Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiallinen pyyntö ulkolaisen vaimon omaaville

Vierailija
27.08.2018 |

Voisitteko pyytää, että he eivät hymyilisi täydellä hammasrivistöllä ohikulkeville koirille, vaikka söpöjä olisivatkin. Hampaiden näyttäminen koirien kielessä ei ole ystävällisyyden osoitus ja siksi vastaukseksi voi tulla rähinää.
Kiitos!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihme taas näitä aloituksia...

Vierailija
2/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii saatana,suomessa ei hymyillä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sisäläinen vaimo, onko aloittajalla minulle pyyntöjä?

Vierailija
4/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan vakava aloitus. Kolme kertaa on käynyt noin ja tämä ei voi enää toistua. Vierasta koiraa ei koskaan lähestytä hampaineen.

Vierailija
5/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää taas olla koiranomistaja. Emme me kaikki ole aloittajan kaltaisia idiootteja!

Vierailija
6/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan vakava aloitus. Kolme kertaa on käynyt noin ja tämä ei voi enää toistua. Vierasta koiraa ei koskaan lähestytä hampaineen.

Vie sinä se rakkisi pois ihmisten ilmoilta jos se ei hymyä kestä.

Vierailija
7/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sisäläinen vaimo, onko aloittajalla minulle pyyntöjä?

suomenkielisiä osaan valistaa itse.

Vierailija
8/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää taas olla koiranomistaja. Emme me kaikki ole aloittajan kaltaisia idiootteja!

Jo se, että omistaa koiran kertoo siitä että on idiootti.

Vierailija
9/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat oppivat jo nuorina, että ihmiset ovat arvaamattomia ja käyttäytyvät epäloogisesti. Normaalisti koirat oppivat ohittamaan nämä ihmisten epäloogiset korkeintaan hämmentymällä. Aggressiivisuuden näyttäminen ei ole normaalia.

Vierailija
10/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termi on kyllä "ulkomaalainen", ei "ulkolainen". Ei mulla muuta. 

Vierailija
11/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiran kieleen kuuluu, että hampaat osoittavat epäystävällisyyttä. Koira tulkitsee tilanteen aivan oikein.

Vierailija
12/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiran kieleen kuuluu, että hampaat osoittavat epäystävällisyyttä. Koira tulkitsee tilanteen aivan oikein.

Minä en sinun rakkisi mukaan ala elää. Vie se piikille.

Vierailija
13/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi varoitus ei koskenut kotilaisia vaimoja.

14/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina hymyillyt koirille, ennen kaikkea omalle koiralleni, silloin kun mulla vielä oli koira. Kyllä koirat osaavat tulkita ihmisiä ruumiinkielestä. Ei normaali terveälyinen koira pidä hymyilevää ihmistä aggressiivisena! Mitä ihmeen hevon peetä tämäkin aloitus taas on.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta mihinkään mitenkään. Sinun tehtäväsi on pitää huolta että koirasi käyttäytyy kaikissa vastaantulevissa tilanteissa. Sillä ole mitään väliä miten koira tilanteen tulkitsee.

Vierailija
16/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kotilainen mies hymyillä koiralle?

Vierailija
17/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ihmiset väläyttelemme iloisina hampaita toisillemme, koirat kokevat hymyilyn uhkauksena.

http://vintti.yle.fi/ohjelmat.yle.fi/lemmikit/koiraa_lahestya.html

Vierailija
18/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali koira kyllä oppii jo pentuna, että ihmiset puhuvat eri kieltä ja että ihmisen hymy ei tarkoita varoitusta. Koirat ymmärtävät sekä ihmisten että koirien kieltä, mutta valitettavasti ihmiset tuntuvat ymmärtävän vain ihmisiä, ja niitäkin heikosti.

Vierailija
19/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat eivät kyllä ole tyhmiä. Ihmisen kanssa koko elämänsä elänyt koira on kyllä oppinut, että hymyilevä ihminen ei ole aggressiivinen. Koirassa on jotain vikaa, jos se räyhää ihmisille pelkästään siksi, että he hymyilevät sille.

Toiseksi, et voi määrätä mitä vieraat ihmiset saavat tehdä ja mitä eivät, jos he eivät koske koiraasi ilman lupaa. Voit vain pitää hermoheikon koirasi kaukana ihmisistä. Tämä on ihan yhtä typerä aloitus kuin se, kun joku koiravihaaja kerran kirjoitti täällä, että älkää antako koirienne tuijottaa ihmisiä kadulla, koska se on ahdistavaa.

Vierailija
20/41 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajana olen kyllä tavannut paljon enemmän ihan kantasuomalaisia ihmisiä, jotka lähestyvät leveä hymy naamallaan hampaat näkyen JA lisäksi vielä kimittävät korkealla äänellä.  Se kimittäminen on omituisempaa monelle koiralle, mutta ei minunkaan isot koirani koskaan aggressiivisesti reagoi.

Se on heikon hermorakenteen ansiota ap:n koiralla, jos aggressiivisesti suhtautuu siihen, kun muu kehonkieli vastaantulevalla on kuitenkin positiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän