Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä muotivillityksistä tai pukeutumistyyleistä et enää millään jaksa kiinnostua?

Vierailija
28.08.2018 |

Siis edes katsomaan muiden päällä? Mitä näkee liikaa ja mitä ei koskaan toteuteta hyvin?

Kaikista pahin on ehkä tämä mustat leggingsit tai kapeat "farkut" (jotka on 80% elastaania), toppi/t-paita ja "takkina" sellainen naurettavan lyhyt vihreä/viininpunainen tai musta bomber tai vaihtoehtoisesti 20€ keinonahkainen nahkatakin irvikuva. Jalassa ehkä ne linttaan astutut Superstarit ja naamalla kaksi kokoa liian suuret lentäjälasit.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitifarkut ysäriltä, donitsiponnarit, ylisuuret paidat. Ylipäänsä kaikenlainen ysäri ja 2000-luvun alku. Ei kiitos.

Ei koske Grunge-tyyliä tosin.

Vierailija
82/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten laatikonmalliset yläosat. Ei löydy taaskaan talveksi villakangastakkia, veikkaisin. Vartalonmyötäisempi sopii mulle paljon paremmin ja sopis kyllä monelle kauniille nuoremmallekin naiselle.

Kyllä minä olen nähnyt ihan paljonkin vähemmän laatikkomaisia villakangastakkeja, ei kaikki merkit tarjoa vain oversize-trendiä. Esim. Marellalta löytyy, Andiatalta, Max & Co:lla on ihana punainen... lempimerkilläni Jigsawlla on useita. Zarankin sivuilla oli pari. 

Itseäni kyllä miellyttää tällä hetkellä vähän isommat cocoon-mallit, niihin mahtuu allekin enemmän vaatetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla oli olkatoppaukset ja lepakkohihat.  Toivottavasti kummatkaan ei enää ikinä tule muotiin.  Enkä suuresti kaipaa farkkuhaalareitakaan. 

Permikset sais kyllä tulla uudestaan muotiin.  Ennen kuin kampaajat kokonaan unohtaa, miten niitä tehdään.  Monelle suomalaiselle luirutukalle sopisi paremmin ryhdikäs kampaus, mikä onnistuu vain permanenttipohjaan.  Afropermikset kylläkin saisi unohtua lopullisesti.

Nykymuodissa mua kyllästyttää jo nuo iänikuiset huiviviritykset. 

Vierailija
84/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muoti on mielenkiintoista, seuraan sitä koska olen alalla. Hmmm inhokkeja..

Ehkä liialiinen trendien seuraaminen, ei ole mitään omaa siinä tyylissä vaan kopioidaan kaikki Kardashaneilta ja blogeista. Eri tyylien sekoittaminen on paljon mielenkiintoisempaa.

Rakastan Lontoota kun jengi pukeutuu siellä niin rohkeasti ja käyttää värejä.

Mä käytän värejä, en kuitenkaan pellehermanni-tyylisesti. Saa muuten pitkiä katseita, oon huomannut. Mutta itsevarmasti mennään vaan.

Todellako? Onko tää joku suomalainen juttu? Kysyn koska en asu Suomessa ja käytän värejä eikä kukaan koskaan ole katsonut pitkään (ainakaan sen takia :-P) Minusta on ihanaa että keltainen on muodissa koska kaupoissa on keltaisia vaatteita. 

Vierailija
85/106 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki farkkumallit ovat ainakin olleet pitkään IN, mikä on tietysti ihan hyvä niin useimmille löytyy jokin sopiva malli.

Vierailija
86/106 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan elegantteja A-mallisia takkeja jotka peittävät takapuolen ja mielellään reiden puoleenväliin. Nykytakit ovat joko liian laatikkomallisia tai liian lyhyitä.

Vierailija
87/106 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli on hyvä silloin kun se on syntynyt kantajansa tarpeista. Jopa trenssi ja lenkkarit näyttävät hyvältä kiireisellä nykkiläisellä muijalla juoksujalkaa matkalla metroon. Mutta naurettavalta jossain mikkelissä marraskuisessa lumisohjossa.

Vierailija
88/106 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti enemmän regular fit, lyhyttä farkkua tai bootcuttia. Vaihtelua ja omaperäisyyttä. Ei niitä saakelin pillifarkkuja oikeasti jaksa enää katsella. Pukeutukaa niin kuin naiset sitten sukkahousuihin, mutta jos teillä on farkut niin ne saisi olla housut eikä makkaran kuoret.

T. Mies

Älä jaksa. Ikää herralla on..50v?? :D

Sinun asuinkuntasi on ehkä Pihtipudas? Lähes kaikkialla muualla sisäistetään jo, että mm. bootcut on siistiä ja in, pihtiputaalla vedetään leggingseissä forever.

Näin muuten on. Bootcut on tulossa takaisin, vain Suomessa kuljetaan pilleissä.

Tota bootcutin paluuta on täälläkin hoettu jo vaikka kuinka kauan ja silti naisilla näkee jalassa vaan niitä pillifarkkuja. Ja en asu Pihtiputaalla.

Ei enää bootcuteja, pliis. 

Terv. lyhyt ja pyöreä nainen, jota nämä "pidentävät" ja "hoikentavat" bootcutit vain tanakoittavat entisestään.

Sun jalkojas pidentää just se mikä on muodissa ts. mitä joku asiantuntija sattuu sanomaan. Pillit vasta tyhmältä näyttää pyöreät ja lyhytjalkaisen päällä. Ihan kuin jäätelötötteröä katselisi.

Pikkasen levenevät tasoittaa kehoa.

Ja sille, joka väitti pillejä klassikoiksi. Ei ne ole. Suorat mallit ovat klassikkoja, esim. 501:set. Klassikko tarkoittaa että ovat aina muodissa.

Ei TODELLAKAAN tasoita, vaan saavat ainakin minut näyttämään ihan joka puolelta leveältä ja tanakalta, niin kuin minut olisi laitettu puristimeen housuineni. Ylipäätään inhoan sitä, että pyöreille tarjotaan ainoina toimivina vaihtoehtoina juuri näitä bootcuteja ja tunikaa hoikentavina vaihtoehtoina, kun minun tapauksessani nämä molemmat vaihtoehdot korostavat vain lyhyyttäni ja tanakkuuttani. 

Nimenomaan. Kaupungilla kun näkee toisinaan 2000-luvun alkuun jämähtäneitä tanakoita venäläisnaisia, joilla bootcutit niin silloin muistaa että miten pahalta ne näyttivät ja miten paljon ne tukevoittavat. Jalat näyttää aivan tukeilta ja pylly isolta ja löysältä.

Vierailija
89/106 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaamittaiset trumpettilahkeiset housut on ehkä rumin malli koskaan.

Vierailija
90/106 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- makkarankuorityyli. Minusta se on vaan niin nolo oli ihminen sitten timmi tai ei! Siis tiukka paita, tiukat housut tai tiukka makkaramekko. Siihen sitten jotkut kengät ja käsilaukku ja päälle TIUKKA ja mahdollisimman lyhyt takki. Se on jotenkin niin persoonatonta, kun ainoa viesti mitä vaatetus tuntuu kertovan on KATSOHAN TÄTÄ MAKKARANKUOREEN VERHOTTUA RUHOANI

- tylsä "tyylikäs" bloggaritäti: ne "huikeat" korkkarit, kireät farkut ja paitapusero, jonka etuhelma on "huolimattomasti" työnnetty edestä farkkujen kauluksen alle. Kaikki halpaa massatuotantoa Aasiasta ja siihen sitten kallis merkkilaukku jota kannetaan vaikean näköisesti ja joka asetellaan pöydälle kun mennään dinnerille. Usein se on "clutch", maailman epäkäytännöllisin laukku, koska hei! Eihän naiset tarvitse kuin yhden käden!

- "harrastan muotia ja olen kiinnostunut designista" täti. Marimekko, Nanso, Kånken, Gerry Weber, Marimekko, raita vinoon, pystyyn ja vaakaan, iso kukka! väriä ja "tyylikkään graafisen musta-valkoista" ja retroa

Vierailija
91/106 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bomber-jackets, ne myrkynvihreät, yli 30-vuotiailla.

Vierailija
92/106 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa ysäriltä

salihousuja

spencer-puvuntakkia miehelle (lyhyt jakku)

Simo tässä vaatehuoneelta päivää: nyt vain 99 tää tyylikäs "silkkipusakka" ja tämän voit panna hääjuhliin värikkäiden salihousujen kanssa

Vierailija
93/106 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muoti on mielenkiintoista, seuraan sitä koska olen alalla. Hmmm inhokkeja..

Ehkä liialiinen trendien seuraaminen, ei ole mitään omaa siinä tyylissä vaan kopioidaan kaikki Kardashaneilta ja blogeista. Eri tyylien sekoittaminen on paljon mielenkiintoisempaa.

Rakastan Lontoota kun jengi pukeutuu siellä niin rohkeasti ja käyttää värejä.

Mä käytän värejä, en kuitenkaan pellehermanni-tyylisesti. Saa muuten pitkiä katseita, oon huomannut. Mutta itsevarmasti mennään vaan.

Eiköhän ne katseet ole omassa mielessäsi. Pukeudun usein todella värikkäästi ja saan kehuja ja kommentteja "en minä vaan uskaltaisi" mutta se on vain mukavaa.

Vierailija
94/106 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyesterista tehdyt liehuvat "takit", joita yhdessä välissä oli tosi paljon. Niitä ei saa kiinni, niillä ei ole mitään funktiota ja ne ovat todella rumia ilman vuorta. Kävellessä saumat ja roikkuvat taskut vaan sojottaa silmiin sieltä sisäpuolelta.

Vierailija
95/106 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bomber-jackets, ne myrkynvihreät, yli 30-vuotiailla.

Aivan hirveitä ne muotiversiot niistä. Ei juurikaan vuorta, ja slim fit.

Alkuperäinen muhkea on omalla tavallaan hieno. https://bamfstyle.files.wordpress.com/2017/11/hunter80-cl1-jkt21.jpg

Vierailija
96/106 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsivillitys on naurettava! Muhkeat hämisripset muuttavat kasvojen mittasuhteita, yök. Samoin huulivillitys... Anna mun kaikki kestää! Kuka keksi, että kädellisten kiimaisia sukuelimiä muistuttavat huulet ovat kauniit?

Vierailija
97/106 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut. Sekä muutkin kuin numeroa tai paria liian pienet vaatteet. Ei vain enää jaksa sitä.

Vierailija
98/106 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ysärin naruolkainmekot, ribbipoolot ja palikkakorot ei iske, mutta sen sijaan salaa toivon että grungemuoti palaisi. Ylipäätään toivon että jonkin sortin hällä väliä -asenne tulisi nykynuorillekkin mahdolliseksi. Kaikki on niin ulkonäkökeskeisiä ja sliipattuja ja haaveillaan vain jostain ankkahuulista ja tekotakapuolista.

Ylipäätään nuorisokulttuuri oli ysärillä mielenkiintoisempaa. Meillä oli Jyrki ja Lista, uutta musiikkia ja juontajat joilla oli jotain sanottavaa siitä. Radiossa hyviä sketsisarjoja kuten Leila ja Annukka tai Se Räkkärimarketin myyjä. Nykynuorille on vaan tositv:tä. Säälittää melkein.

90-luvun teininä olen samaa mieltä. Niin mukavan huoleton ja luonnollinen oli nuorison tyyli eikä tarvinnut näyttää joltain glamourmallilta.

11v tytär kysyi kasiluokan koulukuvastani että etkö sie äiti ehtinyt meikata aamulla kun tuo kuva otettiin? .D Miula on siis kuvassa ripsari & puuteri, normaali ysärin arkimeikki.

Vierailija
99/106 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PILOTTITAKKI ! Ysärinuorena yhdistän ne natseihin.

Vierailija
100/106 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slimmit collegehousut on tosi ällöt miehillä haaruksista jotenkin pussilla kuin haaremihousut. Ei sovi suomalaiseen vartalotyyppiin yhtään. Tietyt "trendityypit" käyttää näitä.