Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies harrastaa?

Vierailija
28.08.2018 |

Yhden kokonaisen illan ja sen lisäksi vielä vähintään kolme kertaa viikossa 2-3 tuntia illasta urheilua, niin onko minulta kohtuutonta sanoa, että et ala nyt treenaamaan kilpailuja varten? Mies valitti, kun lähdin illalla puolen tunnin kävelylle ja hän joutui jäämään laittamaan lapsia nukkumaan. Ainut oma aikani oli tuo puoli tuntia. Masentuukohan mieheni, jos estän hänen sinällään kannatettavan liikunnan harrastamisen muutamista kilpailemiseksi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä suostut moiseen?

Itse eroaisin. Miestä ei selvästikään kiinnosta perhe-elämä piirun vertaa. Parempia on saatavilla.

Vierailija
22/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailen koko ajan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse eroaisin. Miestä ei selvästikään kiinnosta perhe-elämä piirun vertaa. Parempia on saatavilla.

Niin, eihän sitä yksin voi olla.

Vierailija
24/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän sitä yksin voi olla.

Voihan sitä yksinkin olla. Ap vain vaikuttaa ihmiseltä joka ei sitä halua, kun suostuu parisuhteessaan kynnysmatoksi.

/21

Vierailija
25/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita paperille miehen osuus hoitovastuusta, ja sano että näissä puitteissa. Ei tuollaista päätöstä tehdä yksipuolisesti, jos ollaan perhe.

Onko miehellä myös oikeus sanella esimerkiksi maksimiaika, jonka vaimo saa siivota viikossa? Esimerkiksi 3 h. Jos menee tämän yli, se on vaimon oma päätös ja vaimon omaa aikaa.

Vierailija
26/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Saisi mun puolesta harrastaa mutta treenit sitten silloin kun lapset nukkuu. 

Mun mies käy salilla 4-5 kertaa viikossa ja harrastaa lisäksi potkunyrkkeilyä ja lenkkeilyä, ajoittaa nämä kuitenkin niin että kun minä olen kotona niin hän on myös kotona kanssani. 

Mies on työtön vai vuorotöissä? Vai miten muuten tuo on mahdollista. 

Vierailija
27/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti eroaisit. Teitä on aika monta jotka samantien nykyään ensimmäisenä eroavat. Helvettiin lapset ja niiden kehitys kunhan itse olen onnellinen. Tässä mitään kannata parantaa tilannetta, lusikat jakoon vaan. 

Vierailija
28/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa siivota oman osuutensa. Siivous ei ole harrastukseni, eikä mikään muukaan kotityö! Lapsia täytyy viedä harrastuksiin, joten ei tule jäämään paljoa oma aikaa kohta, kun molemmat käyvät töissä. Miehellä on päivätyö ja minulla kaksivuoro, jossa aamua, iltaa ja viikonloppuja.

ap

Vierailija
29/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti eroaisit. Teitä on aika monta jotka samantien nykyään ensimmäisenä eroavat. Helvettiin lapset ja niiden kehitys kunhan itse olen onnellinen. Tässä mitään kannata parantaa tilannetta, lusikat jakoon vaan. 

Niimpä. Luojan kiitos ihmiset ovat vihdoin ymmärtäneet että jokainen on viimekädessä vastuussa omasta onnellisuudestaan. Ja että vaihtamalla usein paranee.

Lapsillekin huomattavasti parempi eroperheessä kuin vankeina kulissiperheessä, jossa äiti katkeroituu isän itsekkyyden alla ja jossa vanhemmat luulevat, etteivät lapset huomaa mitään ja siten voivat hyvin.

/21

Vierailija
30/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Luojan kiitos ihmiset ovat vihdoin ymmärtäneet että jokainen on viimekädessä vastuussa omasta onnellisuudestaan. Ja että vaihtamalla usein paranee.

Lapsillekin huomattavasti parempi eroperheessä kuin vankeina kulissiperheessä, jossa äiti katkeroituu isän itsekkyyden alla ja jossa vanhemmat luulevat, etteivät lapset huomaa mitään ja siten voivat hyvin.

/21

Harmi, että tutkimusten mukaan sen perheen pitää olla TODELLA paska, väkivaltaisuutta, alkoholiongelmaa tms että lasten takia kannattaisi erota. Se että mies harrastaa liikaa ei vielä kovin pätevä syy eroon ole tältä kannalta. 

Vierailija
31/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/21

Harmi, että tutkimusten mukaan sen perheen pitää olla TODELLA paska, väkivaltaisuutta, alkoholiongelmaa tms että lasten takia kannattaisi erota. Se että mies harrastaa liikaa ei vielä kovin pätevä syy eroon ole tältä kannalta. 

Tähän tutkimukseen linkki, kiitos.

Todellisuudessa lapset kärsivät jo jatkuvasta, kireästä tunnelmasta. Joka esim. ap:n tapauksessa syntyy miehen täydellisestä piittaamattomuudesta perhettään kohtaan. Ja siitä että ap on yksin vetovastuussa. Ero vireille vaan niin kaikki voittavat.

/21

Vierailija
32/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Saisi mun puolesta harrastaa mutta treenit sitten silloin kun lapset nukkuu. 

Mun mies käy salilla 4-5 kertaa viikossa ja harrastaa lisäksi potkunyrkkeilyä ja lenkkeilyä, ajoittaa nämä kuitenkin niin että kun minä olen kotona niin hän on myös kotona kanssani. 

Mies on työtön vai vuorotöissä? Vai miten muuten tuo on mahdollista. 

Opiskelija ja osa-aikatöissä. Herää arkiaamuisin kuudelta ja laittaa meille aamupalan sillä välin kun olen suihkussa (oma aloite, haluaa aloittaa päivän yhdessä <3), kun lähden töihin niin hän menee salille ja siitä sitten luennoille jos on. 

Vierailija
33/33 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/21

Tähän tutkimukseen linkki, kiitos.

Todellisuudessa lapset kärsivät jo jatkuvasta, kireästä tunnelmasta. Joka esim. ap:n tapauksessa syntyy miehen täydellisestä piittaamattomuudesta perhettään kohtaan. Ja siitä että ap on yksin vetovastuussa. Ero vireille vaan niin kaikki voittavat.

/21

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/09/25/lapsi-ei-unohda-vanhempiensa-e…

Saat itse etsiä tuon wallersteinin tutkimuksen. Tästä oli joskus tällä palstalla pitkäkin keskustelu jossa sitä ruodittiin läpi. Toki yksinhuoltajuus on suunnilleen parasta mitä lapselle voi tapahtua jos palstaväkeä kuunneltaisiin.