Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeasti??? Jutta vaihtaa nimensä NELJÄ kertaa avioliiton takia

Vierailija
27.08.2018 |

Jutalla neljä eri sukunimeä uran aikana. Joku raja! Miksi akka julkaisee kirjoja, jos aikoo vaihtaa sukunimensä TAAS. Ihan järkyttävän epävakaa ja alistuva nainen. Boikottiin tämä akka. MIES EI VOI VAIHTAA NIMEÄ KERRAN, VAIKKA NAINEN ON TEHNYT SEN KOLMESTI? Hullu nainen, aivan bimbo.

Ja ei, kukaan ei kunnioita akkaa joka vaihtelee nimeä jokaisen mukaan kenen alla makaa. Hirveä nainen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas sä alotat....

Vierailija
2/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ura?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ura?

Ternimaito.

Vierailija
4/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen neljättä kertaa naimisissa.  Ja mulla on kuudes sukunimi. Avioliiton myötä olen aina ottanut miehen sukunimen.

Vierailija
5/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimihullu taas vauhdissa...

Vierailija
6/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi ihmetyttää, että tuolla track recordilla opastetaan muita onnelliseen parisuhteeseen. Joo, katsotaan taas muutaman vuoden päästä.

Vierailija
7/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehtinyt ottaa Kokkosta. Seuraavaa uhria odotellessa.

Vierailija
8/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen ihmisiä, jotka pistävät rahaa tuon bisneksiin.

Vierailija
9/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen neljättä kertaa naimisissa.  Ja mulla on kuudes sukunimi. Avioliiton myötä olen aina ottanut miehen sukunimen.

Sulla tulee olemaan pitkä kuolinilmoitus: Pökkä os. Mökkö, ent. Hökkö, ent. Rökkö... ;)

Vierailija
10/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tuo sukunimi ei nyt ole niin tärkeä juttu. Uusi mies, uusi nimi ja uusi koti ja uudet lapset. Ihminen pysyy virkeänä kun ei jumitu vanhaan. Anna Jutan vaihtaa, jos se tekee hänet iloiseksi.

Vierailija
11/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laskupäässä vaikeuksia, kun J naimisissa ollut kolme kertaa, nyt siis kolmas, eli kolme kertaa vaihtaa nimensä, tyttönimi mikä sitten ollutkaan , sitä ei lasketa.

Vierailija
12/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tuokaan liitto kestämään. Kannattaisi jo uskoa, ettei pysty uskolliseen avioelämään. Nämä monta kertaa naimisiin menevät ovat naurettavia, aina muutaman vuoden välein vannotaan ikuista rakkautta uuden henkilön kanssa.

Vierailija
13/13 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olisi voinut saada hyvän aiheen mutta aloittajan pakko olla drama queen/provo/pönttö pilasi senkin. Muuten kyllä ihmettelen ihmisiä jotka sitä nimeään aina vaihtaa. Luulisi että eron tai kahden jälkeen pistäisi ajatuksen jäähylle ja katsoo miten homma etenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi