Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K*sipää pyöräilijät

Vierailija
27.08.2018 |

Kuvitelkaa tilanne, jossa olet ison (saksanpaimenkoiran) koirasi kanssa lenkillä. Ihan normilevyinen kävelytie taajamassa. Koira kävelee tien reunassa ja itse ihan vierellä, emme vie siis edes puolta tietä. Yhtäkkiä meidän ohi pyrähtää tällänen huippupyöräiliä hienoine trikoineen ja kilpapyörineen, ihan mun kyljestä kiinni ja kiroo kun viemme niin paljon tilaa? Kaikki ns. Tavispyöräiliät mahtuivat kyllä ohi ilman ongelmaa. Toiseksi tämä huippukilpapyöräiliä ei ilmeisesti osaa käyttää tai omista kelloa jolla sitä tilaa voisi vielä pikkasen enemmän saada jos se puoli tietä ei riitä. Joten kertokaa, oon ihan varma, että täällä on joku joka omistaa ne trikoot ja kilpapyörän, miksi teette näin??
En oo tavannu kuin näitä k*sipäitä (varmasti on fiksujakin, mutta ei täällä päin ja varmasti on kusipäitä myös kävelijöissä, mutta en ymmärrä, miksei se puoli tietä riitä, mikset soita kelloa ja miksi tuut ihan kyljestä kiinni ja kiroot?)

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muutin maalta kaupunkiin, ihmetytti että pyöräilijät ohittavat jalankulkijan tosi läheltä. Olin maalla tottunut siihen, että pyöräilijä kiertää jalankulkijan kaukaa, vaikka oltaisiin autotiellä. Kyllä pelästyin, kun en kevyen liikenteen väylällä kuullut lainkaan pyöräilijän lähestymistä ja yhtäkkiä pyörä vain suhahti takaapäin ohi ihan vierestä. Olisin voinut hyvinkin kääntyä juuri sillä hetkellä ja törmätä pyörään. Ilmeisesti tämä on tapana kaupungissa, mutta on se täysin älytöntä.

Yleensä kannattaa kääntyessä katsoa, mahtaako olla muitakin liikenteessä. Ihan ajoneuvolla ja kävellenkin liikkuessa.

Vierailija
62/69 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muutin maalta kaupunkiin, ihmetytti että pyöräilijät ohittavat jalankulkijan tosi läheltä. Olin maalla tottunut siihen, että pyöräilijä kiertää jalankulkijan kaukaa, vaikka oltaisiin autotiellä. Kyllä pelästyin, kun en kevyen liikenteen väylällä kuullut lainkaan pyöräilijän lähestymistä ja yhtäkkiä pyörä vain suhahti takaapäin ohi ihan vierestä. Olisin voinut hyvinkin kääntyä juuri sillä hetkellä ja törmätä pyörään. Ilmeisesti tämä on tapana kaupungissa, mutta on se täysin älytöntä.

Yleensä kannattaa kääntyessä katsoa, mahtaako olla muitakin liikenteessä. Ihan ajoneuvolla ja kävellenkin liikkuessa.

Yleensä kannattaa ohittaa muut tiellä liikkujat kauempaa kuin kymmenen sentin päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihreä hippi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vihreä hippi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vihreä hippi kirjoitti:

Kilpapyörissä ei ole kelloa turhaa painolastia.Itse taas olen pyöräilijä puolella tässä asiassa ja olen 100 varma että ponnaripäinen "blondi"meni koko tien leveydellä koska nämä naistyypit ovat yleensä kauniita mutta ihan h... tyhmi.ä

Sori mutta en käytä ponnaria eivätkä hiukseni ole vaaleat

Henkinen blondi,uusi juttu sinulle?

Välilyönti, uusi juttu sinulle?

Silmälasit jopa henkinen blondi ymmärtäisi käyttää niitä nyt taitaa vastassa olla jotain pahempaa ;)

Silläkin uhalla, että olen nyt ääliö, ääliö blondi, blondi tai ihan mikä tahansa, niin en kyllä ymmärtänyt viestiäsi. Saisko saman selvällä suomenkielellä?

Valitan en mä sulle opettajaksi rupea ei suo voi auttaa sun on pärjättävä sillä mitä sait ;)

Vierailija
64/69 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli liikenteessä myös joku itsemurhakanditaatti. N. 30 vuotias nainen pyörällään. Kuljimme samaan suuntaan, joten ylitti tien edestäni monta kertaa. Kertaakaan ei katsonut sivulle ja suihkaisi vain pyörällään tien viistoon yli suojatien vierestä. Oletti kai, että kun on suojatie, on etuajo-oikeus ja kaikkien pitää pyöräilijää väistää.

No sain väistettyä, vaikka yhden kerran kyseinen nainen sujahti autoni vierestä suoraan eteen . Mutta en ole varma, ehtiikö kaikki muut. Toivottavasti pääsi hengissä perille sinne, minne oli menossa. Ei ole kovin pitkäikäinen tämä ihminen.

Vierailija
65/69 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreä hippi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vihreä hippi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vihreä hippi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vihreä hippi kirjoitti:

Kilpapyörissä ei ole kelloa turhaa painolastia.Itse taas olen pyöräilijä puolella tässä asiassa ja olen 100 varma että ponnaripäinen "blondi"meni koko tien leveydellä koska nämä naistyypit ovat yleensä kauniita mutta ihan h... tyhmi.ä

Silmälasit jopa henkinen blondi ymmärtäisi käyttää niitä nyt taitaa vastassa olla jotain pahempaa ;)

Silläkin uhalla, että olen nyt ääliö, ääliö blondi, blondi tai ihan mikä tahansa, niin en kyllä ymmärtänyt viestiäsi. Saisko saman selvällä suomenkielellä?

Valitan en mä sulle opettajaksi rupea ei suo voi auttaa sun on pärjättävä sillä mitä sait ;)

En ole tuo äskeinen kommentoija, mutta ihan vinkkinä sinulle: jos haluaa osallistua keskusteluihin keskustelupalstoilla, kannattaa opetella kirjoittamaan niin, että joku muukin kuin sinä itse saa tekstistäsi selvää.

Vierailija
66/69 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuo aapeen mainostama susikoira pure kunnolla pyöräilijää kun laskee sen irti.

Vierailija
67/69 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreä hippi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vihreä hippi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vihreä hippi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vihreä hippi kirjoitti:

Silmälasit jopa henkinen blondi ymmärtäisi käyttää niitä nyt taitaa vastassa olla jotainin pahempaa ;)

Miksei suo voi auttaa? Voisko neva auttaa? Tai räme?

Vierailija
68/69 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

? kirjoitti:

Miksei tuo aapeen mainostama susikoira pure kunnolla pyöräilijää kun laskee sen irti.

Koska siitähän nää huippupyöräilijät vasta riemastuis ;D

Vierailija
69/69 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa liikkua sadekelillä tai yöllä, jos ei siedä muita ihmisiä.

Itse kävin pyöräilemässä ja yhdessä alamäessä tuli mutkan takaa koiran ulkoiluttaja. Koira toisessa reunassa, ihminen toisessa. Hän näki minut ja veti koiransa luokseen, minä hidastin hieman. Ei ollut suuri ponnistus kummallekaan, ei hälle vetää koiraa lähemmäs eikä minulle painaa jarrua muutaman sekunnin ja kenenkään ei tarvinut vittuuntua.