Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää uusavuttomalle joka ei osaa kunnolla käyttää tiskikonetta!!! Haisee!

Vierailija
27.08.2018 |

Siellä vissiin jossain on joku juttu mikä kerää ruokajäämiä yms möhnää joka pitäisi irtottaa ja puhdistaa? Koneesta tulee nykyään pesun jälkeen semmoinen äklöttävä haju...missä se ruokaroskis on ja miten se kannattaa putsata? Ajatus ällöttää että siellä on tiskattua kuukausia vanhaa ruokaa hyi hele!!!

Varmaan otan ämpärin jos lentää eskot koska ajatus ällöttää jo ennalta.

Ei ole provo, olen vain pöljä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole tallessa tiskikoneen ohjekirjaa, niin googlaa netistä. Koneessa on näkyvissä merkki ja malli. Muuten ei voi sanoa, mitä sinun pitää putsata ja miten, joka merkissä on omat jutut.

Vierailija
2/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kirjaa kun kone oli tässä asunnossa valmiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjassa sisäpuolella irtoava sihti, joka pestään meillä about joka toinen kerta. Takuulla haisee, jos ei pestä.

Vierailija
4/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kirjaa kun kone oli tässä asunnossa valmiina

Googlaa netistä, löytyy kyllä koneen merkin ja mallin perusteella. Sitten siivoa kunnolla kaikki mikä irti lähtee ja koko kone sitruunahappopesulla (googlaa tämäkin).

Vierailija
5/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi on siellä joku sihti minkä nostin ja siellä alla on vettä mutta ei siinä itse sihdissä mitään ollut? Ällötti niin työnsin sen sihdin vain takaisin siihen veteen...

Vierailija
6/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kone haisee myöskin. Pesen säännöllisesti niitä osia, jotka irti saan, esim. just tuon sihdin. Siitä huolimatta koneesta tulee aina tunkkainen lemahdus, kun sen avaa. En tiedä, johtuuko sitten ihan vaan siitä, kun yksinasuvana ei konetta käytetä todellakaan joka päivä, vaan pesutahti on noin 2 krt/vko. Koska pesen harvemmin, huuhtelen myös ruuan tähteet ja esim. maitolasit ennen koneeseen laittamista vaikka muutenhan ei nykyään enää ohjeisteta huuhtelemaan astioita ennen koneeseen laittoa.

Vierailija
7/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan jää sinne sihtiin yhtään mitään, koska en tunge roippeisia lautasia koneeseen, mutta vääränmerkkinen = liian halpis tiskiaine (esim. Pirkka) saa koneen haisemaan. Osta Fairy-tabletteja niin ei haise. 

Vierailija
8/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommissa marketeissa on myös myynnissä tiskikoneen pesuainetta Finishiltä maksaa joku 2.70 €. Heitetään tyhjään koneesee ja vähintää 65 asteen pesulle. Toimii :)

Vierailija
9/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako pahimpaan lemuhätään jos sen pesee vain tyhjillään?

Vierailija
10/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tiskiaineena niitä kalleimpia Fairyn tabletteja, kun tosiaan pesen sen verran harvoin, että voi ostaa kalliimpaa pesuainetta. Ei siis ole hajut kiinni halpispesuaineesta.

Täytyy kokeilla tuota Finishin tiskikoneen pesuainetta. Olen sitä jokusen kerran katsellutkin, mutta en ostanut, kun ajattelin, että ei kuitenkaan toimi :)

Käytin joskus myös sellaista tiskikonne raikastetta, joka laitettiin koriin kiinni ja silloin ei kone lemahtanut tunkkaiselta vaan pyykin huuhteluaineelta, mutta eihän se ongelman ydintä ratkaise vaan peittää vaan sitä hajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi