Miksei Suomessa keksitä mitään TV-formaattia ikinä?
Niin kuin vaikka Tanssii tähtien kanssa, Big Brother tai moni muu jota Suomessakin pyörii TVssä koko ajan.
Tuntuu, ettei siinä mikään varsinainen nero tarvitse olla useinkaan. Suomalaiset elokuvathan on suoraan sanottuna ala-arvoisia, mutta ettei edes näissä. Noitahan on keksitty Hollannissa ja Ruotsissa jne.
Kommentit (28)
Putous? Duudsonit tuli taloon?
Jälkimmäistähän yritettiin myydä Amerikkaan mutta eivät päässeet yhteisymmärrykseen.
Teatteri ei ole mitään muuta kuin perverssien homostelua kulissien takana ja nuorten ihmisten seksuaalista ahdistelua.
On keksitty ja myyty formaatteja. Mm. Putous.
Kuten kaikki tuotekehitystyö, myös tv-formaatin kehittäminen on kallista ja pitkäjänteistä työtä. Ehkä junttisuomalainen ei kykene siihen? Toisaalta esim. aivojen kuvantamistutkimuksessa, aivosyöpien hoidossa ja geenitutkimuksessa olemme maailman huippumaa.
Se on arvostuksesta kiinni, mitä täällä tehdään. Nykyhallitus haluaa että koodataan, mutta viis käytettävyydestä, palvelujen laadusta tai koulutuksesta, kunhan nyt niin saatanasti koodataan syntymästä alkaen.
Ja tehdään päätöksiä, jotka perutaan viikon päästä perustuslain vastaisina, kalliina, huonoina.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, ettei siinä mikään varsinainen nero tarvitse olla useinkaan.
Montako olet itse ideoinut?
Onhan meillä Salkkarit johon kaikki nykyaikainen saippuaooppera perustuu kuten Kauniit ja rohkeat.
Ja joka muuta väittää on kateellinen hateri.
Vierailija kirjoitti:
Onhan meillä Salkkarit johon kaikki nykyaikainen saippuaooppera perustuu kuten Kauniit ja rohkeat.
Salkkarit 😂😂😂kotimainen ja sen kyllä huomaa..🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, tuo vakiokommentti, no mikset tee itse?
Siksi ettei taidot riitä koska en ole alalla. Ne jotka alalla ovat, heillä tulisi taitoa olla kehittää jotain hyvää.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Posse, DTT, duudsonit, putous
Paskat noita missään ole esitetty.
Poliisit? Joo, Cops on lopetettukin jo aikoja sitten esim. First 48 on tuosta variaatio jota Suomessakin tulee. Hyvin tummaa väkeä siellä pahojen poikien puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, tuo vakiokommentti, no mikset tee itse?
Siksi ettei taidot riitä koska en ole alalla. Ne jotka alalla ovat, heillä tulisi taitoa olla kehittää jotain hyvää.
T. Eri
Tosiaan kyllä siinä muutama miljoona olisi ihan kelle vaan ja varsinkin niille jotka ovat alalla. Ei vaan suju.
Vierailija kirjoitti:
Salatut elämät on formaatti, vaikka wikipedia muuta väittää
https://www.is.fi/viihde/art-2000000706781.html
t. kateellinen hateri
Far Out, eka suomalainen myyty formaatti. Vai sanoisinko eeka, heh heh.
Koska Suomi ei ole mikään kulttuurin ja teatterin luvattu maa. Täältä tulee vain jotain viiltelyheviä, neegeriräppiä ja elokuvat on jotain Turhapuroperseilyä. Olemme metsästäjä-keräilijä-käsityöläisiä ja viikinkien jälkeläisiä, emmekä mitään sirkuspellejä.