Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksilapsiset, miten kierrätätte lapsellenne pieneksi jääneet vaatteet? Tai perheet joissa toinen lapsi on tyttö ja toinen poika.

Vierailija
28.08.2018 |

Ostatteko yleensä uutena hänelle vaatteet kaupasta, toppapuvut, välikausipuvut, perusvaatteet....?

Miten kierrätätte lapselle pieneksi jääneet vaatteet jos hänellä ei ole pienempää sisarusta jolle antaa vaatteita? Tai jos pojan vaatteet ei käy tytölle tai tytön vaatteet pojalle.

Onko lähisuvussasi tai kavereillasi lapsia joille voit antaa vaatteet vai myytkö kirpparilla? Vai vietkö vain kierrätykseen?

Mitä teet lapsellesi pieneksi jääneille vaatteille?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi laitoin isoon säkkiin ja annoin eteenpäin torin kautta. En jaksa vaivautua kirpputorille viemään. Ostan itse aina uusia vaatteita lapselleni. Joskus saan myös ystäviltäni joilla jäänyt lasten vaatteet pieniksi.

Vierailija
2/12 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn tutuille, joilla nuorempia / pienempikokoisia lapsia, tai vien kirppikselle myyntiin ja UFF:n laatikkoon tms. ne mitä ei viitsi myydä. Suurimmaksi osaksi on ostettu uutena, jonkin verran jotain täsmäostoja joskus tehnyt tutuilta, joilla isompia lapsia tai kirppiksiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin kirppareilla vaihtuu lastenvaatteet nopeasti 😉 Meillä lapsetsen verran isolla ikäerolla että vaatteita ei ole järkevää säästä, koska tilat eivät riitä. Itse en jaksa paljon myydä (parhaimmat tietysti) kun aikaa menee siihenkin että kuvaa ja tekee ilmoitukset eli lahjoitan hope, uff yms.

Alet ja kirpparit kannataa hyödyntää hankinnoissa.

Vierailija
4/12 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan uutena ja hyväkuntoiset myyn Torilla ja risat olen vienyt mm. kaupan kierrätyslaatikkoon. Sinne saa laittaa huonokuntoistakin ja rikkinäisiä. Yhdessä kaupassa saa siitä 15% alekupongin. Lähisuvussani ei ole kellään lapsia eikä kavereillani.

Vierailija
5/12 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lähes kaikki uutena. Ja koska vaatetta on paljon, ne jäävät pieniksi hyväkuntoisina. Myyn Torissa sekä eri itsepalvelukirppiksillä. Kauppa käy, MUTTA vain kun hinnat tosi kohtuulliset. Nykyään ei edes merkkivaatteista makseta kauheita summia. Harmi näin myyjän näkökulmasta, mutta minkäs teet. Jostain syystä aina jotain jää myymättä, vaikka olisivat ihan siistejä. Ne lähtevät itänaapuriin hyväntekeväisyysjärjestöjen kautta.

Vierailija
6/12 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan alesta ja usa/uk netistä uutena.

Myyn myyntikelpoiset eteenpäin huutonetissä.

Lapseni on tuttavaporukan nuorin. Tai nyt ilmaantui sukuun vauva, mutta ikäeroa on 10v eli en ole edes tarjonnut josko haluavat kasvuvaraa :)

Ei meille paljoa tule serkun vanhojakaan, ovat jo valmiiksi pieniä joten olen sanonut ei-kiitos.

Vierailija
7/12 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, varmaan ihan samalla tavalla kun siinä kaksilapsisessakin perheessä nuoremman jälkeen?

Vierailija
8/12 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, varmaan ihan samalla tavalla kun siinä kaksilapsisessakin perheessä nuoremman jälkeen?

Eli miten? Jokaisella on kuitenkin oma tapansa kierrättää. Ap

Vierailija
9/12 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antanut joitakin vaatteita kavereille joilla pienempiä lapsia ja osan laittanut sitten vaan Uffin kierrätykseen. En oo jaksanu ruveta myymään missään kirppareilla. Ja uutena ostetaan yleensä vaatteet mutta ei mitään kalliita merkkivaatteita. Ap

Vierailija
10/12 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai ne tyttö sekä poikalapset voi samojaki käyttää? Chill

Vierailija
11/12 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö 9v, tyttö 7v, poika 5v poika 2v ja tyttö 5kk.

Ulkovaatteet ja kengät ostan aina uutena kaikille. Sisävaatteet on lähes kaikki kirppareilta. En kierrätä mitään lapselta toiselle.

Myyn kaikki kirpparilla. Otan viikon kirpppispöydän n. 5-8 kertaa vuodessa, on sen verran hyvää tavaraa että menee aina kaikki.

Vierailija
12/12 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lähes kaiken uutena, sillä alaluokkalaiselle pojalle on vaikea löytää kivoja vaatteita käytettynä.

Annan vaatteet Hopelle käytön jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme