Pinnallisuus ei kiinnosta minua enkä jaksa olla mitään muuta kuin olen.
Tiedän olevani kaunis kun laittaudun edes hieman.
Tiedän, että saisin miehiä mutta ahdistaa, koska uskon heidän vain näkevän minut alustana.
En vain jaksa pinnallisuutta. En enää edes välitä jos lihon, saatika muuten miltä näytän, kunhan hiukset harjattu jne.
En välitä millaiset vaatteet päällä kuljen vaikka varmasti voisin olla muodikkaampi ja vartaloni hyvät kohdat korostuisi.
En vain jaksa kiinnostua. Olen niin mukavuudenhaluinen ja tahdon olla oma itseni alusta saakka. En halua, että minuun kiinnostutaan heti ulkonäön perusteella vaikka toki tahdon olla tulevan mieheni silmissä kaunis ja haluttava. En kuitenkaan kestä enää ajatusta, että joku haluaisi minulta pelkästään seksiä. En pysty harrastamaan enää lainkaan yhden illan juttuja ja tapaillessa olen varovainen.
Olen vielä todella nuori (parinkymmenen paremmalla puolella) mutta en jaksa kulkea normien mukaan. Olen jopa miettinyt, että haluan (joskus) yhden lapsen ja voisin olla yksinhuoltaja. Ellen sitten joskus satu tapaamaan miehen, johon voisin todella luottaa ja joka olisi myös henkisesti kasvanut sekä tuntee itsensä.
Jokin kyynisyys minussa on ja puoli joka haluaa tulla vahvasti esiin ilman, että minun pitäisi miellyttää sillä ketään.
Ennen halusin nimenomaan miellyttää ja näyttää hyvältä muiden takia, tosin olin kuitenkin jatkuvasti epävarma mitä enemmän yritin.
Nykyään saan itsevarmuutta vain olemalla miten haluan ja olla välittämättä mitä muut ajattelevat.
Olen jopa eristäytynyt ihmisistä ja rakastan omaa rauhaa. Tosin hetkittäin yksinäisyys tuntuu siltä kuin elämä olisi tyhjä.
Pitäiskö olla huolissaan? :D
Mietin vain, etten lihoa kymmeniä kiloja ja lukittaudu kokonaan kotiini vaikka itsevarmuuteni sekä itsetietoisuus on kohonnut erittäin hyväksi ja oma rauha ehdotonta.
Toisaalta nautin etten ole aikoihin juuri stressannut muuta kun terveyden puolesta. Se on minulle tärkeää kyllä mutta toisinaan lipsun epäterveelliseen elämään kausittain.
Tunnistaako kukaan samanlaisia ajatuksia?
Kommentit (28)
Ketään ei kiinnosta verkkari akan mielipiteet.
Painu vaan himaan rasvainen tukka silmillä.
Oot kehittänyt teorian, että saat laittautumalla kenet vaan
hah..hah..hyvä vitsi
Ei tuo ole itsevarmuutta tai syvällisyyttä (ei-pinnallisuutta). Tuo on ihan vaan pelkkää elämänpelkoa ja epävarmuutta, pelkuruutta elää.
Ei, en tarkoita, että meikkaaminen tai muotivaatteet olisivat rohkeuden mittari, puhun tuosta haluttomuudestasi yrittää löytää elämänkumppania ja miespelostasi. Piiloudut tuon epäviehättävyyden taakse, koska et uskalla.
Siinä ei ole mitään jaloa tai ihailtavaa, se on vain säälittävää.
Kateelliset luulee että joku kuuntelee noita haukkukommentteja. Olen samoilla linjoilla ap:n kanssa.
N26
up