Uskovaiset perheet: saako teidän nuoret kulkea samalla tavalla kuin ei-uskovat?
Ymmärrän että jotkut eivät käytä alkoholia eikä esim harrasta seksiä ennen avioliittoa, mutta haittaako jos kaverit juo tai seurustelee? Vai pitääkö boikotoida sellaisia tilaisuuksia, missä tuollaisia ruokottomuuksia voi tapahtua?
Kommentit (8)
Minä en ainakaan saanut, silloin kun olin teini. Istuin illat yksin kotona ja mietin hukkaan valunutta nuoruuttani. Olin yksinäinen ja masentunut. En saanut valita kavereitani, joten olin yksin. Sain sosiaalisten tilanteiden pelon, josta kärsin vieläkin näin aikuisena.
Minä en halunnut nuorena viettää aikaani kännibileissä. Vanhempien mielestä olisi pitänyt mennä. Valittivat, että uskoni tekee ihan hulluksi. Vaikka olin uskis, niin ilman uskoanikaan en olisi niihin kännäysbileisiin halunnut.
En saanut nuorena mennä. Olin kaikki illat ja viikonloput kotona. Kouluajoilta ei ole jäänyt yhtään kaveria. Eipä ole ihme.
En minä aio noita kahlita mihinkään, vaikka eivät vielä siinä menoiässä ole. Toki kaikille nuorille on fiksua olla pidättäytymästä päihteistä tai holtittomasta muustakaan käytöksestä. Emt. Toivon, et tekevät fiksuja ratkaisuja elämässä, mut en omista lapsiani ja haluan, että saavat myös nauttia elämästä!
Eivät missään nimessä. Tytöt pukeutuvat huorahtavasti napapaitoihin nuorten keskiviikkoon ja vain anaaliyhdyntä on sallittu ennen avioliittoa.
En saanut nuorena kulkea puoli 9:n jälkeen muutoin kuin kirkon tilaisuuksissa niin kauan kun olin alle 18-vuotias.
Sain mennä. Tottakai olisivat toivoneet,että vähempikin lentäminen ois riittänyt,mutta eivät estäneet. Emme nyt mitään räävitöntä peliä pidetty,ihan normi meininkiä. Hyvin nuorena lähdimme "maailmalle" ja perustimme perheet. Uskovista vanhemmista ei pahaa sanottavaa, koti oli turvallinen.
Eiks ketään uskiksia paikalla?