Miksi eronneet naiset alkaa usein pukeutumaan seksikkäämmin kuin suhteessa ollessaan?
Kommentit (53)
On taas saatu aikaan yksi miesviha-ketju. Ihan sama mikä on aiheena....lopulta aina homma kääntyy miesten haukkumiseen ja naisten uhriutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei he ole yhtä seksikkäitä suhteessa?
Epätyydyttävä suhde vie niin voimat ettei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa mies paheksui vaatteisiin käyttämääni rahaa, joka oli oikeasti hyvin pieni. Kun en viitsinyt kuunnella sitä nalkutusta, ostin sitten vaatteita, jotka sopivat lähes joka tilanteeseen. Suomeksi sanottuna pukeuduin tylsästi ja värittömäksi. Nyt kukaan ei valita, jos ostan uuden puseron olipa se mitä mallia tai väriä tahansa.
Oi höpö höpö. Tulkkaan ton sun tekstin.
" Tuhlasin yhä uusiin ja uusiin rätteihin mitä tuskin käytin. Käytin lähinnä miehen rahaa niihin. Vaikka olen aikuinen ihminen, syytän kaikesta miestäni. Yyhyy olen uhri."Olen käynyt työssä lähes koko aikuisikäni. Työstä olen saanut palkkaa, jolla olen maksanut puolet yhteisistä kuluista ja loput ovat olleet henk.koht. käytössäni. Mies on ostanut minulle synttärilahjaksi yhdet kengät, kaiken muun olen maksanut itse. Olen rahankäyttäjänä tarkka ja olen pitänyt kirjaa menoista melkein 20 vuoden ajan. Tiedän siis tismalleen, kuinka paljon olen käyttänyt vaatteisiin rahaa. Yyhyy itsellesi, typerys.
Juu juu. Tottakai sanot nyt noin. Helppo sanoa. Voit sanoa täällä mitä vaan.
Niinhän sinäkin voit sanoa mitä vaan, kuten että naiset muka käyttäisivät miestensä rahaa itseensä. Minäpä sanon näin: paljon todennäköisempää on, että nainen, varsinkin sellainen jolla on lapsia, käyttää kaikki tulonsa perheeseensä, mukaaan lukien miehensä, ja vain jos jotain jää, itseensä ja senkin sanon, että todella moni mies ei halua vaimonsa olevan näyttävä, kai sisäinen pikkupoika pelkää naisen menettämistä, vaikka juuri siihen hän ajaa käytöksellään.
En osaa sanoa, pukeutuvatko naiset usein suhteen koputtua erityisen seksikkäästi, mutta sen tiedän, että suhteen loputtua naisella voi hyvinkin olla enemmän aikaa ja rahaa käytettäväksi itseensä, keneltäkään lupia kyselemättä. Selvyydyn vuoksi sanottakoon, että omaa rahaansa, sitä joka ennen käytettiin miehen mielen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut, mutta pukeudun, en nyt sanoisi, että seksikkäästi, mutta naisellisesti aina kun lähden kotoa pois. Kotona ei enää huvita, kun mies ei kuitenkaan huomaa. Hän on itse monta kertaa sanonut, kun olen pukeutunut uusiin vaatteisiin, että ei edes huomaa mitä mulla on päällä. Ei myöskään huomaa onko mulla meikkiä tai olenko käynyt kampaajalla. Koskaan ei ole mitenkään kehunut, tai no, kerran sanoi suhteemme alkuaikoina, että kaverinsa oli sanonut, että onpas sulla kaunis tyttöystävä. Naimisissa ollaan oltu jo niin kauan, että en enää edes odota mitään kehuja, vaikka keski-iästä huolimatta tiedän olevani edelleen ihan mukiinmenevä.
Itse olen lukuisia kertoja kehunut mieheni ulkonäköä, en nyt pahemmin enää viime aikoina. Olen myös ihaillut mieheni kädentaitoja, älykkyyttä ja pätevyyttä työssään.
Tällaisen asian takia en todellakaan eroaisi, mieheni on muuten todella hyvä kumppani ja perheenisä. Toisaalta on helppoa, kun kotona voi vapaasti olla lötköverkkareissa ja tukka hapsottaen ja laittautua vain kun lähtee jonnekin. Onkin sitten ihanaa laittaa kampaus, lyhyt hame, pitkä neuletakki, vähän korkeampikorkoiset nilkkurit, huulipunaa, koruja, nätti käsilaukku ja pieni suihkaus parfyymiä. Ihan kiva on kun näkee ihailevia katseita niin miehiltä kuin naisiltakin. Toivon, että ne katseet ihailevat tyylikkyyttä, johon pyrin, eikä mitään seksikkyyttä.
Joo sitä ne katseet ihailevat 😂 tyylikyyttä. Minari ja korkeakorkoiset saapikkaat kuulostavat ihan joltain muulta, kuin tyylikkäältä.
Vierailija kirjoitti:
On taas saatu aikaan yksi miesviha-ketju. Ihan sama mikä on aiheena....lopulta aina homma kääntyy miesten haukkumiseen ja naisten uhriutumiseen.
Lievää liiottelua. Aloita oma ketju jossa mietit miesten ongelmia.
Yritätkö muuten ihan tarkoituksella tappaa tämän(kin?) keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehistä tietää että ne pettää siitä että alkavat käydä useammin suihkussa, käyttämään kosmetiikkaa/hajusteita enemmän, ostamaan uusia vaatteita, käymään parturissa useammin ja käymään salilla?
Vastasit sitten kysymykseen kysymyksellä. Tai oikeastaan virkkeellä jonka rakenne on aivan älytön. Osui ja upposi?
Minäkin pukeuduin suhteessa vaatimattomasti, koska mies oli sairaalloisen mustasukkainen. Jos joskus laitoin jotain fiinimpää niin alkoi syytellä heti pettämisestä. Lopetin sitten. Onneksi mies jätti sitten mut. En olisi varmaan koskaan päässyt eroon. No nyt on hällä uusi muikkeli kierroksessa. Saa nähdä kauanko on onnellinen tuon ukon kuvotuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koska suhteessa ollessa mies natkuttaa siitä, kun nainen käyttää rahaa ja aikaa vaatteisiin ja meikkaamiseen / hiusten laittamiseen. Nainen ei jaksa sitä kuunnella, joten ajan myötä panostaminen noihin huomaamattakin vähenee. Kun suhde on loppunut, ei ole enää ketään motkottamassa ja nainen on taas vapaa panostamaan itseensä kuten haluaa.
Tämä on ihan totta. Mies valittaa, kun joutuu odottamaan naista "aina sillä kestää kauan" ja silti mies baarissa ihastelee viimeisen päälle laittautunutta naista. Lasten synnyttyä vierailulle lähtiessä mies laittaa vaatteet päälle ja menee autoon, nainen laittaa lapset valmiiksi ja pukeutuu itse pikapikaa. Kotimatkalla mies valittaa vaimolle, miten toisten miesten vaimot oli niin nättinä ja sinä tuollainen. Näitä on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa mies paheksui vaatteisiin käyttämääni rahaa, joka oli oikeasti hyvin pieni. Kun en viitsinyt kuunnella sitä nalkutusta, ostin sitten vaatteita, jotka sopivat lähes joka tilanteeseen. Suomeksi sanottuna pukeuduin tylsästi ja värittömäksi. Nyt kukaan ei valita, jos ostan uuden puseron olipa se mitä mallia tai väriä tahansa.
Oi höpö höpö. Tulkkaan ton sun tekstin.
" Tuhlasin yhä uusiin ja uusiin rätteihin mitä tuskin käytin. Käytin lähinnä miehen rahaa niihin. Vaikka olen aikuinen ihminen, syytän kaikesta miestäni. Yyhyy olen uhri."Olen käynyt työssä lähes koko aikuisikäni. Työstä olen saanut palkkaa, jolla olen maksanut puolet yhteisistä kuluista ja loput ovat olleet henk.koht. käytössäni. Mies on ostanut minulle synttärilahjaksi yhdet kengät, kaiken muun olen maksanut itse. Olen rahankäyttäjänä tarkka ja olen pitänyt kirjaa menoista melkein 20 vuoden ajan. Tiedän siis tismalleen, kuinka paljon olen käyttänyt vaatteisiin rahaa. Yyhyy itsellesi, typerys.
Juu juu. Tottakai sanot nyt noin. Helppo sanoa. Voit sanoa täällä mitä vaan.
Niinhän sinäkin voit sanoa mitä vaan, kuten että naiset muka käyttäisivät miestensä rahaa itseensä. Minäpä sanon näin: paljon todennäköisempää on, että nainen, varsinkin sellainen jolla on lapsia, käyttää kaikki tulonsa perheeseensä, mukaaan lukien miehensä, ja vain jos jotain jää, itseensä ja senkin sanon, että todella moni mies ei halua vaimonsa olevan näyttävä, kai sisäinen pikkupoika pelkää naisen menettämistä, vaikka juuri siihen hän ajaa käytöksellään.
En osaa sanoa, pukeutuvatko naiset usein suhteen koputtua erityisen seksikkäästi, mutta sen tiedän, että suhteen loputtua naisella voi hyvinkin olla enemmän aikaa ja rahaa käytettäväksi itseensä, keneltäkään lupia kyselemättä. Selvyydyn vuoksi sanottakoon, että omaa rahaansa, sitä joka ennen käytettiin miehen mielen mukaan.
Reppanalla ei ole mitään muuta kokemusta naisista kuin oma äiti. Kun äiskä teko noin, niin reppanan mielestä kaikki naiset tekee samalla tavalla.
Pakkohan sitä on ryhdistäytyä jos meinaa löytää uuden kumppanin. Aina mahdollisuudet paranee jos pitää itsestään huolta 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut, mutta pukeudun, en nyt sanoisi, että seksikkäästi, mutta naisellisesti aina kun lähden kotoa pois. Kotona ei enää huvita, kun mies ei kuitenkaan huomaa. Hän on itse monta kertaa sanonut, kun olen pukeutunut uusiin vaatteisiin, että ei edes huomaa mitä mulla on päällä. Ei myöskään huomaa onko mulla meikkiä tai olenko käynyt kampaajalla. Koskaan ei ole mitenkään kehunut, tai no, kerran sanoi suhteemme alkuaikoina, että kaverinsa oli sanonut, että onpas sulla kaunis tyttöystävä. Naimisissa ollaan oltu jo niin kauan, että en enää edes odota mitään kehuja, vaikka keski-iästä huolimatta tiedän olevani edelleen ihan mukiinmenevä.
Itse olen lukuisia kertoja kehunut mieheni ulkonäköä, en nyt pahemmin enää viime aikoina. Olen myös ihaillut mieheni kädentaitoja, älykkyyttä ja pätevyyttä työssään.
Tällaisen asian takia en todellakaan eroaisi, mieheni on muuten todella hyvä kumppani ja perheenisä. Toisaalta on helppoa, kun kotona voi vapaasti olla lötköverkkareissa ja tukka hapsottaen ja laittautua vain kun lähtee jonnekin. Onkin sitten ihanaa laittaa kampaus, lyhyt hame, pitkä neuletakki, vähän korkeampikorkoiset nilkkurit, huulipunaa, koruja, nätti käsilaukku ja pieni suihkaus parfyymiä. Ihan kiva on kun näkee ihailevia katseita niin miehiltä kuin naisiltakin. Toivon, että ne katseet ihailevat tyylikkyyttä, johon pyrin, eikä mitään seksikkyyttä.
Joo sitä ne katseet ihailevat 😂 tyylikyyttä. Minari ja korkeakorkoiset saapikkaat kuulostavat ihan joltain muulta, kuin tyylikkäältä.
Lyhyt hame ei ole minihame. Hameeni on joko polvipituinen tai hieman lyhyempi. Nilkkurit eivät ole saappaat (ja onko saappat automaattisesti seksikkäät?), korkoni eivät ole kovin korkeat, ehkä 5-6 cm. Tyylini on ranskalaistyylinen; naisellinen ja huolettoman tyylikäs., tai siihen ainakin pyrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolestani sanon ainakin, että halusin näyttää että olen vetävämpi kuin se toinen nainen oli.
Jos olisit ollut suhteen aikana, ei olisi toista naista.
Todella pinnallinen ajattelutapa. Maailman kauneimpia naisiakin petetään. Ongelma on sen pettäjän, jos ei tahdo olla suhteessa kukaan ei pakota.
Eli naisen ainoa ominaisuus on ulkonäkö? Tätäkö tarkoitit? Entä jos ne kauniit naiset ovat tyhmiä kuin saappaat ja pihtaavat seksiä?