Peleissä tapahtuva "pettäminen"
Mies oli kuulemma viikonloppuna ollut bileissä joissa päättyivät kilpailemaan siitä kuka mies arvaa naisten kuppikoot parhaiten oikein. Naiset oli siis riisuneet rintaliivinsä ja miehet oli puristelleet kaikkien tissejä. Miehen mielestä ei tehnyt mitään väärää kun kyse oli vaan pelistä. Kehtasi vielä mainostaa että arvasi melkein kaikki oikein. Mietin tosissani eroa jos hänellä on tuollainen elämänasenne. Vähän ihmetyttää ne naisetkin että lähtevät tuollaiseen mukaan. Mitä itse tekisitte, suuttuisitte vai nauraisitte vain koko jutulle?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin koko jutulle.
Tai siis nauroin jo.
Tai ehkä lähinnä nauroin ap:lle.
Nainen on siis naurettava jos mies pettää?
Ei vaan jos on noin tyhmä.
Maailma olisi parempi paikka jos tällaisia pelejä olisi oikeasti mutta tää on valitettavasti provo
T. M25 puutteessa
Usain Bolt pelasi tuota Lontoon olympialaisten jälkeen ja se johti suhteen päättymiseen. Mukavaa että taviksetkin pääsee nauttimaan tuollaisesta luksuksesta
Onko tuo se paljon puhuttu elämän peli?
Mitä miehesi sanoisi, jos sinä osallistuisit tuollaiseen? Olisit tissit tyrkyllä ja antaisit miesten kosketella?
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehesi sanoisi, jos sinä osallistuisit tuollaiseen? Olisit tissit tyrkyllä ja antaisit miesten kosketella?
Varmaan haukkuisi hutsuksi. On kuulemma eri asia kun ei ite antanut itsestään mitään (WTF) vaan puristelin vaan samoja tissejä kun kaikki muutkin. Vihjasi vielä että kiva päästä edes joskus puristamaan tissejä kun mä en anna
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu.
Miehesi moraali on löyhä. Itse tunsin varatun naisen, joka antoi miesten hyväillä itseään pikkareiden läpi. Oli sitä mieltä että ei oo pettämistä kun ei koske suoraan
Vierailija kirjoitti:
Miehesi moraali on löyhä. Itse tunsin varatun naisen, joka antoi miesten hyväillä itseään pikkareiden läpi. Oli sitä mieltä että ei oo pettämistä kun ei koske suoraan
Tää on kyllä jo laatulogiikkaa
Ei se kuule rintojen kokeiluun noissa bileissä jää. Aina löytyy joku joka on valmis antamaan jälkiliukkailla useammalle.
Vierailija kirjoitti:
voisit vastavuorisesti osallistua peliin jossa arvioidaan peniksen pituutta.
Suulla.
Vierailija kirjoitti:
Mies on oikeesti sitä mieltä että ei kukaan nainen voi tämmösestä suuttua ja odottaa että pyydän anteeksi kun huusin sille. Huoh - ap
No kyllä minäkin vaan suuttuisin tuollaisesta. Ootko muuten varma ettei jäänyt tis sien puristeluksi, vietettiinkö puristajaisten jatkot vähän alempana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan haukkuisi hutsuksi. On kuulemma eri asia kun ei ite antanut itsestään mitään (WTF) vaan puristelin vaan samoja tissejä kun kaikki muutkin. Vihjasi vielä että kiva päästä edes joskus puristamaan tissejä kun mä en anna
Ap
Ja olet tämän luomakunnan kruunun kanssa edelleen parisuhteessa, koska...?
Kerro miehellesi että osallistuit bileissä peliin jossa arvioitiin miehien peniksen pituus, niin että jokainen vuorollaan työntyi sinuun takapäin. Muista kehua että osasit arvata yhdeksän kymmenestä oikein.
Siis kuka nainen suostuu tuollaiseen puristeluun? Ei kuulosta uskottavalta.
Oletpa sairas mustasukkainen psyko. Kyse on vain leikistä. Miten voi jollain olla noin huono itsetunto.
Näin siis sanottaisiin jos kourija olisi nainen ja ap mies.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kuulemma viikonloppuna ollut bileissä joissa päättyivät kilpailemaan siitä kuka mies arvaa naisten kuppikoot parhaiten oikein. Naiset oli siis riisuneet rintaliivinsä ja miehet oli puristelleet kaikkien tissejä. Miehen mielestä ei tehnyt mitään väärää kun kyse oli vaan pelistä. Kehtasi vielä mainostaa että arvasi melkein kaikki oikein. Mietin tosissani eroa jos hänellä on tuollainen elämänasenne. Vähän ihmetyttää ne naisetkin että lähtevät tuollaiseen mukaan. Mitä itse tekisitte, suuttuisitte vai nauraisitte vain koko jutulle?
No hei haloo, oletteko 15vuotiaita!?
Jos parisuhteessa on, niin ei kait se ny ok ole tissejä tai vaikkapa mulkkuja toisilta arvioida edes leikin merkeissä..hohhoijaa
Kerran olin sellasessa missä miehet maisteli tuoreiden äitien rintamaitoa tissistä ja valitsi yhdessä kellä maistuu parhaalta