Mihin uskot realistisesti kuolevasi?
Vanhuus, joku sairaus, oletko onnettomuusaltis..
Itse veikkaan itselleni rintasyöpää, niin kaikki suvun naiset ovat potkaisseet tyhjää.
Kommentit (68)
1. Sydänkohtaus
2. Onnettomuus
3. Juon itseni hengiltä
Onnettomuus on epätodennäköinen, mutta toki aina mahdollinen. Tuskin kaikki Kuopion dösässä olleet olivat seikkailumatkalla :)
En ole erityisen varovainen, mutten turhia riskejäkään ottava.
Olen perusterve 56-vuotias. Syöpä kai voi iskeä keheen vain, tosin mitään sukurasitetta ei ole kummaltakaan puolelta.
Että paha vastata, hyvä kysymys kuitenkin.
Kai todennäköisimmin kuolen joskus 90-100 -vuotiaana ns. vanhuuteen eli keuhkokuume tms. on viimeinen diagnoosi. Näin on suvussa kaikilla. Paljon tupakkaakin polttavilla.
Hengen irtautumiseen.Vähän samoin kun sähkölaitteesta irtautuu savut niin se on kuollut.
Alkoholin aiheuttamaan sairauteen.
Vanhuuteen ei kuole kukaan. Kyllä siinäkin on kyse jonkin elimen pettämisestä.
Jos omia vanhempiani katson, niin varmaan jokin sydänsairaus tulee koitumaan kohtaloksi. Toisaalta kaikki syövät yleistyvät koko ajan, meillä ei suvuissa ole, mutta miksipä ei. Itse toivoisin jotain nopeaa aivotapahtumaa.
Johonkin stressin ja univajeen seurannaiseen. Varmaan syöpä, astmakohtaus tai tajuttomaksi valahtamisesta aiheutuva onnettomuus.
1. Syöpä
2. Joku aivo-/sydän-/verisuonijuttu.
3. Alkoholi
en kuole vain ruumis kuolee, joka ei ole sama kuin minä. Se on vaan mun asuntona nyt tällähaavaa. Muutan muuanne.
Todennäköisesti johonkin syöpään. Toivon, että eutanasia on sallittu tällöin, sillä muuten joudun ottamaan itse itseni hengiltä ennen sänkypotilaaksi joutumista. Sukulinjani ovat täynnä syöpiä, joten kovin kirkkaalta ei tulevaisuus näytä kuolinsyyn osalta :D
Kun entinen vaimo ei saanut minua hengiltä, niin:
1. Syöpä.
2. Onnettomuus
3. Keuhkokuume
Eiköhän suurin osa meistä tule kuolemaan syöpään, kun kaikkea muuta pystytään jo aika hyvin hoitamaan.
Jaaa-a.
No varmaan ihan vaan korkea ikä ja muisti menny eka. Kitumalla yli 90v pitkälle niin kuin suurelta osin muutkin sukuni naiset.
Jos tuo ei toteudu, niin sitten luultavasti tulee joku syöpä. Luultavasti suolisto-, kohdunkaulan- tai rintasyöpä.
Kolmanneksi mahdollisesti onnettomuus - joskun aika epätodennäköistä.
Verenpaine, alkoholi tmv. ei ole realistinen riski näillä elintavoilla.
Olen 54-vuotias nainen, kauan ylipainoisena ollut. Vielä ei ole diabetesta, ei ole tosin suvuissakaan, ei I- eikä II-tyyppiä, mutta mistäpä sen tietää minun kohdallani: siis ehkä diabetes lisätauteineen tuhoaa elimistöä laajalti. Tai sitten dementia, sitä on isän puoleisilla tädeillä ollut n. 70-vuotiasta lähtien, ei mitenkään kaunista katsottavaa, mieluummin minäkin lähtisin kertalaakista, mutta se taitaa olla todennäköisempää miehillä.
1. Maksakirroosi (olen ollut 20 vuotta alkoholin suurkuluttaja)
2. Syöpä (ne nyt vaan on yleisiä)
3. Sydäntauti
Sukulaisista johtuvasta vitutuksesta aiheutuvaan verisuonen katkeamiseen päässä. MOT
Mies32vuotta kirjoitti:
Ilmastonmuutokseen.
Joo se 2 asteen muutos vuosisadassa tappaa sut varmasti ihan kohta!
Huutonaurua :D
Aivohalvaus. Geenit on sen puolella.