Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi eronneet naiset alkaa usein pukeutumaan seksikkäämmin kuin suhteessa ollessaan?

Vierailija
29.08.2018 |

Miksei he ole yhtä seksikkäitä suhteessa?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yhden mustasukkaisen kanssa ollessani totean että hyvä että uskaltaa katsoa sellaiseen suuntaan jossa näkyy mies.

Ihan ite oot valinnut ja nyt roikut siinä kiinni.

Vierailija
22/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ddksskdkdck kirjoitti:

Ma ainaki suhteissa panostan xD muuten en

Aika säälittävää miesten miellyttämistä. Omaksi iloksi ei. Ainoastaan miehen iloksi. Kynnysmatto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa mies paheksui vaatteisiin käyttämääni rahaa, joka oli oikeasti hyvin pieni. Kun en viitsinyt kuunnella sitä nalkutusta, ostin sitten vaatteita, jotka sopivat lähes joka tilanteeseen. Suomeksi sanottuna pukeuduin tylsästi ja värittömäksi. Nyt kukaan ei valita, jos ostan uuden puseron olipa se mitä mallia tai väriä tahansa.

Oi höpö höpö. Tulkkaan ton sun tekstin.

" Tuhlasin yhä uusiin ja uusiin rätteihin mitä tuskin käytin. Käytin lähinnä miehen rahaa niihin. Vaikka olen aikuinen ihminen, syytän kaikesta miestäni. Yyhyy olen uhri."

Vierailija
24/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ddksskdkdck kirjoitti:

Aika säälittävää miesten miellyttämistä. Omaksi iloksi ei. Ainoastaan miehen iloksi. Kynnysmatto.

Kato just tuollaisia naiset on toisia naisia kohtaan. Ei minkäänlaista solidaarisuutta.

Vierailija
25/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies on ollut mustasukkainen ja/tai nalkuttanut turhamaisuudesta ja tuhlaamisesta. Kun pääsee eroon nalkuttavasta miehestä, saa taas pukeutua ja olla kuten haluaa. 

Vierailija
26/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ddksskdkdck kirjoitti:

Kato just tuollaisia naiset on toisia naisia kohtaan. Ei minkäänlaista solidaarisuutta.

Ei typeriysten kanssa tarvitse eikä kannata olla samaa mieltä. 

Vierailija
27/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein naiset puhkeavat kukkaan päästyään eroon huonosta aviomiehestä. Samoin lesket muuttuvat silmissä, kun pitkään sairaana tai dementoituneena olleesta miehestä pääsee eroon.

Eronneet rupeavat pukeutumaan seksysti juuri siksi, että ne haluaa miehiltä huomiota ja uuden miehen kierrokseen 😂

Vierailija
28/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies flippasi, jos mulla oli päällä jotain muuta kuin farkut ja yli-iso t-paita, juhlissa maximekko. Jos mulla oli esim. pohjepituinen hame se oli merkki siitä, että petän. Sinkkuna sain alkaa käyttää jopa, toppeja, hameita ja mekkoja.

Vierailija
29/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein naiset puhkeavat kukkaan päästyään eroon huonosta aviomiehestä. Samoin lesket muuttuvat silmissä, kun pitkään sairaana tai dementoituneena olleesta miehestä pääsee eroon.

Niin ne kuule miehetkin komistuu, kun pääsevät vapauteen. Alkavat käydä salilla, panostaa vaatteisiin. Et ihan yhtä lailla miehet " puhkeaa kukkaan" erottuaan.

Vierailija
30/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies flippasi, jos mulla oli päällä jotain muuta kuin farkut ja yli-iso t-paita, juhlissa maximekko. Jos mulla oli esim. pohjepituinen hame se oli merkki siitä, että petän. Sinkkuna sain alkaa käyttää jopa, toppeja, hameita ja mekkoja.

Miksi olit tyypin kanssa? Ihan turha ruikuttaa. Ei kukasn pakottanut.

Vierailija
31/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin yhdessä, olin kotiäitinä ja mies ei ollut kiinnostunut vaikka kuinka näytin nätiltä. Ikinä en saanut kehuja tai mitään. Erottiin ja aloin enemmän näkemään ystäviä / käymään ulkona / töissä ja halusin tuntea oloni hyväksi. Siksi aloin näyttämään paremmalta.

Vierailija
32/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti mies on ollut mustasukkainen ja/tai nalkuttanut turhamaisuudesta ja tuhlaamisesta. Kun pääsee eroon nalkuttavasta miehestä, saa taas pukeutua ja olla kuten haluaa. 

No ei ollut. Onpa sulla vahva ennakkoasenne, ootko miettinyt, et sun suhde miehiin ei ole ihan terve?

Mä aloin eron jälkeen pukeutua paljastavammin, koska olin sinkkumarkkinoilla taas. Ilmaisin, et huomio kelpaa. Ei liittynyt eksään mitenkään.

Vierailija
33/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oltiin yhdessä, olin kotiäitinä ja mies ei ollut kiinnostunut vaikka kuinka näytin nätiltä. Ikinä en saanut kehuja tai mitään. Erottiin ja aloin enemmän näkemään ystäviä / käymään ulkona / töissä ja halusin tuntea oloni hyväksi. Siksi aloin näyttämään paremmalta.

Sinäkö kehuit miehen ulkonäköä? Epäilen.

Vierailija
34/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa mies paheksui vaatteisiin käyttämääni rahaa, joka oli oikeasti hyvin pieni. Kun en viitsinyt kuunnella sitä nalkutusta, ostin sitten vaatteita, jotka sopivat lähes joka tilanteeseen. Suomeksi sanottuna pukeuduin tylsästi ja värittömäksi. Nyt kukaan ei valita, jos ostan uuden puseron olipa se mitä mallia tai väriä tahansa.

Oi höpö höpö. Tulkkaan ton sun tekstin.

" Tuhlasin yhä uusiin ja uusiin rätteihin mitä tuskin käytin. Käytin lähinnä miehen rahaa niihin. Vaikka olen aikuinen ihminen, syytän kaikesta miestäni. Yyhyy olen uhri."

Olen käynyt työssä lähes koko aikuisikäni. Työstä olen saanut palkkaa, jolla olen maksanut puolet yhteisistä kuluista ja loput ovat olleet henk.koht. käytössäni. Mies on ostanut minulle synttärilahjaksi yhdet kengät, kaiken muun olen maksanut itse. Olen rahankäyttäjänä tarkka ja olen pitänyt kirjaa menoista melkein 20 vuoden ajan. Tiedän siis tismalleen, kuinka paljon olen käyttänyt vaatteisiin rahaa. Yyhyy itsellesi, typerys.

Vierailija
35/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut jos aloit sitten näyttää paremmalta, niin et sitten ollut kovin häävi siellä kotona 😂 olisiko miehen pitänyt valehdella.

Oliko teillä ylipäätään kotona sellainen tapa, että kehuitte toinen toisianne? Meinaan, että et kai odottanut mieheltä kehuja, vaikka et itse koskaan kehunut häntä?

Vierailija
36/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut jos aloit sitten näyttää paremmalta, niin et sitten ollut kovin häävi siellä kotona 😂 olisiko miehen pitänyt valehdella.

Oliko teillä ylipäätään kotona sellainen tapa, että kehuitte toinen toisianne? Meinaan, että et kai odottanut mieheltä kehuja, vaikka et itse koskaan kehunut häntä?

Siis miehen kiinnostunut minua kohtaan lopahti täysin. Lopetti suhteemme, kun itse yritin. Urheilin joka päivä ja pidin itsestäni huolta. Silti mies vain pelasi koneella ja murahteli jotain. Erottiin ihan eri syistä kun tästä kylläkin. Erosta sain uudestaan puhtia rakastaa itseäni ja aloin pukeutumaan "hienommin" ja tukkaa laitoin enemmän. Edelleen urheilen ja näin. En siis ollut mikään verkkareissa lököttävä läski mamma sohvalla, vaan aktiivinen nuori ihminen.

Vierailija
37/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halunnut näyttää seksikkäältä ex-miehen silmissä. Jos tälläydyin alkoi heti vihjailevat katseet ja eleet. En siis halunnut, että mies innostuu ja lähestyy. Joo, seksiä ei ollut exän kanssa moneen vuoteen. 

Vierailija
38/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suhteessa ollessa mies natkuttaa siitä, kun nainen käyttää rahaa ja aikaa vaatteisiin ja meikkaamiseen / hiusten laittamiseen. Nainen ei jaksa sitä kuunnella, joten ajan myötä panostaminen noihin huomaamattakin vähenee. Kun suhde on loppunut, ei ole enää ketään motkottamassa ja nainen on taas vapaa panostamaan itseensä kuten haluaa.

Vierailija
39/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä sinun kommenttisi liittyy aiheeseen? Vai onko se jotain sun omien asioiden käsittelyä oletuksella että koska minullekin kävi niin, sama pätee muihinkin. 

Kommentoimasi kommentti vastaa suoraan otsikon kysymykseen, sinä taas menet vastaajan henkilöön ja alat inttää hänen vastauksestaan. (Kuten minä tein nyt, mutten tee toiste. Tahdoin vaan kysyä että ymmärrätkö mitä teet. Ei tarvitse vastata.)

Vierailija
40/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uusi lompakko pitää löytää!