Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet, kiihkeät suhteet

Vierailija
27.08.2018 |

Ne, joita ihmiset muistelee vielä vuosienkin päästä. Eivät johda mihinkään, mutta kuumottaa ajatellakin...

Minkälaisia kokemuksia teillä on?

Itselläni 22:sena 5 vuoden teineinä alkaneen suhteen ja eron jälkeen kohtasin kolmekymppisen miehen, jonka kanssa harrastettiin seksiä parhaimmillaan 10 kertaa päivässä. Mies oli selvästi seksiriippuvainen ja halusi aina lähetyssaarnaajaa, mutta mua se ei häirinnyt ollenkaan... päinvaistoin.
Tutustuminen muuten jäi vähäiseksi. Kerran käytiin miehen vanhemmilla kylässä ja kerran mun kotona. Harrastuksia tai yhteisiä kavereita ei oikein ehtinyt muodostua. Suhde loppui siihen kun sain opiskelupaikan kauempaa ja mies puolestaan työpaikan läheltä. Kerran hän kävi luonani ja viestieltiin ja pari kertaa soiteltiin. Se vain loppui n. 2kk jälkeen. En ole osannut mennä tapaamaan häntä vaikka käyn kotonani aika lähellä hänen nykyistä kotiaan.
Vaikka mitään riitaa ei ollut ja ajattelin että se oli vain salamasuhde, joskus silti kaipaan häntä ja aina kun panettaa, hän oli loistava ja sain orgasmeja sarjoissa. Muutaman kerran ollaan nähty kaupassa ja aina juttu luistaa, mutta joka kerta se jää siihen small talkiin, enkä tiedä hänen nykyisestä elämäntilanteesta mitään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Me pantiin myös niinkuin kanit mut tää mies häippäs maisemista 2 viikon jälkeen. Ei oo koskaan selvinnyt miks. Ehkä se oli vaan playeri. Siltikin se mies, se seksi ja ne orkut ei unohdu ikinä.....

Vierailija
2/17 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin alkaa säälittämään toi ap:n ja sen miehen "kohtalo" Tapaillaan ja pannaan kaks kuukautta sit vaan ei enää pidetä yhteyttä... No näin käy joskus. Itellä ei oo kokemusta mutta lähipiirissä on tota tapahtunut. Ap:lle ajatus, jos näät sen miehen vielä kaupassa tai missä vaan kysy - mikä teidän jutulle kävi?.... Kirjotuksesta päätellen se suhteen päätös taitaa vielä ajatuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin häissä vieraana ja siemailin boolia. Kiinnitin huomioni yhteen mieheen joka saapui yksin paikalle. Hän ei ollut mitenkään erityisen komea, mutta jokin hänessä viehätti. Hänkin huomasi minut ja vinkkasi silmää. Tuntui, että pikku huppelissa mekkoni alla alkoi kihisemään ja tuli tosi kuuma. Orkesteri soitti ja mies tuli hakemaan. Hän oli aivan loistava tanssittaja, en tiennyt enää miten jalkani menivät, soljuin vain käsivarsillaan. Tunsin miehen erektion ja jo kesken tanssin hän suuteli minua. Jatkoimme loppuun ja sitten oli pakko lähteä ulos. Päädyimme suudellen seurantalon takapihalle puskien taakse, jonne mies kellisti minut ja naimme. Se oli nopea, mutta niin ihana ja kiihkeä yhdyntä. Olimme kumpikin niin latautuneita ja vähän humalassa. Hämmentävintä oli, kun sitten menimme eri teitä vessoihin siistiytymään, en löytänyt häntä enää sen jälkeen. Hän katosi vessaan, karkasi ikkunasta? Yritin kysellä ihmisiltä, mutta kukaan ei ollut nähnyt häntä. Jälkeenpäinkin kyselin, enkä tiedä edelleenkään mitä tapahtui. Hän kertoi vain etunimensä, enkä ole löytänyt häntä somesta, enkä muualtakaan netistä. Ehkä hän oli kuokkavieras tai jotain...?

Voiko tuota suhteeksi sanoa? Ei oikein, mutta ikävä ja unohtumaton muisto jäi. 

Vierailija
4/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvän tähen... älä nyt tollasta miestä ikävöi. Se halus susta vaan sulan hattuunsa. Panna nättiä naista ja kehuskelee kavereillensa

Vierailija
5/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvän tähen... älä nyt tollasta miestä ikävöi. Se halus susta vaan sulan hattuunsa. Panna nättiä naista ja kehuskelee kavereillensa

Voi toki noinkin olla. Kaikki ne hänen eleet ja otteet ei vaan jotenkin sovi yhteen tuon teorian kanssa... 

Vierailija
6/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä minut pokasi uimarannalta siinä nelissä kymmenissä oleva mies. Keskustelu sujui oikein mukavasti, ja kun hän pyysi minua purjeveneelleen, niin seikkailunhaluisena tyttönä lähdin. Seksiksihän se sitten meni. Hän oli itsevarmin tyyppi, jonka olen koskaan tavannut, sängyssä jopa pikkuisen alistava. Oli ylempää keskijohtoa Keilaniemessa. Hänelle antautuminen sai minut tuntemaan itseni todella naiseksi ja halutuksi. Koko juttu oli todella hämmentävä, koska en ole koskaan pitänyt itseäni minään alistuvana naisena. Meillä oli parin viikon kiihkeä kesäinen veneenkansisuhde. Hän olisi halunnut minusta pitempiaikaisen rakastajan, mutta aloin tuntea itseni niin pikkuhutsuksi, että lopetin suhteen. Hän oli naimisissa Tampereella mutta ainakin omien sanojensa mukaan se oli vain järjestely lasten takia eikä mikään todellinen parisuhde. 

On ollut pajon realistisempia suhteita, mutta sängyssä edelleen kaipaan sitä äijää joka tosiaan osasi ottaa naisen. 

Vierailija
7/17 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/17 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäromanssi 16-vuotiaana. Semmonen parikymppinen jätskikioskin poika vei mun sydämen ja neitsyyden siinä samalla. Rakasteltiin niin kuin siinä Neljän ruusun kappaleessa: missä vaan. Mieletöntä kiihkoa ja orgasmeja ja outoja paikkoja. Syksyllä koulut alkoi ja hänellä inssiopiskelut niin suhde vaan hiipui. Rakkaus ei ole koskaan kuollut ja aina välillä skypetellään ja soitellaan. Asutaan nykyään eri puolilla palloa ja molemmat ollaan sinkkuja

Vierailija
9/17 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän aina joskus sattuu. Kun olin nuorempi ja kävin vielä ahkerasti klubeilla tanssimassa sattui yksi kivan oloinen poika tanssipariksi. Hitaiden kohdalla huomasin että hän hieroi kaluaan mun kaluun ja siitä sitten mentiin vessaan hoitamaan homma.

-ap

Vierailija
10/17 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten aloitin kauppiksesta valmistuttuani johdon assistenttina eräässä alihankintayrityksessä ja päädyin suhteeseen tiiminvetäjän kanssa. Hän ei ollut suoraan esimieheni, mutta ns. johtoryhmää kuitenkin. Näin jälkikäteen nolottaa, vaikka seksi oli loistavaa. Jotenkin siinä nuorena neitinä sellaisen nelikymppisen komean miehen huomio tuntui niin hyvältä. Hän oli myös ap:n miehen tapaan perusasentojen kannattaja ja makasin hänen allaan milloin vessassa, milloin kokoushuoneen pöydällä, miehen työpöydällä, varaston nurkassa lattialla... Hän taikoi siitä huolimatta mulle aina niin järkyttävän kovan orgasmin pelkällä panemisella, enkä tänäänkään tajua miten hän sen teki. Lopetimme suhteen siinä vaiheessa, kun kerran varastomiehen toimistolla oltiin niin lähellä kiinnijäämistä kuin mahdollista. Vaikka molemmat oltiin vapaita, en halunnut riskeerata ekaa työpaikkaani. 

Vierailija
11/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitähän aina joskus sattuu. Kun olin nuorempi ja kävin vielä ahkerasti klubeilla tanssimassa sattui yksi kivan oloinen poika tanssipariksi. Hitaiden kohdalla huomasin että hän hieroi kaluaan mun kaluun ja siitä sitten mentiin vessaan hoitamaan homma.

-ap

ap on vihdoin tullut kaapista

Vierailija
12/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

ap on vihdoin tullut kaapista

Jotenkin tuntuu ettei kyseessä ole ap. Voin olla väärässä...

Vierailija
13/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kliseiseltä, mutta mun on sanottava, että mun ensimmäinen suhteeni oli just tuollainen. Lyhyt mutta aah niin kiihkeä. Olimme tottakai nuoria ja hormonit hyrräsi. Ihan samalle tasolle intohimossa en ole sittemmin yltänyt kenenkään kanssa. Sen ekan kerran jälkeen tuntui, että olimme koko ajan sisäkkäin ja päällekkäin. Tärkeintä oli nopeus kun tehtiin sitä aika uskaliaissakin paikoissa. Muistan kerrankin olimme eksyneet rakennustyömaalle keskellä yötä pressujen taakse lautakasan päälle ja jostain lähistöltä rupesi kuulumaan puhetta. Tuli kiire lähtö ja siitä jatkettiin kotona mun huoneessa, jonne hän kiipesi palotikkaita pitkin ikkunasta. Hurjaa aikaa.

Vierailija
14/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä poikamiesten päiväkahvifantasioita on vähän samanlaista lukea kuin Regina-lehden "lukijan kynästä" -juttuja silloin yläasteella vuonna '88..

Vierailija
15/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, luepa sä vaan sitä Reginaas sitten. Mä kerroin reilu 20 vuotta sitten tapahtuneista. Olin kyllä vapaa ja villi jonka ihana nuori mies sai "kesytetyksi".

Vierailija
16/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju menee vaan piloille kun aletaan inttää tommosia regina ja kaappih.o.m.o. juttuja. Mä haluaisin kuulla ihan oikeita tarinoita. 

Itellä ei oo mitään varsinaista pikasuhdetta koskaan ollut mitä nyt muutaman baarilöydön kaa oon päätynyt sänkyyn nuorempana. Jonkun kaa tunsin sellasen yhteyden mut ne jutut ei koskaan kestäneet

Vierailija
17/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi noloa mutta mä panin yhden 'puistokemistin' tapaisen kanssa pari viikkoa. Se mies oli ihan tajuttoman hyvä seksissä mut muuten niin luuseri ettei siitä tullut mitään. Olin nuori ja hölmö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi