Jussi Niinistön pöhköily edistää kasvisruokailun suosiota
Tekee aika selväksi kuinka ääliöitä fanaattisesti lihansyönti-ideologiaa ajavat ovat. Ihan sekasyöjänä tämän sanon. Jos aiemmin jotkin kasvissyöjien kotkotukset ärsyttivätkin niin ne eivät ole mitään lihansyöntiurpoilijoiden pöllöilyn rinnalla.
Kommentit (13)
Suomi - ainoa maa maailmassa, jossa ihmiset katsovat netistä, mitä kuuluu syödä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Vihreiden pöhköily?
Mikä fiksaatio sulla on vihreisiin? Mitä ne tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka on vihreää.
Eipä kiinnosta viherpiipertäjien öyhötykset. Syön lihaa entiseen malliin.
Totta. Minä olen sekasyöjä, mutta päätin aloittaa lihattoman lokakuun nyt, kun puolustusministerimme kehtasi tuoda "huolensa" esiin.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Minä olen sekasyöjä, mutta päätin aloittaa lihattoman lokakuun nyt, kun puolustusministerimme kehtasi tuoda "huolensa" esiin.
Miksi pitää kommentoida noinkin ilmeisellä valeella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kommentoida noinkin ilmeisellä valeella?
Mun mielestä ihan hyvä kannanotto, saman päätin minäkin. Miksei lihaton lokakuu voisi olla vaikka lihaton syys- JA lokakuu? :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät tätä fasismia kannattaa.
Puhe oli kai pelkkien vihannesten syömisestä,muutenhan hiilihydraatteja on vain kasvikunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönasse! Esimerkiksi tasavallan presidentti Sauli Niinistö syö lihaa vain kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönasse! Esimerkiksi tasavallan presidentti Sauli Niinistö syö lihaa vain kerran viikossa.
Tietääkseni hän ei vaadi muilta samaa.
Ei oikeastaan, pikemminkin tämä tyhjä kohu osoittaa ettei mm. medialla ole mitään suhteellisuudentajua eli tajua siitä mikä oikeasti on suomelle tärkeää ja toisaalta sen että turhaakin turhemmat poliitikot koittavat ratsastaa tälläkin tärkeällä asialla jatkoon.
Fakta on kuitenkin se että jos armeija määrätään syömään kasvisruokaa niin sitten se ei tule olemaan hienojen ravintoloiden hifistelyannoksia vaan sitä halvinta soijasotkua mitä tukusta löytyy. Siksi on aika turha argumentoida että on muitakin kasviksia kuin soija tai porkkanat tai kukkakaalit koska varusmies näkee noita kalliimpia kasviksia ihan yhtä usein lautasellaan kuin sisäfilepihvin.