Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen ei erota harakkaa variksesta tai oikeaa vasemmasta

Vierailija
27.08.2018 |

Voiko toimia linja-autonkuljettajana

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Vierailija
2/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee vielä yhtiön kontolle. Katsotaanpa vain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskaltaisi. En siis erota kumpaakaan otsikossa mainittua.

Vierailija
4/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen tyypin joka kutsuu naakkoja variksiksi.

Vierailija
5/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollailetko vain vain kysytkö tosissasi? Tjaa...

Ei sillä harakalla ja variksella ole väliä.

Se oikea ja vasen on vähän hankalempi kysymys. Mutta ehkä näin: jos henkilö onnistuu suorittamaan itselleen ajokortin ja onnistuu saamaan itselleen bussikuskin työn niin ilmeisesti se henkilö sitten voi toimia bussikuskina, ehkä. Ainakin voi kokeilla. Ehkei se vasen-oikea mitään haittaa.

Ruokakaupan työntekijöitä usein ihmettelen koska ne ei erota toisistaan greippiä ja appelsiinia ja mandariinia.

Vierailija
6/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä neuvon: herra Harakka hieno niin! Harakalla on hieno(mustavalkoinen puku). Opin kansakoulussa.

Oikea ja vasen, ajattele sekunnin murto-osa kirjoittamista, kummassa kädessä kynä. Tuossa tosin täytyy muistaa, onko oikea- vai vasenkätinen. 🤗 Voisiko ajatella, että sen verran pitää tietää?

Vierailija
7/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoiko linja-autonkuljettaja pusikkoon väistäekseen vastaantulevia? Oliko vastarampilla autot punaisilla? 

Vierailija
8/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tätä joskus 7-vuotiaana, kuinka joku ei osannut erottaa harakkaa ja varista!!! Olin pieni lapsi ja silti ihan wtf. Yleisimmät linnut.

Vierailija
9/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin tätä joskus 7-vuotiaana, kuinka joku ei osannut erottaa harakkaa ja varista!!! Olin pieni lapsi ja silti ihan wtf. Yleisimmät linnut.

Olet nyt siis 15w, juuri tarkistin niin wtf on " sanana" ollut käytössä 8 vuotta.

Vierailija
10/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Variksen ja harakan erottaminen on kyllä bussikuskin työssä tosi tärkeää.

Vierailija
11/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihersokeus. 

Vierailija
12/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt siis 15w, juuri tarkistin niin wtf on " sanana" ollut käytössä 8 vuotta.

Oletpas hauska.

Vierailija
13/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotan kyllä harakan ja variksen, sekä kuusen ja männyn ilman ongelmia, mutta vasenta ja oikeaa joudun sen ratkaisevan sekunnin osan miettimään. Debetin ja kreditin erotan siitä että tiedän mihin ruutuun käsittelemäni rahasummat laitetaan. Minulla ei ole ajokorttia, muutta maksatuksia joudun joskus tekemään.

Vierailija
14/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteystä lienee lähestytty vasemmalta liian kovalla tilannenopeudella. Väistöliike viistoon oikealle pusikkoon. Vai nukahtiko se? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi