Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi eronneet naiset alkaa usein pukeutumaan seksikkäämmin kuin suhteessa ollessaan?

Vierailija
29.08.2018 |

Miksei he ole yhtä seksikkäitä suhteessa?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinkku on tyrkympi kuin naimisissa oleva?

Vierailija
2/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehistä tietää että ne pettää siitä että alkavat käydä useammin suihkussa, käyttämään kosmetiikkaa/hajusteita enemmän, ostamaan uusia vaatteita, käymään parturissa useammin ja käymään salilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehistä tietää että ne pettää siitä että alkavat käydä useammin suihkussa, käyttämään kosmetiikkaa/hajusteita enemmän, ostamaan uusia vaatteita, käymään parturissa useammin ja käymään salilla?

No jos noista merkeistä vasta huomaat, niin ei sulla kyllä suoraan sanottuna ihan kaikki hoksottimet oo paikoillaan. Mä huomasin siitä, että sillä on penis.

Vierailija
4/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

You do the math.

Vierailija
5/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhden mustasukkaisen kanssa ollessani totean että hyvä että uskaltaa katsoa sellaiseen suuntaan jossa näkyy mies.

Vierailija
6/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen iltasatu.

Vierailija
7/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma ainaki suhteissa panostan xD muuten en

Vierailija
8/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani sanon ainakin, että halusin näyttää että olen vetävämpi kuin se toinen nainen oli.

Vierailija
9/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolestani sanon ainakin, että halusin näyttää että olen vetävämpi kuin se toinen nainen oli.

Jos olisit ollut suhteen aikana, ei olisi toista naista.

Vierailija
10/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. Tuo toinen ei ollut missään vaiheessa näyttävä. Ei ollut kyse ulkonäöstä, vaan kasvoivat toisiinsa töissä kiinni. Nainen on minua vanhempi, isokokoisempi ja koko tavalla miehinen. 

Vierailija
11/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaikee. Todella vaikee.

Ei pysty keksimään selitystä.

Vierailija
12/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. Tuo toinen ei ollut missään vaiheessa näyttävä. Ei ollut kyse ulkonäöstä, vaan kasvoivat toisiinsa töissä kiinni. Nainen on minua vanhempi, isokokoisempi ja koko tavalla miehinen. 

Mitä näyttämistä siinä sitten oli? Jos kerran olit koko ajan vetävämmän näköinen?

Vierailija
13/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on sisäsyntyinen tarve saada sopivasti mieltä hivelevää huomiota sinkkuna ollessaan.

Vierailija
14/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä ei ole mitään väliä. Pukeuduin aina ennen korkkareihin ja muutenkin tyylikkäästi, mutta ei se suhdetta pelasta. Rupsahdin heti eron jälkeen kun masennuin ja kuljen nykyään vaan verkkareissa.

Vierailija
15/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos Elizabeth Hurley olisi ollut kaunis, ei häntä olisi petetty, eikö niin?

Vierailija
16/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus suhde rajoittaa omaa ilmaisua.

Näin kävi itsellenikin: suhteessa tuli sanomista kun näin vaivaa meikin tai pukeutumisen kanssa. Mustasukkaisuusdraamaa tuli vaikka kävimme yhdessä ulkona, jos olin "laitettu" se tarkoitti että hain huomiota vierailta miehiltä.

Ylioppilaskuvaa otettaessa meikkaaja laittoi punaisempaa huulipunaa kun yleensä käytin, sanoin tutulle meikkaajalle "X ei tykkää siitä että käytän noin punaista". Siitä katseesta minun olisi pitänyt jo ymmärtää ettei ole normaalia että poikaystävä tahtoo häivyttää minut tapettiin jottei minua huomaisi kukaan muu kuin hän. Sillä mitä minä halusin ei ollut merkitystä. Muutaman vuoden se suhde vielä jatkui. 

Seksikkyydestä tai siitä muiden huomiosta en ole ikinä välittänyt, siitä vaan että saan toteuttaa omaa käsitystäni kauneudesta ja tyylistä. Nykyään saan.

Vierailija
17/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein naiset puhkeavat kukkaan päästyään eroon huonosta aviomiehestä. Samoin lesket muuttuvat silmissä, kun pitkään sairaana tai dementoituneena olleesta miehestä pääsee eroon.

Vierailija
18/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa mies paheksui vaatteisiin käyttämääni rahaa, joka oli oikeasti hyvin pieni. Kun en viitsinyt kuunnella sitä nalkutusta, ostin sitten vaatteita, jotka sopivat lähes joka tilanteeseen. Suomeksi sanottuna pukeuduin tylsästi ja värittömäksi. Nyt kukaan ei valita, jos ostan uuden puseron olipa se mitä mallia tai väriä tahansa.

Vierailija
19/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella pinnallinen ajattelutapa. Maailman kauneimpia naisiakin petetään. Ongelma on sen pettäjän, jos ei tahdo olla suhteessa kukaan ei pakota.

Vierailija
20/53 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen aikana ei ollut varaa pukeutua kunnolla, olen aina mielelläni panostanut laatuun ettei tarvitse aina olla vaatekaupoissa pyörimässä. Sanomistahan siitä tietysti tuli eikä ihan tapettiinkaan olisi viitsinyt pukeutua vaikka sitä kai edellytettiin. Erottuani saatoin taas pukeutua kunnolla, jos joku vaate nyt sattuu olemaan jonkun mielestä seksikäs niin se on katsojan silmässä.