Voiko komea mies ihastua tavalliseen naiseen?
Olen itse tavallinen ja ihastunut komeaan mieheen.
Kommentit (8)
Kuuntele sun intuitiota kyllä sä huomaat merkit jos sellaista on ilmassa
Kyllä voi. Ei kaikki komistuksetkaan hae pinnallista instabeibeä, komistus voi olla älykäs ja hakee älyllisesti tasoistaan seuraa tai sitten voi olla kirjolla oleva tai sairaalloisen ujo ja tyytyy tai se pahin vaihtoehto, narsisti, joka haluaa olla kukkona tunkiolla.
voi. mullakin on taviksen näköisenä hyvännäköinen mies. tosin en ole mikään nynny luonteeltani.
Minulla oli komea mies. Jätin hänet, koska hän oli niin täynnä itseään ja lähemmän tutustumisen perusteella niin saatanan tylsä. Ja huono sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli komea mies. Jätin hänet, koska hän oli niin täynnä itseään ja lähemmän tutustumisen perusteella niin saatanan tylsä. Ja huono sängyssä.
Terveisin ruma mies kuka yrittää uskotella kaikkien komeiden miehien olevan tälläisiä . :D
Tietenkin voi. Mies huomioi naisessa paljon muutakin kuin ulkonäön. Jos uskallat, niin kokeile kepillä jäätä. Onpa muuten typerä sanonta. M52
Paras tapa varmaan huomata että joku on kiinnostunut ja teidän välillä on oikeasti kolahtanut ja lujaa vaikka te ette olisi koskaan edes varsinaisesti jutelleet vaan törmäätte kokoajan jossain ja tunnette yhtäkkiä sellasen molemminpuolisen vedon on se että jompikumpi todennäkösesti alkaa puskemaan sitä toista pois eli välttelemään sitä mikä voi johtaa kaikenlaisiin väärinkäsityksiin ja toinen voi alkaa miettimään onko siinä jotain vialla. Sitä nimittäin tapahtuu niin harvoin oikeasti ja ihmisillä on oma maailmansa mitä ne voi tavallaan vähä hävetäkkin ja omat traumat että lähelle on vaikea päästää. Tutkikaa ja tarkkailkaa elekieltä ja kuunnelkaa omaa intuitiota
Kolmas kerta sama aloitus🙄 Haiskahtaa incel!