Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette saaneet pidettyä couperosan aisoissa?

Vierailija
29.08.2018 |

Itse 34v, tosi herkkä vaalea ja punakka iho. En polta, en ota aurinkoa enkä pahemmin alkoholia, ja välttelen saunaa. Auringossa makaaminen olisikin yhtä turhan kanssa kun ei aurinko tartu, polttaa vaan 😁 Päivävoiteena käytän cc-voidetta ja ihonhoitoon apteekin kosmetiikkasarjoja kuivalle ja herkälle iholle; Aco Nuxe Avene yms. Silti tuntuu että poskipäiden couperosa vaan pahenee vanhetessa!
Onko jotain keinoja couperoosaan vai onko edessä kirkuvanpunainen vanhuusnaama...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siihen ei vaikuta yhtään mikään. Couperosa on aina samanlainen tekipä mitä vaan, käyttipä mitä tuotteita tahansa. Tavallaan hyvä näin, eipä tarvitse siitä stressata vaan meikata vaan punanaama piiloon joka aamu. 

(Tuota couperosaahan on kahta tyyppiä, kylmä ja kuuma couperosa. Kylmä on tällainen kin minulla, joka ei reagoi mihinkään ulkoiseen, ei myös ravintoon. Tähän ei käytännössä auta mikään hoidot tai voiteet. Kuuma, reaktiivinen couperosa taas ärtyilee väärästä ravinnosta, auringosta, monista voiteista, ja silloin toki voi auttaa ihoa ärsyttävien asioiden välttely)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla