Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Video: Saliäijä tuli kiukuttelemaan teinipojalle Kanadassa

Vierailija
27.08.2018 |

Varmaan steroidit nouseet päähän tuolla ukolla. Sitä se nappien vetäminen tekee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia on helsingissäkin.

Vierailija
2/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pakenisin juosten ja soittaisin poliisit paikalle.

Mutta tuota: miksi siellä salilla on noita suuria painoja jos niitä ei saa nostella kun tulee niin hurjan paljon melua??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhu! Oli kyllä hurja kohtaaminen. Mieshän jopa tönäisi tuota kolistelijapoikaa.

Vierailija
4/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuota: miksi siellä salilla on noita suuria painoja jos niitä ei saa nostella kun tulee niin hurjan paljon melua??

Tota mäkin ihmettelen. Miten noita painoja sitten kuuluu käyttää jos ei juuri noin? Ja oliko se kiukkuinen äijä salin työntekijä? On kyllä omituista menoa.

Vierailija
5/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä teki liikkeen väärin. Hajottaa alaselän ja jalat.

Vierailija
6/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhu! Oli kyllä hurja kohtaaminen. Mieshän jopa tönäisi tuota kolistelijapoikaa.

Huonolla tuurilla olisi voinut sattua vaikka kuinka pahasti. Venähtää selkä tms.

Vierailija
7/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota mäkin ihmettelen. Miten noita painoja sitten kuuluu käyttää jos ei juuri noin? Ja oliko se kiukkuinen äijä salin työntekijä? On kyllä omituista menoa.

Ei ollut työntekijä. Joku sikaniska vaan jolla roidiraget puski päälle.. mies sai käsittääkseni porttikiellon ja poika nosti pahoinpitelysyytteen. En tiedä sen enmpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi