pohja! Joo, suurinpiirtein näytän tuolta, mutta silmät on lähempänä toisiaan, suu on pienempi ja nenä vähän "sirompi". Hiusraja on täsmälleen sama kuin mulla. Ja mun naama on myös hyvin epäsymmetrinen. 

ap

No höpsistä sitten ulkonäöstäsikin - en usko sanaakaan, että olisit muka ruma ja ainakin sisältä tunnut olevan liikuttavan söpö, hauska ja fiksu mies.<3

Vierailija
53/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No höpsistä sitten ulkonäöstäsikin - en usko sanaakaan, että olisit muka ruma ja ainakin sisältä tunnut olevan liikuttavan söpö, hauska ja fiksu mies.<3

Kiitos. :) Tämä keskustelu on jotenkin oudosti nostanut itsetuntoani.

ap