Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy mitä vain rumalta mieheltä

Vierailija
29.08.2018 |

Nyt kun peruskomea ja komea ovat täällä vastaamassa, niin miksipä en sitten minäkin.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap. ja mistäpäin? T. Nainen 157 cm, jolle lyhytkin kelpaisi, kunhan on aivot päässä.

Vierailija
22/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä olet ruma? (Tähän mennessä tulleiden vastaustesi perusteella voin kertoa, että minun mielestäni et ainakaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat mun työkaverilta. Komee mies mutta päästä joskus heittää. No rumia ihmisiä ei ole olemassa. Pystyyn kuolleita hapannaamoja kylläkin.

Mistä päättelet olevasi ruma ?

No, jonkun oli kysyttävä vaikeita ennemmin tai myöhemmin.

Rumuus on aika perspektiiviin ja kulttuuriin sidottu käsite, tosin on olemassa biologisia lähinnä lisääntymiseen liittyviä hedelmällisyyteen yms. liittyviä piirteitä, jotka koetaan haluttavina. Sitten on outoa kauneutta, jota on vaikkapa ikääntyvässä ihmiskehossa. Mussa on tarpeeksi taiteilijaa, että näen sen.

Näen itseni oudon näköisenä ja ehkä pidän piirteitäni jotenkin mielenkiintoisina. Kuitenkin suurin osa ihmisistä tuntuu pitävän mua jotenkin epätoivotun näköisenä. Olen kuullut ulkonäöstäni suoraa palautetta, ja suorastaan olenkin oikeasti oudon näköinen ja oudon pienikokoinen.

Kukaan ei haluaisi olla mun näköiseni, ellei puhuta niistä todella epäonnisista, joilla on pahoja palovammoja, kasvaimia, jokin kasvojen vakava syntymävika yms., eikä ehkä heistäkään kaikki. Suurin osa miehistä on ulkonäöltään selvästi parempia kuin mä olen, jos miettii ihmisen evoluution muokkaamia kriteerejä, vaikka mä olenkin fyysisesti keskivertoa paremmassa kunnossa.

Koitan vaikuttaa maailmaan joka tapauksessa ihan muilla tavoin kuin ulkonäölläni. Tavallaan olen joskus tyytyväinenkin siihen, miltä näytän, koska jään helposti mieleen. Siitä on joskus etua.

ap

Vierailija
24/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset polttimot on Nissan Micran mittaristossa?

Vierailija
25/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinnostaa, että onko arvio siitä, että ap olisi ruma mies A) hänen omansa vai B) jonkun toisen ihmisen mielipide? Näillä kahdella voi olla merkittävä ero

Vierailija
26/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä ruma ole vaan orava, kun nakerreltavaa kaipaat. Meinasitko porkkanoilla ja oliiveilla pärjätä.

Ehkä tosiaan oikeasti olinkin aina orava! Porkkanoiden ja oliivien lisäksi tykkään kyllä siemenistä ja pähkinöistäkin. Voisin saman tien muuttaa tuohon viereiselle hautausmaalle. Vanhukset taitaa ruokkia oravia siellä.

Avomaakurkutkin on hyviä, jos tykkää napostella, eikä halua valtavaa etureppua. Mä olen muutenkin suurinpiirtein vegetaristi.

Käytännössä olen siis orava.

ap

Arvasin! Tai tiesin, olen kai toiselta ammatiltani oravanjäljittäjä. Älä hautuumaalle muuta, ettet lietso itsellesi ennenaikaista monttuun kaatumista.

Huh, onpa terveellinen ruokavalio, onnittelut siitä, kai. Kiva, että olet kurre.

Toivottavasti toiset oravat ei nyt eliminoi meikäläistä tämän julkisen paljastuksen jälkeen. Voin vaan kuvitella ne lööpit... "Mies paljastui oravaksi! Hänen tavoitteenaan oli valloittaa maailma! Aikoi paljastuttuaan palata hautausmaalle mummojen ruokittavaksi"

Mä lopulta ajauduin syömään sitä, mistä tykkään ja mistä tulee hyvä olo. En halua painostaa ketään, mutta omaa kroppaa kannattaa kuunnella.

ap

Vierailija
27/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ap. ja mistäpäin? T. Nainen 157 cm, jolle lyhytkin kelpaisi, kunhan on aivot päässä.

Kolmekymppinen etelästä, mutten ihan etelästä, idästä tai lännestä. Tulevaisuudessa haluaisin asua pohjoisemmassa. Kainuussa, Pohjois-Pohjanmaalla tai vielä pohjoisemmassa.

Mulla on aivot, tosin ajoittain oudot.

ap

Vierailija
28/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Kenen mielestä olet ruma? (Tähän mennessä tulleiden vastaustesi perusteella voin kertoa, että minun mielestäni et ainakaan.)

Fyysisestä rumuudesta olen kuullut paljon. Mua kiusattiin sen ja pienen koon takia koulussa ja palautetta on tullut runsaasti. Mun äitini sanoi pari vuotta sitten, ettei mua voi pitää edes miehenä. Exät on myös arvostelleet mua aika julmasti.

Noh, Tyrion Lannister on on mun lempifantasiahahmoni ikinä. Olen pääasiassa lukenut kirjoja, kun ei ole tv:tä ja kirjat nyt on pääasia muutenkin.

Nykyisinkin olen vaan pieni ja oudon näköinen. Joskus juttunikin menee vähän yli.

ap

Vierailija
29/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä ruma ole vaan orava, kun nakerreltavaa kaipaat. Meinasitko porkkanoilla ja oliiveilla pärjätä.

Ehkä tosiaan oikeasti olinkin aina orava! Porkkanoiden ja oliivien lisäksi tykkään kyllä siemenistä ja pähkinöistäkin. Voisin saman tien muuttaa tuohon viereiselle hautausmaalle. Vanhukset taitaa ruokkia oravia siellä.

Avomaakurkutkin on hyviä, jos tykkää napostella, eikä halua valtavaa etureppua. Mä olen muutenkin suurinpiirtein vegetaristi.

Käytännössä olen siis orava.

ap

Arvasin! Tai tiesin, olen kai toiselta ammatiltani oravanjäljittäjä. Älä hautuumaalle muuta, ettet lietso itsellesi ennenaikaista monttuun kaatumista.

Huh, onpa terveellinen ruokavalio, onnittelut siitä, kai. Kiva, että olet kurre.

Toivottavasti toiset oravat ei nyt eliminoi meikäläistä tämän julkisen paljastuksen jälkeen. Voin vaan kuvitella ne lööpit... "Mies paljastui oravaksi! Hänen tavoitteenaan oli valloittaa maailma! Aikoi paljastuttuaan palata hautausmaalle mummojen ruokittavaksi"

Mä lopulta ajauduin syömään sitä, mistä tykkään ja mistä tulee hyvä olo. En halua painostaa ketään, mutta omaa kroppaa kannattaa kuunnella.

ap

Pakko vielä kommentoida, että on mullakin aika napakka ruokavalio olon ja terveyden sanelemine rajoituksineen, mutta kasvisten kanssa on ollut aina vähän työlästä. Viimeksi tekemäni kasvisruoka oli erittäin hyvää sen vuoksi, että ei maistunut yhtään kasviksilta. Kertonee kaiken.

Vierailija
30/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset polttimot on Nissan Micran mittaristossa?

Pitäisikö ne saada vaihdettua?

Tällaisia on ebayssa. Jospa niitä löytyisi jostain Suomestakin.

https://www.ebay.com/sch/Instrument-Panel-Lights-for-Nissan-Micra/33711…

ap

Vierailija
31/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Fyysisestä rumuudesta olen kuullut paljon. Mua kiusattiin sen ja pienen koon takia koulussa ja palautetta on tullut runsaasti. Mun äitini sanoi pari vuotta sitten, ettei mua voi pitää edes miehenä. Exät on myös arvostelleet mua aika julmasti.

Noh, Tyrion Lannister on on mun lempifantasiahahmoni ikinä. Olen pääasiassa lukenut kirjoja, kun ei ole tv:tä ja kirjat nyt on pääasia muutenkin.

Nykyisinkin olen vaan pieni ja oudon näköinen. Joskus juttunikin menee vähän yli.

ap

Eikä ole äitisi voinut sanoa noin! (sivusta)

Vierailija
32/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kasvosi ns rottanaama look:ia?

Ehkä enemmän päinvastoin. Mulla on liian lyhyt nenä, mutta suht hyvä leuka. Lisäksi on pistävä katse ja korkea otsa. Silmät on aika isot, mutta muut naamani osat on ikäänkuin liian pieniä ja liian keskellä.

Mulla ei ole mitään epämuodostumia aiheuttavaa sairautta, mutta oudot kasvuongelmat lapsena ehkä edesauttoi asiaa.

ap

Tuli Kai Mykkänen mieleen, näytätkö tältä?

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3172779/Mykkanen+Suomi+auttaa+syyriala…

Vierailija
33/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesh, romantikkaa pukkaa! ;-)

Vierailija
34/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

ap

Äitisi kommentti 🙁😡... Jestas sentään mikä mutsi!

Ps: Peter Dinklage on hot!

Vierailija
35/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap[/quote]

Pienet, oudot ja hassut tyypit ovat ihania.

Vierailija
36/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään seksissä kommandopipoista. Jos käyttäisit sellaista saisit heti eikä tarvitsisi miettiä ulkonäköä. N33

Vierailija
37/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muakin kiinnostaa, että onko arvio siitä, että ap olisi ruma mies A) hänen omansa vai B) jonkun toisen ihmisen mielipide? Näillä kahdella voi olla merkittävä ero

Lukitsen vaihtoehdon B. Olen kuullut ulkonäöstäni muilta aika paljon. Mun omat vanhempanikin on kommentoineet mun ulkonäköäni negatiivisesti. Mun kolme siskoani on keskimääräistä kauniimpia. Mä sain samoja piirteitä, mutta olen mies, eikä se ole oikein hyvännäköistä/komeaa miehellä. Joskus mua on sanottu kauniiksi, mutta en usko olevani ihan sitäkään, enkä tiedä haluaisinko edes korostaa niitä piirteitä millään. En halua korostaa feminiinisiä piirteitä mitenkään erityisesti. Mielestäni näytän oudolta.

Lopulta olen ajatellut, että on ok olla ns. ruma. Ihminen on paljon enemmän kuin ulkonäkönsä ja jo se, että voi elää, liikkua, vuorovaikuttaa ja ajatella tuo paljon mahdollisuuksia tässä maailmassa.

Mä en pidä itseäni vastenmielisenä tai vastenmielisen näköisenä. Olen vain hyväksynyt, etten ole hyvännäköinen juuri kenenkään mielestä.

Se kyllä tuntuu hyvältä, että niin moni on jättänyt positiivisia kommentteja. Kiitoksia.

ap

Vierailija
38/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kärsinyt ihan s**tanallisesta korvakivusta (korvatulehdus)? Ai juma että sattuu. Milloin tämä menee ohi? 

No mutta kysytään sitten jotain kivaakin.

Minne kolmeen maahan matkustaisit jos saisit valita mitkä tahansa ja raha ei olisi este?

Vierailija
39/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä julkkista tms muistutat ulkonäöllisesti? (Kiinnostaisi nähdä oletko oikeasti "ruma" vai vain omasta mielestäsi. Oletan että et halua linkittää omaa kuvaasi, jotta voisimme sanoa mielipiteen asiasta joten linkkaa joku joka muistuttaa sinua.) 

Vierailija
40/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen etelästä, mutten ihan etelästä, idästä tai lännestä. Tulevaisuudessa haluaisin asua pohjoisemmassa. Kainuussa, Pohjois-Pohjanmaalla tai vielä pohjoisemmassa.

Mulla on aivot, tosin ajoittain oudot.

ap

Voi ei, oot aivan liian nuori mulle sitten. Olen itse 43v. Mutta ihan varmasti kelpaat jollekin lyhyelle naiselle ja meitähän on.  Rohkeasti vaan ja kaikkea hyvää. Oot ihana!